Gå til innhold

FU :PMS , hva med de rundt deg?

Anbefalte innlegg

Gjest been there

Jeg har aldri skrevet noe usant på dol. Faktisk er jeg alltid blodig alvorlig, så dersom jeg skriver at det er greit å være utro, så mener jeg selvsagt det.

Jeg er veldig kjent for å tale de utroes sak her på dol, bare sjekk tidligere innlegg på samlivsforumet!

Jeg har for øvrig vært sammen med en utro dame, dog var hun ikke dama mi mer 30 sekunder etter at jeg fant det ut.

Da fatter jeg ikke hvordan du har tenkt gå gjennom livet uten å bli forferdelig avstumpet i følelseslivet.

Men så taler du jo også ONS'erne sin sak også. Og det sier det meste, syns jeg. Hva slags bra sex er det, da? På trynet spør du meg.

Men fortsett å vær utro, du,men hvordan du da kan dumpe ei dame som var utro mot deg? hrmpf! Utrolig holdning.

men du blir vel voksen en dag du også.

vennlig hilsen en som har vært utro, hatt en utro partner og hatt flust av ONS, men som omsider har lært!

Fortsetter under...

Da fatter jeg ikke hvordan du har tenkt gå gjennom livet uten å bli forferdelig avstumpet i følelseslivet.

Men så taler du jo også ONS'erne sin sak også. Og det sier det meste, syns jeg. Hva slags bra sex er det, da? På trynet spør du meg.

Men fortsett å vær utro, du,men hvordan du da kan dumpe ei dame som var utro mot deg? hrmpf! Utrolig holdning.

men du blir vel voksen en dag du også.

vennlig hilsen en som har vært utro, hatt en utro partner og hatt flust av ONS, men som omsider har lært!

Du har tydligvis lest mye av det jeg har skrevet, og likevel tar du et åpenbart sarkastisk innlegg veldig seriøst.

Jeg har aldri skrevet noe for utroskap her, tvert i mot, og jeg har aldri talt ONSens sak.

Du må jo faen meg være dummere enn hva man skulle tro var mulig.

Lobotomering er en fin ting for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...