Wulfi Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Kan noen vennligst forklare meg åssen jeg får ut den derre jææææv** hebbe-sangen ut av hue mitt før jeg mister vett og forstand !?!?!?!?!? Det er absolutt den dummeste sangen jeg noen gang har hørt ! Dere vet åssen sange jeg mener sant ? Tror de heter Los ketchup de som har den... *blir gal, gal , GAAAL * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Den jeg hadde lengst i huet var "Shut up in your face". Eneste måten å bli kvitt slike "hjerneekko" på er å få en ny som erstatter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamilla Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hehe, den er jo fin jo.. Sangen heter forøvrig The Ketchup song. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hehe, den er jo fin jo.. Sangen heter forøvrig The Ketchup song. Fyttegrisen for en tittel, nesten bedre med "rosa helikopter", og "habba haaba soot soot". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Hehe, den er jo fin jo.. Sangen heter forøvrig The Ketchup song. Fin ? FIN ??? Den er bare plagsom ! *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Fyttegrisen for en tittel, nesten bedre med "rosa helikopter", og "habba haaba soot soot". He,he... Rosa helikopter ER mye bedre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 I was gonna clean my room until I got high I was gonna get up and find the broom but then I got high My room is still messed up and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I was gonna go to class before I got high I coulda cheated and I coulda passed but I got high I am taking it next semester and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I was gonna go to work but then I got high I just got a new promotion but I got high now I'm selling dope and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I was gonna go to court before I got high I was gonna pay my child support but then I got high They took my whole paycheck and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I wasn't gonna run from the cops but I was high I was gonna pull right over and stop but I was high Now I am a paraplegic -Because I got high [repeat 3X] I was gonna pay my car note until I got high I was gonna gamble on the boat but then I got high Now the tow truck is pulling away and I know why -Because I got high [repeat 3X] (Some lyrics omitted due to explicit nature.) I messed up my entire life because I got high I lost my kids and wife because I got high Now I'm sleeping on the sidewalk and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I'm gonna stop singing this song because I'm high I'm singing this whole thing wrong because I'm high And if I don't sell one copy I know why -Cause I'm high [repeat 3X] Kurert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 I was gonna clean my room until I got high I was gonna get up and find the broom but then I got high My room is still messed up and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I was gonna go to class before I got high I coulda cheated and I coulda passed but I got high I am taking it next semester and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I was gonna go to work but then I got high I just got a new promotion but I got high now I'm selling dope and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I was gonna go to court before I got high I was gonna pay my child support but then I got high They took my whole paycheck and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I wasn't gonna run from the cops but I was high I was gonna pull right over and stop but I was high Now I am a paraplegic -Because I got high [repeat 3X] I was gonna pay my car note until I got high I was gonna gamble on the boat but then I got high Now the tow truck is pulling away and I know why -Because I got high [repeat 3X] (Some lyrics omitted due to explicit nature.) I messed up my entire life because I got high I lost my kids and wife because I got high Now I'm sleeping on the sidewalk and I know why -Cause I got high [repeat 3X] I'm gonna stop singing this song because I'm high I'm singing this whole thing wrong because I'm high And if I don't sell one copy I know why -Cause I'm high [repeat 3X] Kurert? *STØØØØØØNNNNNNNNNNN* Dette går ikke ! Den dere Hebbe-Ketchup-sangen har bosatt seg i meg. Kan "Honningen" hjelpe meg tror du ? *ler* Åffer sku han på ferie akkurat NÅ liksom !?!?!? *gaaaaaaal* *virrer med hue i hebbe-takt* *raller* *sikler* WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ........ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamilla Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 He,he... Rosa helikopter ER mye bedre :-) huff huff.. nei.. Dans litt salsa til den sangen.. ketchup er perfekt til salsa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 huff huff.. nei.. Dans litt salsa til den sangen.. ketchup er perfekt til salsa... GRRRRRRRRRRRRRRR , jeg humper jo rundt på KRYKKER joooo... *Hyyyyle frustrert og ler seg ihjel* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Combaya Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 cooombaya my lord, cooombayaaa, coooombayaaaa my lord, coooombayaaa, ooooohhh loohoooord cooombayaaaaa. Sånn, der tenker jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamilla Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 GRRRRRRRRRRRRRRR , jeg humper jo rundt på KRYKKER joooo... *Hyyyyle frustrert og ler seg ihjel* Hum.. hehe.. oida.. Da kan man jo ikke danse salsa nei.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ah..tenkte på Hebbe Lille jeg..i "Albert og Herbert"(skraphandlerne)..den introsangen..åfyttigrisen..nå begynte *jeg* å tenke på *den* ...klappetiklappetiklapp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 He,he... Rosa helikopter ER mye bedre :-) *Himler med øya* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss77 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Slik går refrenget: aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi, aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi *synger* Kan teksten utenat men vet ikke hva det betyr. Håper ikke du fikk den på hjernen igjen da... Jeg fikk den i hvert fall på hjernen igjen etter å ha lest innlegget ditt!! SHIT!! Det er SLITSOMT!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Slik går refrenget: aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi, aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi *synger* Kan teksten utenat men vet ikke hva det betyr. Håper ikke du fikk den på hjernen igjen da... Jeg fikk den i hvert fall på hjernen igjen etter å ha lest innlegget ditt!! SHIT!! Det er SLITSOMT!! Wææææææææææ..... Sku prøve å synge med nå...*LOLOLOLOLOL* Snakker om KAOS !!!! (Jada ,jeg sank så lavt at jeg lasta den ned) *oppgitt* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.