Gå til innhold

Ny oppdatering fra deilige Århus!

Anbefalte innlegg

Først, tusen takk for alle lykkeønskningene! Vi var i litt av en rus i går ja! Ringte labben på nytt i dag for å høre status på eggene. 7 blir dyrket videre, 4 av eggene hadde delt seg optimalt og ett var i ferd med å dele seg. Hun sa at vi nok ikke kunne renge med noen i frysern, men det trenger vi jo ikke? Det blir nok blant de 4 som de velger av sa labbdamen. Det er jo bra? I forhold til utgangspunktet vårt så er jo dette helt utrolig! Innsetting imorgen, så da blir jeg også ruger! Lykke til tieto, Cemi, bobla og dere andre som ruger/skal ruge sammen med meg! Takk for at dere krysser fingrene, det hjelper!!

Vi drar hjem mandag, så oppdatering kommer da!

Klem kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73365-ny-oppdatering-fra-deilige-%C3%A5rhus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, kul!

Så flott at du har 4 perfekte egg i varmeskapet! Ja, dette var mer enn du hadde trodd for en uke siden!! Jeg er så glad på dine vegne kul, dette går veien, det er jeg sikker på :o))

Kos dere i Århus i helgen, finn på noe ekstra morsomt :o)

Stor klem fra

bobla1365380358

hei kul

det høres ut som du får noen supre egg å sette inn... lykke til i morgen, og velkommen tilbake til oss!!

nå er det mange rugere her for tiden, mister helt oversikten jeg på hvem som er hvor i løypa... kanskje på tide med en oppdatering??

jeg ruger på dag 2. dette er vårt 2'dre icsi forsøk (c;

heng dere på da vel så får vi litt oversikt her, vel... ihvertfall jeg trenger det (C;

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...