mrxx Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Er det virkelig vanlig at lukten kan bli for intens? Og hva med smaken? Jeg har smakt på meg selv og syntes bare det smakte "salt"/tårer?, men å få luktet der nede er fysisk umulig, for meg hvertfall... Hei igjen:-)) Det smaker ikke stort, det er som du sier bare litt salt eller ikke noe. Men lukten kan variere, både fra jente til jente og fra jenta, avhengig av hvor i mens perioden hun er. Dere lukter lite rett etter mensen og mer når mensen nærmer seg. Veldig sjeldent at lukten blir for intens, da er det som regel noe som ikke er helt som det skal være. Noe som ikke er helt i balanse. Men det hadde du kjent, selv om du ikke klarer å lukte på deg selv, så kjenner du jo kjønnslukten din. Er denne sterk, så hadde du kjent det selv også. Stort sett synes vi menn at dere lukter godt, når jeg har sex, så synes jeg at luten av våt og kåt jente er utrolig godt og opphissende og da er det meget godt å skli nedover dere og virkelig forsyne seg:-)) Det jeg sa om intens lukt var det at han kan være redd for at det blir for intens, ikke at det er det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73296-suge-slikke/page/2/#findComment-365182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.