Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en kvinne som prøver å bli gravid. Har veldig uregelmessig syklus, og har nå fått pergotime. Jeg har nå hatt to kurer, og den første syklusen min var på 33 dager. Spørsmålet mitt er om syklusen bruker å være regelmessig når man går på pergotime? Jeg er nå på dag 36, og testet negativt på dag 33. Jeg håper jo at jeg er gravid, men er usikker på om det bare er vanlig uregelmessighet, siden jeg vanligvis er uregelmessig.Noen som hvet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73283-jevn-syklus-med-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg gikk på pergotime hadde jeg også veldig uregelmessig syklus (PCOS), og det skjedde ikke noen forandring i det. Visste aldri når jeg kunne få mensen igjen. Etter den siste gangen fikk jeg ikke mensen før etter halvannet år, men grunnen til det ligger nå og sover...*s*

Lykke til!

Har gått på utrolig mange pergo-kurer i løpet av årene. Min erfaring er at mensen har tendens til å være 2-3 dager forsinket.

Heldigvis så kjente jeg når jeg hadde eggløsning de aller fleste gangene, og kunne derfor regne ut når mensen skulle komme.

lykke til

hilsen en tidligere ufb'er

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...