Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min første rugedag i dag,veldig spennende dette her.Har aldri kommet så langt før så nå håper jeg det går bra videre.Jeg er så redd for at det blir mislykket,prøver å ikke tenke så mye på det.Går det ikke blir jeg veldig lei meg.

Når festrer egget seg?

lykke til med deg og bobla vi ligger likt...hihi.

Tieto og Kul:Lykke til dere også,dette blir spennende.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73270-oppdatering-fra-meg-oxo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

bobla1365380358

takk skal du ha....

dette blir en spennende 11 dager, jeg regner med at du også skal teste den 30'de?

denne gangen har jeg tenkt å bare være positiv...det har gått veldig bra hittils..har holdt humøret siden første spray-dag, og det skal holde til test!!!

sender deg også masse positive (((((((vibber))))))

klem ((c;

takk skal du ha....

dette blir en spennende 11 dager, jeg regner med at du også skal teste den 30'de?

denne gangen har jeg tenkt å bare være positiv...det har gått veldig bra hittils..har holdt humøret siden første spray-dag, og det skal holde til test!!!

sender deg også masse positive (((((((vibber))))))

klem ((c;

Jeg får se om jeg tør å teste da,de på sykehuset sa at den eggløsningsprøyta kunne gi gale positivt svar,men jeg har veldig lyst til å teste da.

Hvilke symptomer på graviditet kan vi få? Jeg har alerede vonde bryst og litt vondt i magen så det blir spennende å kjenne.

Det må bli blå streker på oss vel.

Når vil egget feste seg?

Hei Cemi!

Lykke til med rugingen!! Egget fester seg på dag 5-6 etter befruktning. Hviken dag fikk du satt eggene tilbake?

Klem fra sona som er på rugedag 4.

At eggene fester seg allerede 5-6 dager etter begfruktning er nok litt tidlig.

På mange klinikker (bl.a. Røde Kors) settes eggene tilbake den femte dagen (medregnet uttaksdagen).

jeg fikk beskjed om at eggene fester seg 2-3 dager etter innsetting igjen.

bobla1365380358

Jeg får se om jeg tør å teste da,de på sykehuset sa at den eggløsningsprøyta kunne gi gale positivt svar,men jeg har veldig lyst til å teste da.

Hvilke symptomer på graviditet kan vi få? Jeg har alerede vonde bryst og litt vondt i magen så det blir spennende å kjenne.

Det må bli blå streker på oss vel.

Når vil egget feste seg?

når det gjelder når egget fester seg har jeg hørt 3-4 dagen etter innsetting(inkl. innsettingsdagen)

symptomer kan jeg ikke hjelpe deg med, har ikke vært gravid, men det jeg har lest er alt fra ingen symptomer, til alle du kan tenke deg, vanskelig dette her...(c;

det jeg vet er at ømme bryster får du av progesteronet /c;

når har du fått beskjed om å teste?? du tar blodprøve ikkesant?

jo, det stemmer det cemi, vi MÅ få 2 blå (((C;

klem

At eggene fester seg allerede 5-6 dager etter begfruktning er nok litt tidlig.

På mange klinikker (bl.a. Røde Kors) settes eggene tilbake den femte dagen (medregnet uttaksdagen).

jeg fikk beskjed om at eggene fester seg 2-3 dager etter innsetting igjen.

Jeg fikk satt egg tilbake den 5.dagen på RK. Dr Holst sa til meg at eggene kommer til å feste seg i de neste 2 dager inkl. inns.dag.

Annonse

når det gjelder når egget fester seg har jeg hørt 3-4 dagen etter innsetting(inkl. innsettingsdagen)

symptomer kan jeg ikke hjelpe deg med, har ikke vært gravid, men det jeg har lest er alt fra ingen symptomer, til alle du kan tenke deg, vanskelig dette her...(c;

det jeg vet er at ømme bryster får du av progesteronet /c;

når har du fått beskjed om å teste?? du tar blodprøve ikkesant?

jo, det stemmer det cemi, vi MÅ få 2 blå (((C;

klem

Jeg har fått beskjed om å helst vente i 3 uker for å teste og så ringe til sykehuset for videre greier..hehe.Det kan nok hende jeg tester etter en 14 dager.Har ikke hørt om noe blodprøve ennå,men når jeg ringer inn da så får jeg vel vite mere.

bobla1365380358

Jeg har fått beskjed om å helst vente i 3 uker for å teste og så ringe til sykehuset for videre greier..hehe.Det kan nok hende jeg tester etter en 14 dager.Har ikke hørt om noe blodprøve ennå,men når jeg ringer inn da så får jeg vel vite mere.

heyyy

det er vel litt forskjellige rutiner fra sykehus til sykehus tenker jeg.

vi får med oss rekvisisjon fra legen når vi setter inn vi, og må enten på riksen el. til lege for å ta blod 14 dg, etter uttak.

mvh

heyyy

det er vel litt forskjellige rutiner fra sykehus til sykehus tenker jeg.

vi får med oss rekvisisjon fra legen når vi setter inn vi, og må enten på riksen el. til lege for å ta blod 14 dg, etter uttak.

mvh

Lurer på når jeg skal ta blodprøve da.

Er det ingen her som vet noe om Ullevål?

Jeg får vel vite noe om ca 2 uker da.

Skulle tro vi to hadde termin samtidig ja siden vi har hatt utak samtidig,tror ikke de går etter siste mens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...