Gå til innhold

Lavstimulering i naturlig syklus

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er anbefalt ivf forsøk med

lavstimulering i naturlig syklus.

Jeg synes alle her inne snakker om synarella, - og lurer derfor på om alle her inne kjører full pakke med hormonell ned- og oppregulering?

Er det noen som vet om det er større sjanse for avbrutt forsøk (for få egg el.) ved lavstimulering i naturlig syklus?

Vi får 5 forsøk til samme pris som 3 vanlige forsøk. Er dette fordi det er mindre sjans for å lykkes med lavstimuleringsforsøk??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73232-lavstimulering-i-naturlig-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei på deg!

Jeg har selv ikke hatt forsøk i naturlig syklus, men vurderer det.

Sjansen er ikke nødvindigvis dårligere enn vanlig prøverør, tvert imot, sjansen er på en viss grad bedre fordi egg som er modnet naturlig har helt klart bedre kvalitet enn hormonstimmulerte egg.

I motsettning har du bare 1 eller 2 egg istedenfor ca. 10 ved vanlig prøverør.

Jeg synes prøverør i naturlig syklus er et veldig bra alternativ, siden vi slipper å ta hormoner osv.

Fortutsettning at alt er i orden med kvinnen, dvs. regelmessig syklus og eggløsning, tror jeg at sjansen er i hvert fall like store som ved vanlig prøverør.

Lykke til!

Hei!

Ble litt nysgjerrig her:

Skal du gå på sprøyter? Enten puregon eller gonal-F? I så fall så vil du jo få frem flere egg enn kun et eller to.

Hvor tar du forsøk?

Klem fra

Hvis jeg husker rett er det snakk om 4 dager med clomivid (pergotime, deretter 3 dager med purgeon, og til sist eggløsningsprøyte.

Jeg har tidligere vært gjennom en serie med "vanlige" ivf forsøk og jeg er litt skeptisk til lavstimuleringsforsøk... men vi kommer til å prøve det siden det er blitt anbefalt av Ciconia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...