Gå til innhold

Smerter under samleie.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ammer du? Da kan hormonene være litt krøllete.

På apoteket får du østrogenstikkpiller for skjeden.

Disse ER trygge å ta mens du ammer (på tross av at pakningsvedlegget nevner det motsatte).

Disse reddet sexlivet vårt det første året.

Jeg ammer ikke,men jeg pumper meg.

Men det går vel ut på det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73413-smerter-under-samleie/#findComment-364295
Del på andre sider

Jeg ammer ikke,men jeg pumper meg.

Men det går vel ut på det samme?

Jepp.

Slimhinnene blir skjøre og stive pga lavt østrogennivå. (vondt!)

Dette er jo en del av naturens prevensjon, det gjør rett og slett så vondt at en ikke orker, samt at man som regel har mindre lyst og ikke får mensen tilbake på en stund.

Men siden vi er over huleboerstadiet er det jo kjekt å kunne gå rundt dette problemet.

Disse stikkpillene (husker ikke hva de het, men pakken er lilla og hvit) fungerer kjempebra. Merker forskjell etter 4 dager ca, og det blir bare bedre etterhvert. Men de må taes kontinuerlig. Og gjerne kombinere med glidemiddel.

Jeg kunne slutte da jeg fikk mensen tilbake, men bruker fremdeles glidemiddel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73413-smerter-under-samleie/#findComment-364444
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...