Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei du....

var ikke dette den samme siden 2 ganger???

så ikke no' forskjell jeg (c;

veldig interessant lesing forresten... det er derfor jeg er så glad og avslappet hele tiden.. tror på dette med positivitet og pågangsmot, det nytter det!!

hei du....

var ikke dette den samme siden 2 ganger???

så ikke no' forskjell jeg (c;

veldig interessant lesing forresten... det er derfor jeg er så glad og avslappet hele tiden.. tror på dette med positivitet og pågangsmot, det nytter det!!

Hei!

Joda, det var samme siden, en god ting kan jo ikke sies for ofte tenkte jeg :^)

Neida, jeg prøvde meg på en side til fra samme nettsted men det gikk ikke... Hvis du klikker på den blå firkanten nede i venstre hjørne så kommer det frem videoklipp :-)

Stod mye bra på den siden der syns jeg ;-)

bobla1365380358

Hei!

Joda, det var samme siden, en god ting kan jo ikke sies for ofte tenkte jeg :^)

Neida, jeg prøvde meg på en side til fra samme nettsted men det gikk ikke... Hvis du klikker på den blå firkanten nede i venstre hjørne så kommer det frem videoklipp :-)

Stod mye bra på den siden der syns jeg ;-)

ja, dette var veldig ok. fine innslag!

lykke til i dag!!!

tenker på deg, vel du er vel ferdig nå kanskje?

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...