McLoud Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Er det sånn å forstå at pupper er din hovedinteresse nummer 1? Hovedinteresse nr 1 er vel å dra det litt langt, men jeg må inrømme at til tross for alderen, så lar jeg meg fortsatt fasinere, begeistre og bli opphisset av "a nice pair" 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 For 50-150 kroner: Et pent lys (husk "understell") f.eks fra Åhlens. Et lite fotoalbum eller notisbok (fra Ordning og Reda e.l. De små er ikke så dyre..) En lekker såpe i f.eks yndlingsparfymen En løper i lin, helst naturfarget Over 150 kroner: Massasjetime Hudpleietime En god bok En større plante Et spill Et pledd (fra Røros-pledd f.eks. Dyre men best!) Et fat fra Norway Designs som er i vinduet deres her i Trondheim.. Om det er snakk om en student vil en gavesjekk fra Akademika/Gnist/Tapir o.l steder være VELDIG velkomment...Om enn litt kjedelig. Pensum er rådyrt.. 0 Siter
conan Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 "G-ormen"!? Det hørtes kinky ut. Forklar! :-) Ja, jeg lurte også på den?? Hva i all verden er det for noe?? :-) 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 For 50-150 kroner: Et pent lys (husk "understell") f.eks fra Åhlens. Et lite fotoalbum eller notisbok (fra Ordning og Reda e.l. De små er ikke så dyre..) En lekker såpe i f.eks yndlingsparfymen En løper i lin, helst naturfarget Over 150 kroner: Massasjetime Hudpleietime En god bok En større plante Et spill Et pledd (fra Røros-pledd f.eks. Dyre men best!) Et fat fra Norway Designs som er i vinduet deres her i Trondheim.. Om det er snakk om en student vil en gavesjekk fra Akademika/Gnist/Tapir o.l steder være VELDIG velkomment...Om enn litt kjedelig. Pensum er rådyrt.. Ja, jeg er 27.. 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Hovedinteresse nr 1 er vel å dra det litt langt, men jeg må inrømme at til tross for alderen, så lar jeg meg fortsatt fasinere, begeistre og bli opphisset av "a nice pair" Det var betryggende å høre! 0 Siter
Amiga Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Ja, jeg lurte også på den?? Hva i all verden er det for noe?? :-) Det er en vibrator som stimulerer G-punktet! :-) Her kan dere se den: http://www.cupido.no/shop/vare_detaljer.lasso?varenr=15020&avdeling=54 0 Siter
conan Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Det er en vibrator som stimulerer G-punktet! :-) Her kan dere se den: http://www.cupido.no/shop/vare_detaljer.lasso?varenr=15020&avdeling=54 Jøje meg, minner om en kålorm!! :-) Det må da være mye bedre med litt ekte vare? 0 Siter
Amiga Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Jøje meg, minner om en kålorm!! :-) Det må da være mye bedre med litt ekte vare? Ja klart det er bedre med ekte vare, og hvis noen vil gi meg det i bursdagsgave så foretrekker jeg selvfølgelig det! :-) 0 Siter
conan Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Ja klart det er bedre med ekte vare, og hvis noen vil gi meg det i bursdagsgave så foretrekker jeg selvfølgelig det! :-) *sjokkert* Dette er jo nesten en kontaktannonse, og det er jo strengt forbudt! Webbis, frem med sletteknappen!! :-) 0 Siter
vin Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 *sjokkert* Dette er jo nesten en kontaktannonse, og det er jo strengt forbudt! Webbis, frem med sletteknappen!! :-) *lol* 0 Siter
Amiga Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 *sjokkert* Dette er jo nesten en kontaktannonse, og det er jo strengt forbudt! Webbis, frem med sletteknappen!! :-) Æhh... det var ikke ment som en kontaktanonse da! Hører du Webbis? :-) 0 Siter
vin Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Æhh... det var ikke ment som en kontaktanonse da! Hører du Webbis? :-) Ta den døh..... Ikke hør på henne Webbis! 0 Siter
Amiga Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Ta den døh..... Ikke hør på henne Webbis! *hysj* du må ikke si sånt! ;-) 0 Siter
vin Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 *hysj* du må ikke si sånt! ;-) *mumle, mumle* Skal tenke litt på det ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.