Gjest dimi Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 260 kr i året, ifølge regnigea som dumpa ned i postkassen i dag! Hjemmetelefonen er registrert på samboer'n, og siden vi har forskjellige etternavn, så går min oppføring i katalogen, som tillegg til det som følger abonnementet. De vet å ta seg betalt - helvetes Telenor! 0 Siter
Gjest Nookkkiiiiaaaaa Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Hei! Ja,ikke betal for noe dere ikke har bestilt!! Fikk ei regning forleden der der står 10ekstra oppf.hvite sider...Pris:192 kr. Skjønte ingenting.Ringte de tvert,lurte på hva det var!? Jo,jeg hadde bestilt det..sa de. Dvs e-mail min itillegg til nr.i tlfkatalogen.Noe jeg IKKE har bestilt! Og dermed nekta betale.Måtte sende en klage til [email protected]. Jeg betalte regninga,trakk fra kr 192.Ikke hørt noe enda...Skal vel ikke bet for å få kun tlf.nr i kat.Betaler nok i abb.avgift!! Har du undersøkt hva det var? =) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.