Gjest nyskjerrigpetra Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 lurer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73181-pricilla-hvordan-gikk-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rota Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Elvis lever! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73181-pricilla-hvordan-gikk-det/#findComment-361092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hallo! Joa, det gikk mye bedre enn forventa. Jeg tok meg noen pils før han kom, så jeg drakk meg til mot for å si det sånn... : ) Var ikke full da.. han likte leiligheten, merklig nok. (Vi har nettopp flytta). Han var bedt kl. 18, og når han ikke dukka opp 18.15 ringte typen og spurte om han fant fram - da sov han hjemme på sofaen!! Sovna fra alt han.. Jaja.. Så han kom 18.45 i stedet da. Han måtte klage på maten så klart.. Vi serverte svinefilet rulla inn i spekeskinke med tomat/hvitløk saus med sqash (eller hvordan det skrives), paprika og sånn lilla greie (husker aldri navnet) og ris. Da var grønnsakene for bløte da. Da svarte ejg at hvis han hadde kommet tidsnok så hadde de ikke vært det! : ) Da holdt han kjeft.. Så diskuterte vi hvor vidt skilte foreldre bør dele på utgiftene til barnet. Han mente at dersom mora hadde ungen skulle hun betale for barnehageplass, mat, bleier, klær ++++ for faren betalte jo barnebidrag. Daah!!! Jeg mener de skal dele i hvert fall barnehage og klær. Så vi fikk en litt livlig diskusjon rundt det. Joda så var det kaffe... han skulle fortelle meg hvordan jeg skulle lage kaffe da.. Da svarte jeg at jeg lager kaffen som jeg gjør og liker du den ikke så er det bare å drikke den. Var ikke uhøflig mot han, men svarte. Det er da ikke normalt å fortelle verten hvordan man lager mat, kaffe ect.? Det gjør i hvert fall ikke jeg.. Joda, så var det SÅÅÅ teit og bortkasta å ha alarm da.. I den forrige leiligheten typen hadde hadde han innbrudd, og ble ribba for ALT! Og da mener jeg alt, bilder, møbler, cdr, filmer, video, dvd-spiller + mye mer. Så vi synes ikke det er bortkasta. Men ellers var han ikke så værst faktisk. jeg og typen tro igang samtalen når vi spiste.. Tror jeg hørte han sa tre-fire ord.. : ) Nå er i hvert fall det gjort, blir lenge til neste gang - så leit! Så sånn gikk det.. Bedre enn det jeg hadde forventa. Sikkert fordi jeg ikke gidder å høre på pisspreiket hans, men sier meg uenig og diskuterer gjerne litt rundt emnet. Han er typen som liker å snylt på andres skattepenger og synes det er "greit" - og jeg HATER sånt! Så vi var inne på det emnet også. +++ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73181-pricilla-hvordan-gikk-det/#findComment-361248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyskjerrigpetra Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hallo! Joa, det gikk mye bedre enn forventa. Jeg tok meg noen pils før han kom, så jeg drakk meg til mot for å si det sånn... : ) Var ikke full da.. han likte leiligheten, merklig nok. (Vi har nettopp flytta). Han var bedt kl. 18, og når han ikke dukka opp 18.15 ringte typen og spurte om han fant fram - da sov han hjemme på sofaen!! Sovna fra alt han.. Jaja.. Så han kom 18.45 i stedet da. Han måtte klage på maten så klart.. Vi serverte svinefilet rulla inn i spekeskinke med tomat/hvitløk saus med sqash (eller hvordan det skrives), paprika og sånn lilla greie (husker aldri navnet) og ris. Da var grønnsakene for bløte da. Da svarte ejg at hvis han hadde kommet tidsnok så hadde de ikke vært det! : ) Da holdt han kjeft.. Så diskuterte vi hvor vidt skilte foreldre bør dele på utgiftene til barnet. Han mente at dersom mora hadde ungen skulle hun betale for barnehageplass, mat, bleier, klær ++++ for faren betalte jo barnebidrag. Daah!!! Jeg mener de skal dele i hvert fall barnehage og klær. Så vi fikk en litt livlig diskusjon rundt det. Joda så var det kaffe... han skulle fortelle meg hvordan jeg skulle lage kaffe da.. Da svarte jeg at jeg lager kaffen som jeg gjør og liker du den ikke så er det bare å drikke den. Var ikke uhøflig mot han, men svarte. Det er da ikke normalt å fortelle verten hvordan man lager mat, kaffe ect.? Det gjør i hvert fall ikke jeg.. Joda, så var det SÅÅÅ teit og bortkasta å ha alarm da.. I den forrige leiligheten typen hadde hadde han innbrudd, og ble ribba for ALT! Og da mener jeg alt, bilder, møbler, cdr, filmer, video, dvd-spiller + mye mer. Så vi synes ikke det er bortkasta. Men ellers var han ikke så værst faktisk. jeg og typen tro igang samtalen når vi spiste.. Tror jeg hørte han sa tre-fire ord.. : ) Nå er i hvert fall det gjort, blir lenge til neste gang - så leit! Så sånn gikk det.. Bedre enn det jeg hadde forventa. Sikkert fordi jeg ikke gidder å høre på pisspreiket hans, men sier meg uenig og diskuterer gjerne litt rundt emnet. Han er typen som liker å snylt på andres skattepenger og synes det er "greit" - og jeg HATER sånt! Så vi var inne på det emnet også. +++ Så kjempe bra! Da har du lagt inn styringa for hvodan han skal behandles! Knall bra! Fint at kjæresten var med på "spillet" Et sånt besøk i halvåret, det fikser du! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73181-pricilla-hvordan-gikk-det/#findComment-362700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.