Gå til innhold

mye erfaring, men dårlig i senga...

Anbefalte innlegg

Typen min er en del eldre enn meg og har mye mer erfaring seksuelt enn meg. Likevel vet han ikke hva han skal gjøre for å tilfredstille meg.

En skulle tro at med så mye erfaring visste han hvilke knapper han skulle trykke på, at forspill er svært viktig, og at jenter får tenning av andre ting av gutter, men han er helt "ignorant".

Det virker som om ingen andre jenter noen gang har fortalt ham hva de liker, jeg gjør det, og det ender med diskusjoner og krangel.

Han mener at jeg ikke skal komme her og lære ham noe, jeg har jo ingen erfaring i forhold til ham, og han mener at jeg vet ikke hva jeg snakker om. Men jeg vet jo hva som gjør meg kåt, hva jeg liker og ikke liker!

Hans erfaring har gjort at han vet akkurat hva han liker, men overhodet ikke hva partneren vil ha, og han nekter å høre på råd!

Det hører også med til historien at han har vanskeligheter for å holde penisen stiv, når han blir stiv, må han inni meg med en gang, men da er jo ikke jeg klar!! Jeg trenger forspill, men penisen hans blir slapp av forspill(hvis ikke det er jeg som suger ham, da..).

Så hvorfor gidder jeg å være sammen med ham? Jo, fordi vi har et veldig bra forhold ellers, har vært sammen lenge, og det er ham jeg vil ha, trenger bare å få sexlivet til å funke også! Jeg vil ikke gjøre det slutt bare pga sex, er lykkelige ellers! Vær så snill, noen som har råd?Ingen sexologer i nærheten her vi bor...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73534-mye-erfaring-men-d%C3%A5rlig-i-senga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må ærlig talt få si at denne mannen synes som et kroneksempel på ordtaket "Den som kan alt har mye å lære"...

Erfaring med andre gjør han ikke ekspert på _din_ kropp, noe han tydeligvis har problemer med å forstå.

Jeg skal ikke si at du burde dumpe fyren, men hvis han er så sta og dum når det gjelder å ta i mot rettledning i senga for at sin kjære skal få det bra...vel, da lurer jeg på hvordan kommunikasjonen er ellers i forholdet.

Du har like mye krav på å ha det godt. Ikke gi deg. Selvsagt.

:-)

Gjest papirtiger

Uff, han virker VELDIG egoistisk. Konstruktiv kritikk må man kunne tåle. Ingen jenter (eller gutter) er like, og alle liker ikke det samme.

Hvis han ikke klarer å snakke om sex, så vet jeg jammen ikke..

Er han sånn i det daglige livet også? Har han en klar "jeg vet best uansett" holdning? I såfall vil du få et problem utover soverommet.

Uff, han virker VELDIG egoistisk. Konstruktiv kritikk må man kunne tåle. Ingen jenter (eller gutter) er like, og alle liker ikke det samme.

Hvis han ikke klarer å snakke om sex, så vet jeg jammen ikke..

Er han sånn i det daglige livet også? Har han en klar "jeg vet best uansett" holdning? I såfall vil du få et problem utover soverommet.

nei, det er nettopp det, han er kjempegrei og hensynsfull på alle andre områder, og vi har det kjempebra sammen-unntatt på soverommet... jeg vil fortsette med han, men vet ikke hvordan jeg skal få han til å høre på meg, han får såra stolthet når jeg sier hvordan jeg vil ha det i senga...

Alvorlig talt vennen min-ikke undervurder viktigheten av sex i et forhold! Sex er mye mer enn bare det å komme-og hadde mangel på orgasme vært problemet ditt, hadde jeg ikke syns at du skulle gjøre store nummeret ut av det enda, men prøve forskjellige avslappingsteknikker osv. og så ville det komme etterhvert. Men her handler det om noe helt annet! Her handler det om utilfredshet, følelsen av å ikke bli hørt, at ens følelser og lyster ikke blir respektert og tatt hensyn til.Og da handler det plutselig om så mye mer enn sexlivet! Viktigst av alt:når disse problemene som jeg akkurat ramset opp oppstår i en atmosfære hvor man er sårbare og blottstilt-som jo sexlivets intime side innebærer-blir følelsene forsterket av den ydmykelsen som følger med det å være både urettferdig behandlet OG naken på samme tid!

Jeg har bare ett råd til deg: Gi ham ultimatumet-skjerp deg eller stikk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...