Gå til innhold

Etter sex...

Anbefalte innlegg

Gjest *jente179303+*
Skrevet

Etter sex blir jeg alltid så sulten og tørst...er det vanlig?

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

19

• tigertrollet

7

• Kapabel Snabel

7

• SierDuDet

6

Skrevet

Etter sex bruker vi begge å være tørst. Vi har bestandig vann stående på nattbordet.

Skrevet

Ta deg en cognac, en røyk, tøy ut, og du er klar for nye runder :)

Skrevet

Ta deg en cognac, en røyk, tøy ut, og du er klar for nye runder :)

Du har en helt fantastisk holdning til livets elementære sider! Liker deg bare mer og mer!!:)

Skrevet

..og sliten og trøtt og salig og støl...

:-)

Lenge siden noen andre enn monsteret gjorde deg salig og støl, eller? *gliser*

Annonse

Skrevet

Lenge siden noen andre enn monsteret gjorde deg salig og støl, eller? *gliser*

Lenge og lenge siden.

Alt er jo relativt. Men man får vel aldri nok, så da blir svaret i grunn alltid at det er for lenge siden sist gang jeg hadde sex *blunker*

Skrevet

Lenge og lenge siden.

Alt er jo relativt. Men man får vel aldri nok, så da blir svaret i grunn alltid at det er for lenge siden sist gang jeg hadde sex *blunker*

Hvis du blir oppringt av Klinikk for Nymfomane Kvinner, så skal du vite at det er jeg som har tipset dem.

Tipsprovisjon mottas med stor takknemlighet. :-)

Skrevet

Hvis du blir oppringt av Klinikk for Nymfomane Kvinner, så skal du vite at det er jeg som har tipset dem.

Tipsprovisjon mottas med stor takknemlighet. :-)

Hva er tipsprovisjon der da?

En stor stiv?

(En kjempestor stiv, siden det er deg?)

Skrevet

Hva er tipsprovisjon der da?

En stor stiv?

(En kjempestor stiv, siden det er deg?)

Alle planer hun hadde i umiddelbar fremtid overtas av meg. Så fremt det dreier seg om lemmer over 18 cm. ;-)

Skrevet

Alle planer hun hadde i umiddelbar fremtid overtas av meg. Så fremt det dreier seg om lemmer over 18 cm. ;-)

du begynner å bli like patetisk som SDD. er dere i slekt tro? dessuten tror jeg du er som vålerengatunnelen i størrelse. begge løpene.

Skrevet

Du kaster deg mao. over kjellerlemmen uten betenkning!

Imponerende! :-)

Skrevet

Du kaster deg mao. over kjellerlemmen uten betenkning!

Imponerende! :-)

*undo dårlig spøk*

Annonse

Skrevet

du begynner å bli like patetisk som SDD. er dere i slekt tro? dessuten tror jeg du er som vålerengatunnelen i størrelse. begge løpene.

Jeg synes det er jævla dårlig gjort av deg å sammenligne rufsetufsa med noen som er så langt nede som på mitt nivå, i forhold til intelligens, humor og innlegg med fornuft.

Helt klart langt under beltestedet.

Skrevet

Jeg synes det er jævla dårlig gjort av deg å sammenligne rufsetufsa med noen som er så langt nede som på mitt nivå, i forhold til intelligens, humor og innlegg med fornuft.

Helt klart langt under beltestedet.

det er egentlig bare en advarsel til henne om hvor hun ender hvis hun fortsetter som nå.

Skrevet

det er egentlig bare en advarsel til henne om hvor hun ender hvis hun fortsetter som nå.

Og hvor ender hun?

Bedre formulert: hvor ille er jeg, og hva gjør meg så grusom?

Skrevet

Og hvor ender hun?

Bedre formulert: hvor ille er jeg, og hva gjør meg så grusom?

Vil du krype inn i Vålerenga-tunnellen min? Du kan fritt velge hvilken fil du vil kjøre i! *lol*

Skrevet

Vil du krype inn i Vålerenga-tunnellen min? Du kan fritt velge hvilken fil du vil kjøre i! *lol*

Hehe, det var i det minste et godt tilbud! :)

Nei, nå må jeg sove litt. Skal snart på jobb :)

Skrevet

For du er _ikke_ særlig patetisk, da, som tar deg nær av min spøkefulle "image".

Av det trekker jeg en konklusjon: tissen din er under gjennomsnitt. Godt under.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...