Gå til innhold

Jenter: Å kjøpe horer eller guttesex værst?

Anbefalte innlegg

Gjest nålurerjeg

Jeg har et spørsmål til dere jenter (og gutter også for den saks skyld).

1. Hva om dere traff drømmegutten og fikk vite at denne gutten ofte har kjøpt seg horer, kvinnelige altså. Hvordan hadde dere da reagert?

2. Hva om dere traff drømmegutten og fikk vite at denne gutten tidligere har praktisert sex med en annen mann, men er hetrofil med bisexuelle lyster. Hvordan hadde dere da reagert?

3. Hvilken av 1 og 2 synes dere er værst?

Skyt i vei. Takknemlig for mange synspunkter.

Fortsetter under...

Jeg er gutt, men synes det er "verst" å ha sex med andre gutter.

Selv om jeg ikke synes noe av det er ille, så det er bare om jeg må velge.

Du er så dobbelmoralsk atte..

Hvis du imidlertid traff drømmedama di og hun hadde hatt seg med jenter før er det selvsagt ikke ille i det hele tatt;)

Annonse

Du er så dobbelmoralsk atte..

Hvis du imidlertid traff drømmedama di og hun hadde hatt seg med jenter før er det selvsagt ikke ille i det hele tatt;)

Det er korrekt, og faktisk så føler jeg at jenter bør ha seg med jenter i ny og ne. Det er mer og regne som et must! :)

Men jeg har ikke noe i mot gutter som har seg med andre gutter, og egentlig burde jeg ikke svart på spørsmålet i det hele tatt, da jeg - som jeg skrev - ikke synes noe av det er ille!

horebukk...neida!

Ja, jeg er selvsagt horebukk, og du finner med på strøket i Oslo hver gang du ikke ser meg online på dol.

Jeg elsker å knulle horer, hardt, brutalt, og egentlig synes jeg de fortjener en voldtekt når de går i så korte skjørt som de ofte går i.

Jeg ser opp til folk som knuller horer. Hardt.

Å kjøpe et menneske er helt uakseptabelt. En mann som har gjort dette, aksepterer m.a.o kjøp og salg av mennesker og det gjør ham motbydelig i mine øyne.

Når det gjelder nr. to, ser jeg ikke problemet.

Uansett hvilke kjønn du tenner på og hvem du har sex med og om det er med begge kjønn, så har det ingenting med trofasthet å gjøre. Så lenge personen er trofast spiller vel den delen av fortiden mindre rolle. I tillegg ville vel jeg tenkt som så at wow-hvis vi noengang får lyst til spice opp sexlivet litt, kan jo dette bli veldig interessant!;)

Gjest Hilke-mor

Ja, jeg er selvsagt horebukk, og du finner med på strøket i Oslo hver gang du ikke ser meg online på dol.

Jeg elsker å knulle horer, hardt, brutalt, og egentlig synes jeg de fortjener en voldtekt når de går i så korte skjørt som de ofte går i.

Får håpe for din skyld at dette var ironisk ment.

Men utifra innlegget ditt over, der du sier du ikke syns det er ille at "drømme-gutten" har kjøpt horer, er jeg neimen ikke sikker.

Hei SDD,

Du skriver: "Jeg elsker å knulle horer, hardt, brutalt, og egentlig synes jeg de fortjener en voldtekt når de går i så korte skjørt som de ofte går i."

Jeg VET du fleiper, men det er faktisk ikke noe å fleipe om. Det er akkurat like jævlig å voldta en sexarbeider som en hvilken som helst annen person. Og det er visse grenser for hva man fleiper om, særlig på et sted som DOL.

Tenk deg om da!

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei SDD,

Du skriver: "Jeg elsker å knulle horer, hardt, brutalt, og egentlig synes jeg de fortjener en voldtekt når de går i så korte skjørt som de ofte går i."

Jeg VET du fleiper, men det er faktisk ikke noe å fleipe om. Det er akkurat like jævlig å voldta en sexarbeider som en hvilken som helst annen person. Og det er visse grenser for hva man fleiper om, særlig på et sted som DOL.

Tenk deg om da!

Med vennlig hilsen

Enig. Som du sier:"...spesielt ikke på en plass som dette.."

All hyllest til sarkasmens morsomme brodd, men det er noe som trossalt heter rett tid og rett sted.

Hei SDD,

Tenk deg om da!

Med vennlig hilsen

Jeg kan ikke se at jeg skrev noe galt der.

Det var trossalt så overdrevet at ingen kan ha tatt det der seriøst, og det var et sarkastisk svar på svinssvans innlegg hvor h*n kalte meg for en horebukk.

Gjest Hilke-mor

Det var trossalt så overdrevet at ingen kan ha tatt det der seriøst, og det var et sarkastisk svar på svinssvans innlegg hvor h*n kalte meg for en horebukk.

Dersom du leser innlegga til Nebbdyr lenger nede i tåden her, så ser du eksempel på en person som desverre tar sånt seriøst.

Hei,

Jeg er en stor tilhenger av sarkasme og ironi (!), men samtidig så går det noen grenser.

Man sitter ikke blant eldre jøder og vitser om "Hitlers gassregning", og man sitter ikke på et sted hvor sex-arbeidere leser og vitser om "voldtekt" og lignende. Risikoen for voldtekt er noe de er utsatt for daglig. Vold er en del av hverdagen.

Du skriver mange knakende gode innlegg, SDD. Samtidig er det noen emner som rett og slett er for alvorlige til å vitse om.

Det burde vel være like klart som at man ikke skriver "dead baby" vitser på Forum for "Et barn for lite..."

Med vennlig hilsen

Hei,

Jeg er en stor tilhenger av sarkasme og ironi (!), men samtidig så går det noen grenser.

Man sitter ikke blant eldre jøder og vitser om "Hitlers gassregning", og man sitter ikke på et sted hvor sex-arbeidere leser og vitser om "voldtekt" og lignende. Risikoen for voldtekt er noe de er utsatt for daglig. Vold er en del av hverdagen.

Du skriver mange knakende gode innlegg, SDD. Samtidig er det noen emner som rett og slett er for alvorlige til å vitse om.

Det burde vel være like klart som at man ikke skriver "dead baby" vitser på Forum for "Et barn for lite..."

Med vennlig hilsen

Jeg går ut fra at det var dette avsnittet du hang deg opp i:

"Jeg elsker å knulle horer, hardt, brutalt, og egentlig synes jeg de fortjener en voldtekt når de går i så korte skjørt som de ofte går i."

Dette er relativt kraftig overdrevet,og spesielt den siste delen om at folk som går i "små" klær fortjener en voldtekt i ny og ne, er åpenbar sarkasme i forhold til profilerte figurer som i tide og utide henvender seg til media og sier at "jentene som går sånn kledd har seg selv å takke...", osv.

Jeg kan ikke skjønne at noen kan ta dette seriøst, men jeg ser poenget.

Jeg er gutt, men synes det er "verst" å ha sex med andre gutter.

Selv om jeg ikke synes noe av det er ille, så det er bare om jeg må velge.

Hva mener du med "verst" - "mest ekkelt" eller "mest umoralsk"?

Hva hvis du MÅTTE ha gjennomført ett av de to, samt at det du valgte ville bli gjort kjent for alle og enhver i etterkant (familie, venner, fremtidige potensielle kjærester, etc.) - hva ville du da valgt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...