Gå til innhold

Ekkelt

Anbefalte innlegg

Gjest Hysterisk?

Jeg er kansje litt fise fin, men: gutten min liker at eg er våt, veldig våt også slikker han meg der nede. Delvis han suger saften inn i seg, Så kommer han opp igjen til meg når han er ferdig og vil fortsette kliningen. eg har ikke sagt noe til han enda, men i allefall eg synest at det er utrolig ekkelet å kysse han når han har fult av fitte saft rundt munnen .

Eg suger han og synest det er helt greit, han alltid likt å gjøre det så frem til at gutten har god hygene og det er ikke noe problem for denne gutten. han er tilogmed nøyere en meg med å dusje og slikt!

også, visst eg feks har suget han, han han kommet inne i meg (bruker p-pillene) så før neste runde kan han få lyst til at eg skal suge han igjen. Da er det både griseri fra med og sæd for han på den, så det frister ikke meg før vi har gått å tatt en lang dusj i lag.

Det eg lurer på er om eg er normal?? Går utifra at det er litt inviduelt hva man liker og ikke liker, men hvordan gjør dere dette??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73503-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammakoseknuser

Ha en liten pakke med våtservietter ved siden av sengen,,det er ekkelt og du er ikke unormal.

Synes vell heller han er litt unormal siden han ikke er mer opptatt av hygiene.

Du burde nok ta det opp med han og si at du synes det er ekkelt,,det er lov til det når man er kjørester e.l.

Men prøv våtserviettene :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73503-ekkelt/#findComment-363528
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...