puffin1365380374 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Etter 2. ul ble forsøket mitt avbrutt av legen ved RITØ. Nedreguleringen har ikke gått som planlagt og slimhinnen i livmoren var ikke tynn nok. I følge legen er forholdene ikke optimale. Ble først veldig deppa, men når jeg har fått tenkt meg om skjønner jeg jo at det er til det beste. Det som bekymrer meg er årsaken til at dette har skjedd. Dette var mitt 4. forsøk, (2. søskenforsøk), og dette har aldri tidligere skjedd. Nedreguleringen har liksom vært det "enkleste" i denne prosessen. Legen snakket om at noen ganger skjer det at ens egen eggeløsningsprosess fortsatt er aktiv, og at dette er et "forbigående" fenomen. Er selvfølgelig redd for neste forsøk også. Skal ringe tilbake ved neste mens og høre hva vi gjør. Er skikkelig utålmodig etter å komme i gang igjen, men samtidig redd for en nye problemer. Noen med erfaring og kunnskap her, please ?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73142-fors%C3%B8ket-ble-avbrutt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løve69 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei på deg puffin! Leit at forsøket ditt ble avbrutt. Føler virkelig med deg, men har dessverre ikke noe svar på hvorfor du reagerte slik. Det er nettopp tilfeller som dette som gjør at jeg er irritert for at de fleste offentlige sykehus ikke sjekker om en er nedregulert i forkant av sprøytene. Det var visst standard før, men sjansene for at dette skal skje er visst så små at de har sluttet med det. Men som vi har lest med flere her inne så skjer det altså allikevel, og da burde sykehusene ta det til etterrettning. For det er vondt for de som det skjer med, en går igjennom mye både psykisk, fysisk og nå også økonomisk! Du er den første jeg (understreker jeg) har lest om som ikke har blitt nedregulert pga. egen syklus. De fleste andre har hatt cyster som har ødelagt nedreguleringen. Cyster produserer østrogen og dermed klarer ikke sprayen å "gjøre jobben sin". Men syklusene varierer fra gang til gang, så når legen sier at dette er et forbigående problem så vet nok han hva han snakker om. Neste forsøk ville jeg ha krevd blodprøve og ul i forkant av sprøytene, nettopp for å sjekke at du er nok nedregulert. Er du da i grenseland er det bare å spraye litt til. Ønsker deg lykke til og kos deg med den lille du har i påvente av neste mens! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73142-fors%C3%B8ket-ble-avbrutt-langt/#findComment-361024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.