Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg også vært på UL. Jeg kommer etter sakte men sikkert (c:.

Det gikk veldig bra. 9-10 eggposer. De var litt små, så et par dager til med sprøyter og ny UL på lørdag.

Dette går den riktige veien.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til, det går nok kjempebra.

Har også opplevd å måtte gå lenger på medisin grunnet små egg.

Krysser fingrene på lørdag....

Skrevet

Hei på deg Soulla!

Dette ser jo kjempebra ut. Eggposene dine vokser seg adskillig større til lørdagen!

Det er bare å stikke i vilden sky, og verpe for livet! Følger spent med på deg vet du!

Ellers så vil jeg takke for hyggelig mail i går(ufb), det ser lysere ut i dag (godt å blåse ut). Så må du kose deg i varmen, ser faktisk solglimt i her også i dag, men temp. holder så vidt 12 grader.

Lykke til på lørdag!

Stor klem fra

Skrevet

Hei soulla!

Lykke til med ultralyden på lørdag! Nå er det ikke mange dagene igjen før du skal til uttak du også :-) Vi er mange her nå som ligger ganske så likt i løypa...nervepirrende..

Klem fra pysa ;^)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntringene. Gleder meg til imorgen. Dere skal få høre hvordan det har gått.

Til dere som ligger foran meg i løypa:

HOLD DEN BLÅ BØLGEN!! jeg kommer etter snart!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...