Gå til innhold

Kan det være spontan abort?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om jeg kan ha spontan abortert. I går fikk jeg plutselig blødning. Når jeg tørket meg, var det en flekk som var helt rød og rundt så var det brunaktig blod. Jeg fikk tak i en graviditetstest etter jeg hadde begynt å blø, og den var da negativ. Vil ikke den i tilfelle slå positivt ut i flere dager etterpå? I dag har jeg brukt tampong, men det har kun blitt ørlite helt brunt tørka blod på dem. Det er fem dager til jeg skulle hatt mensen. Går på p-piller og jeg har tatt de til rett tidspunkt hver dag. Den siste uka har jeg hatt kjempe ømme brystvorter, og det er noe jeg aldri har. Tanken om jeg kunne være gravid slo meg altså for en uke siden, men slo den bare helt fra meg. Nå sitter jeg med forferdelige kramper i magen og tidvis kvalme. Klarer ikke å ha noe som strammer litt på magen. Jeg har alltid trodd at man fossblødde om man aborterte, men jeg har ei venninne som har abortert og hun blødde nesten ikke.

Vil til slutt nevne at jeg har aldri hatt problemer/smerter som dette før. Og heller ikke hatt problemer med mensen, Den kommer alltid til samme tid.

Mvh meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73479-kan-det-v%C3%A6re-spontan-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...