Gå til innhold

Jenter: Å kjøpe horer eller guttesex værst?

Anbefalte innlegg

Hva mener du med "verst" - "mest ekkelt" eller "mest umoralsk"?

Hva hvis du MÅTTE ha gjennomført ett av de to, samt at det du valgte ville bli gjort kjent for alle og enhver i etterkant (familie, venner, fremtidige potensielle kjærester, etc.) - hva ville du da valgt?

Som jeg sa, jeg synes ikke noe av det er ille, dog synes jeg synd på de som benytter seg av horer da de nedverdiger seg på det mest grusomme.

"Hva hvis du MÅTTE ha gjennomført ett av de to, samt at det du valgte ville bli gjort kjent for alle og enhver i etterkant (familie, venner, fremtidige potensielle kjærester, etc.) - hva ville du da valgt?"

Jeg ville valgt å kjøpe meg hore. Uten noen som helst tvil.

Jeg kjenner mange som har gjort det, uten at venner/kjærester, osv, dømmer dem av den grunn.

Det må sies at mitt valg går på legningen min, og at jeg ikke i mine villeste fantasier kunne hatt sex med en gutt, ikke at jeg synes det er "ekkelt" at andre har det.

Fortsetter under...

Gjest Larseguttensin

Som jeg sa, jeg synes ikke noe av det er ille, dog synes jeg synd på de som benytter seg av horer da de nedverdiger seg på det mest grusomme.

"Hva hvis du MÅTTE ha gjennomført ett av de to, samt at det du valgte ville bli gjort kjent for alle og enhver i etterkant (familie, venner, fremtidige potensielle kjærester, etc.) - hva ville du da valgt?"

Jeg kjenner mange som har gjort det, uten at venner/kjærester, osv, dømmer dem av den grunn.

Det må sies at mitt valg går på legningen min, og at jeg ikke i mine villeste fantasier kunne hatt sex med en gutt, ikke at jeg synes det er "ekkelt" at andre har det.

Nå er jeg en gutt som er er akkurat oppe i en sånn situasjon.

En kammerat av meg og jeg har sex i blandt, når han overnatter etter en tur på byen og det ikke har blitt noen damer feks, eller i andre situasjoner. Dette for utløsning/sex/tømming rett og slett.(Jeg må innrømme at jeg liker dette, da jeg ikke har noe problem med å innrømme at jeg er litt bi. Det er kun denne gutten jeg har hatt guttesex med)

Han er veldig glad i damer, det vet jeg, men jeg vet også at han liker det vi har gjordt i senga, da jeg ser han nyter det i fulle drag.

Imidlertid har han ofte "bondeanger" da han synes dette er flaut, etterpå. Vi sier det jo selvsagt ikke til andre. Han sier at dette skader selvbildet hans og hans image ovenfor jenter (han vil jo gjerne fremstå som mann blandt menn), og har derfor sagt at han heller heretter skal kjøpe seg horer for å tømme seg, enn at jeg og han skal gjøre sånn vi har gjort tidligere.

(Jeg for min del ville aldri i livet kjøpt meg hore, med tanke på hvor mange som har vært "innom", sykdommer, salg av kropp mm. Uff, men det er nå mine tanker)

Er det noe sjakktrekk at han gjør virkelighet av dette, ut i fra jenters synspunkt.

Hadde vært interessant å vist han svarene!

Like ille begge to. Ville ikke hatt en sånn mann samme hva han hadde sagt eller gjort.

Man skal tenne på den man er sammen med - det hadde ikke jeg gjort med horer eller andre menn i bakhodet. Æsj, fy flaten så ufyselig.

Nå er jeg en gutt som er er akkurat oppe i en sånn situasjon.

En kammerat av meg og jeg har sex i blandt, når han overnatter etter en tur på byen og det ikke har blitt noen damer feks, eller i andre situasjoner. Dette for utløsning/sex/tømming rett og slett.(Jeg må innrømme at jeg liker dette, da jeg ikke har noe problem med å innrømme at jeg er litt bi. Det er kun denne gutten jeg har hatt guttesex med)

Han er veldig glad i damer, det vet jeg, men jeg vet også at han liker det vi har gjordt i senga, da jeg ser han nyter det i fulle drag.

Imidlertid har han ofte "bondeanger" da han synes dette er flaut, etterpå. Vi sier det jo selvsagt ikke til andre. Han sier at dette skader selvbildet hans og hans image ovenfor jenter (han vil jo gjerne fremstå som mann blandt menn), og har derfor sagt at han heller heretter skal kjøpe seg horer for å tømme seg, enn at jeg og han skal gjøre sånn vi har gjort tidligere.

