Gå til innhold

Forbanna frustrerende!!

Anbefalte innlegg

Gjest HåpløsMeg?

Oki, kansje litt min feil også, eller kansje ikke?

kan ikke noe for at kroppen min er sånn, iallefall eg får ingenting at av å kose med meg selv, liker det ikke litt en gang, det som er der nede er rart å ta på og det blir liksom aldri deilig.

men når han gjør det derimot....oh, kan ikke beskrives, tror det er noe med at det er en annen, dunno..

iallefall føler at det er rett før eg får en orrrrrrrrrrrgasme, føler meg til tider SÅ nær, men kommer liksom aldr der visst dere sjønner...

So regel fordi han sluttet med det han holder på med, delvis bytter om til noe annet osv..

er litt for sjenert til å si fortsett!! liksom:-0

men visst eg sier at nå er det like før, eller noe slikt (prøver å gi han ganske STORE hint med lyder, stønn oooh osv..) hva da??

liker dere gutter å høre slikt, tenner dere på det, gir det dere prestasjons angst eller lignende??

Og til mine medsøstre som er så heldige å få oppleve den tore O, hvordan går dere frem ovenfor guttene deres??

For å gi litt bakrussinformasjon så er eg 18 og han 21, vi har kjent en stund og vært sammen i en måned nå..

Litt tidelig for å få sin første orgasme kansje, eg vet det er helt naturlig, men han masser og peser på om når den skal komme. (ja han kunne jo prøvd litt hardere da, den stakkaren)

vurderer å kjøpe en vibrator siden alle her sier at man må kjenne seg selv først, kansje det ville hjulpet, får ingentingn ut av finger greiene iallefall, sjønner ikke hvordan han klarer det, hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73268-forbanna-frustrerende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en treningssak - både for deg og kjæresten din. Dere har bare vært sammen i en mnd, sier du, og dere må lære hverandre å kjenne og finne hverandres knapper å trykke på. Slikt kan ta litt tid :)

Dere er også ganske unge begge to.

Kommunikasjon er kjempeviktig og om du ikke tør å SI ting direkte, så tipper jeg kjæresten din vil digge det om du likevel "sier" til han hva du liker og når det er godt gjennom lyder :) Hvis det også er vanskelig, så går det f.eks. an å holde han i den ene handa så du kan klemme den når du har det bra :) Det gir jo et kick til han også, når han merker at du liker det han driver med.

Trygghet og tillit er også viktig. Det er viktig at dere stoler på hverandre og klarer å slappe av når dere er sammen.

Ikke stress deg opp i forhold til orgasmen - den kommer når den kommer :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73268-forbanna-frustrerende/#findComment-361785
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...