Gjest been there Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har aldri skrevet noe usant på dol. Faktisk er jeg alltid blodig alvorlig, så dersom jeg skriver at det er greit å være utro, så mener jeg selvsagt det. Jeg er veldig kjent for å tale de utroes sak her på dol, bare sjekk tidligere innlegg på samlivsforumet! Jeg har for øvrig vært sammen med en utro dame, dog var hun ikke dama mi mer 30 sekunder etter at jeg fant det ut. Da fatter jeg ikke hvordan du har tenkt gå gjennom livet uten å bli forferdelig avstumpet i følelseslivet. Men så taler du jo også ONS'erne sin sak også. Og det sier det meste, syns jeg. Hva slags bra sex er det, da? På trynet spør du meg. Men fortsett å vær utro, du,men hvordan du da kan dumpe ei dame som var utro mot deg? hrmpf! Utrolig holdning. men du blir vel voksen en dag du også. vennlig hilsen en som har vært utro, hatt en utro partner og hatt flust av ONS, men som omsider har lært! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73110-fu-pms-hva-med-de-rundt-deg/page/2/#findComment-362374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Da fatter jeg ikke hvordan du har tenkt gå gjennom livet uten å bli forferdelig avstumpet i følelseslivet. Men så taler du jo også ONS'erne sin sak også. Og det sier det meste, syns jeg. Hva slags bra sex er det, da? På trynet spør du meg. Men fortsett å vær utro, du,men hvordan du da kan dumpe ei dame som var utro mot deg? hrmpf! Utrolig holdning. men du blir vel voksen en dag du også. vennlig hilsen en som har vært utro, hatt en utro partner og hatt flust av ONS, men som omsider har lært! Du har tydligvis lest mye av det jeg har skrevet, og likevel tar du et åpenbart sarkastisk innlegg veldig seriøst. Jeg har aldri skrevet noe for utroskap her, tvert i mot, og jeg har aldri talt ONSens sak. Du må jo faen meg være dummere enn hva man skulle tro var mulig. Lobotomering er en fin ting for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73110-fu-pms-hva-med-de-rundt-deg/page/2/#findComment-362487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.