Gå til innhold

Kinky

Gjest sexsultenjente

Anbefalte innlegg

Gjest sexsultenjente

Jeg er singel etter et langvarig forhold med et relativt labert sexliv. Plutselig har jeg begynt å tenke på sex hele tiden, mye mer enn jeg har gjort før. Og jeg fantaserer om ting som jeg rødmet av å tenke på før, ting som analsex, spruting i ansikt, trekant, bondage, offentlig sex osv. Jeg kan nesten ikke vente til jeg får meg en ny type slik at jeg kan prøve ut alt dette jeg drømmer om :-)

Eller er tankene mine bare ekstreme pga sølibatet jeg lever i for øyeblikket? Er det vanlig å fantasere mer ekstremt når man ikke har sex i en periode?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73512-kinky/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan fortelle deg at det er omtrent slik jeg har opplevd det i mitt liv. Jeg var gift i 12 år, og hadde et helt "greit" sexliv. Jeg hadde stadig mange fantasier mens jeg var gift, som jeg nesten rødmet av og som jeg hvertfall ikke turte å fortelle mannen min. Jeg ser jo det i ettertid at jeg sikkert bare skulle gjort det, og at mange ting kunne vært anderledes. Vi jenter er alt for redde å utrykke hvordan vi tenker og føler. Men anyway... den tiden er forbi ! Men da jeg ble alene hadde jeg en rimelig hektisk periode, også på sexfronten. Jeg "gjennomførte!" mange fantasier og tanker jeg tidligere bare hadde drømt om, og aldri trodd jeg ville opplevd, og takk og lov for at jeg fikk muligheten. I dag er jeg sammen med en flott gutt, og har av tidligere erfaringer lært meg til å være mye mere åpen om hvordan jeg liker sex og ikke. Vi har en kjempefin kommunikasjon, og det sexlivet er aldri kjedelig. Men det du sier på slutten om å tenke enda mere på sex når man ikke har sex, tror jeg er ganske naturlig for de fleste. Jeg var hvertfall totalt enspora en stund.... hehe

Så mitt råd er å lytte til dine ønsker og fantasier, og vær aldri redd for å innvolvere partneren din i dine ønsker. Som oftest syns guttene det er flott at jentene vet hva de vil, og at de er aktive i sexlivet, og ønsker å være litt lekne og utforske litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73512-kinky/#findComment-363601
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...