Løve69 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei på deg! Ville bare gratulere med mange flotte egg. Det blir spennende høre hvordan de deler seg osv. Her på sidelinja heier jeg for livet! Hørtes skikkelig ekkelt ut med den diaren da...men jeg må innrømme at i ettertid så flirer jeg godt av fremstillingen din. Det en fortvilt situasjon å være i, ille nok å konstentrere seg om nerver til egguttak, om en ikke skal ha rinnende diare i tillegg! Men nå er det altså over, og alt ligger til rette for at gulleggene snart skal tilbake til mor. Du skriver at din kjære satt progestron sprøytene på deg. Jeg trodde de måtte settes intramuskulært? Nå er kanskje han sykepleier eller noe slikt?? Grunnen til at jeg tar dette opp er at jeg også skal sette sprøyter med progestron i forbindelse med fryseforsøket, men har fått beskjed om at dette må gjøres av lege eller sykepleier. Det hadde jo vært greit å slippe akkurat det, iom at legevesnet på øya som jeg bor er ganske "innsnevret". Men hvilken informasjon har du fått om dette, og hvor satte dere sprøyta hen? Fortsatt lykke til! Klem fra en nyskjerrig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73360-tieto/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hejsann svejsann :^) Sambo er ikke sykepleier, så nå leker vi doktor og pasient hver kveld kl. 21... Vi fikk bra info av sykepleier på RH om hvordan vi skulle sette sprøyta. Du kan velge om du vil sette den i låret eller i "skinka", jeg får den i skinka siden det er minst vondt der (innbiller jeg meg da..) For å finne ut hvor den skal settes legger jeg pekefingeren øverst på hoftebenet og tommelen bakover mot rompa, halvveis mellom pekefinger og tommel settes sprøyta. Vi fikk med et infoskriv med god oppskrift, kan godt maile den til deg hvis du vil? Forøvrig så er det så deilig å slippe alt styret med stikkpillene hver morgen og kveld... Når skal du ta frysforsøket ditt? Og hvor?? Takk for at du heier på meg :^) Setter stor pris på det! Bare spør om det er noe mer du lurer på. Håper du skjønte noe av det jeg skrev... Fredagsklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73360-tieto/#findComment-363097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvana1365380201 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei Tieto. Jeg må le litt av beskjeden du har fått om at helsepersonell må sette sprøyten. Bare tull!! Jeg har satt sprøytene selv i lårene begge gangene, det eneste er at du må passe på at det ikke kommer blod i sprøyten når du har satt den, for da har du truffet feil. Det enkleste (for meg i allefall) er å ta den selv, for da slipper du å være avhengig av noen når du skal sette sprøyten. Det er ikke vondt å sette sprøytene i låret, men pass på å sette de litt høyt oppe på muskelen. Lykke til, dette går helt sikkert veldig bra! Hilsen hun som har en mann som innbiller seg at det er trillinger i magen..... (ha-ha, sier jeg da) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73360-tieto/#findComment-364935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei Tieto. Jeg må le litt av beskjeden du har fått om at helsepersonell må sette sprøyten. Bare tull!! Jeg har satt sprøytene selv i lårene begge gangene, det eneste er at du må passe på at det ikke kommer blod i sprøyten når du har satt den, for da har du truffet feil. Det enkleste (for meg i allefall) er å ta den selv, for da slipper du å være avhengig av noen når du skal sette sprøyten. Det er ikke vondt å sette sprøytene i låret, men pass på å sette de litt høyt oppe på muskelen. Lykke til, dette går helt sikkert veldig bra! Hilsen hun som har en mann som innbiller seg at det er trillinger i magen..... (ha-ha, sier jeg da) Hei du :-) Her har det nok skjedd en liten forveksling.. det er Løve69 som har fått beskjed om at helsepersonell må sette sprøyten ;-) Samboer setter sprøyten på meg og det går så det suser det.. greit å involvere han litt i forsøket også ;-) Når er første ultralyden din?? Lykke til med den voksende magen ;-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73360-tieto/#findComment-364992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvana1365380201 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei du :-) Her har det nok skjedd en liten forveksling.. det er Løve69 som har fått beskjed om at helsepersonell må sette sprøyten ;-) Samboer setter sprøyten på meg og det går så det suser det.. greit å involvere han litt i forsøket også ;-) Når er første ultralyden din?? Lykke til med den voksende magen ;-) Klem fra Hei Tieto. Ser jo det nå at jeg har surret litt. Fint at stikkingen går så det griner. Når skal du teste igjen? Jeg er nok litt fjern om dagen, men det er vel en av "bivirkningene" (hi-hi), og de er i grunnen til å leve med Første ultralyd er 10.10 og da skal jeg etter utregninger på Barnimagen.com være akkurat 9 uker på vei. Leste at man allerede da kan se barnets kjønn. Så får vi se hvor "fullt" det er her inne da (hi-hi). Lykke til med testingen (hvis jeg ikke har gått glipp av at dette allerede er gjort da). Forsøker å følge med her inne fortsatt, men det blir ikke så hyppig og aktivt som tidligere, men det er hyggelig å følge med på de jeg kjenner igjen i allefall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73360-tieto/#findComment-366616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.