Gå til innhold

Operere penis mindre...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He, he..

jeg har en på 22 som er tykk og god, men den får ikke du heller!

Ja, jeg venta at du skulle fortelle når jeg hadde gjort det.

Men det er sikkert fint for andre jenter å høre at det er bryststørrelsen som teller, og ikke størrelsen nedentil.

For de som ikke tar knipeøvelser, er du jo et scoop, sålenge puppene deres er store nok... :-)

Men jeg synes det er rart du setter kroppens "utseende" fremfor nytelse, da.

Men det er vel bare meg...

Hehe, ja selv for tufsa kan det bli for mye tydeligvis..

Pussig, du som er så stor i kjeften..?!;)

Hmmmm, der skal vi kanskje klare å dytte inn 50 cm, ja. Godt jeg har deg, ellers ville jeg jo gått glipp av 50% av alle menn. (De over 50cm) *gliser*

Hmmmm, der skal vi kanskje klare å dytte inn 50 cm, ja. Godt jeg har deg, ellers ville jeg jo gått glipp av 50% av alle menn. (De over 50cm) *gliser*

Du tufsa..

har du sannsynlighetsberegnet sjansen for at du skal finne en type som har minst 18cm lang penis med minst 15cm i omkrets og hvor han har alle de andre kvalitetene du liker i en mann........og at dere forelsker dere i hverandre??

Den er ikke stor vaffal, sjansen altså..;)

Eller har du ingen andre krav enn utstyret? *flirer*

Du tufsa..

har du sannsynlighetsberegnet sjansen for at du skal finne en type som har minst 18cm lang penis med minst 15cm i omkrets og hvor han har alle de andre kvalitetene du liker i en mann........og at dere forelsker dere i hverandre??

Den er ikke stor vaffal, sjansen altså..;)

Eller har du ingen andre krav enn utstyret? *flirer*

Har du sannsynlighetsberegnet hvor lett det er å finne drømmemannen generelt?

Snill, omtenksom, ryddig, spontan, humoristisk, glad i barn og dyr osv.

Slenger man på et lite krav om 18 cm, blir vel ikke sannsynligheten for å treffe den rette merkbart mindre... :-)

Annonse

Har du sannsynlighetsberegnet hvor lett det er å finne drømmemannen generelt?

Snill, omtenksom, ryddig, spontan, humoristisk, glad i barn og dyr osv.

Slenger man på et lite krav om 18 cm, blir vel ikke sannsynligheten for å treffe den rette merkbart mindre... :-)

I see your point baby;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...