(Jeg for min del ville aldri i livet kjøpt meg hore, med tanke på hvor mange som har vært "innom", sykdommer, salg av kropp mm. Uff, men det er nå mine tanker)

Er det noe sjakktrekk at han gjør virkelighet av dette, ut i fra jenters synspunkt.

Hadde vært interessant å vist han svarene!

"Er det noe sjakktrekk at han gjør virkelighet av dette, ut i fra jenters synspunkt."

Jeg hadde ikke syntes det var sjarmerende. Hva er pointet? Synes det er en billig greie -altså gjør gutten billig og desperat.

Tror vel neppe at dere bare har sex fordi dere ikke har fått napp på byen for å si det sånt. Det er ikke sånt at man bare tar det som er "tilgjengelig". Man er åpne for det -og tenner nødvendigvis på det..

Er det forresten så vanskelig å få seg et ligg at gutter må kjøpe seg hore?

Ta en tur på Smuget, så får dere gratis, velvillige og mindre brukte damer;)

Gjest larseguttensin

"Er det noe sjakktrekk at han gjør virkelighet av dette, ut i fra jenters synspunkt."

Jeg hadde ikke syntes det var sjarmerende. Hva er pointet? Synes det er en billig greie -altså gjør gutten billig og desperat.

Tror vel neppe at dere bare har sex fordi dere ikke har fått napp på byen for å si det sånt. Det er ikke sånt at man bare tar det som er "tilgjengelig". Man er åpne for det -og tenner nødvendigvis på det..

Er det forresten så vanskelig å få seg et ligg at gutter må kjøpe seg hore?

Ta en tur på Smuget, så får dere gratis, velvillige og mindre brukte damer;)

Heisann!

Ville bare oppklare en liten ting, ang. det jeg skrev: Han overnatter has meg NÅR det ikke har blitt noen damer på byen (som han da har blitt med) eller at han i andre situasjoner overnatter hos meg. DA har vi sex noen ganger.

Ja, jeg kan si at jeg også liker å ha sex med denne gutten, selv om damer har prioritet 1.

Nei, det er ikke SÅ vanskelig å finne ei dame å "ha seg med", men det er jo NOEN ganger man drar på byen og ikke sjekker damer også, men likevel kunne tenkt seg en "utløsning".

Kan ikke noe for det, men når jeg har vært på byen og drukket litt, så blir jeg ganske så kåt. Kan da godt ta meg en runde med frk, høyre jeg, når jeg legger meg, da slapper jeg godt av og sover godt. MEN når han kopisen da er her, synes jeg det er veldig ok og gjøre noe sammen med han, i stedet for alene, om du skjønner. Det er fordi jeg faktisk synes det er godt.

Kompisen min imidlertid liker det også, det ser jeg og hører jeg jo (når han er full) men har "bondeanger" som jeg skriver etterpå (dagen derpå) og det er fordi han er mannemann og "er ikke sånn". Ser på det som homsete om du vil. Jeg anser verken han eller meg som sanne homser. Vi liker begge jenter, men i TILLEGG også gutter (hverandre) Tenner ikke på andre gutter jeg.

Jeg skjønner ikke hvorfor han vil kjøpe seg horer I STEDET for de kosestundene vi har.

Men tilbake til det som jeg jeg stillte spørsmål om, og som egentlig er det denne strengen handler litt om: Jeg prøver å overtale han til å hvertfall ikke gå i vei å kjøpe seg horer (Både fordi JEG synes det er en er en ekkel ting på mange måter, og fordi jeg heller vil at vi skal ha våre kosestunder)

HAN derimot sier at det er bedre å kjøpe horer enn å gjøre det vi gjør, fordi han mener at jenter respekterer MER at han kjøper horer, og ser på han som mer mann enn om det kommer frem at han har hatt sex med en gutt.

Spørsmålet er da: ER DERE ENIGE I SISTE UTSAGNET?

nr 2 ville eg ikkje hatt nokon som helst slags problemer med. ser ikkje at det er nokon forskjell mellom tidligere seksuelle forhold/opplevelser med menn eller kvinner.

nr 1 dreier seg meir om livssyn enn om seksualitet, synes eg. og ein mann med eit livssyn som tillot han å kjøpe sex trur eg at eg ville ha luka ut før han kom så langt som til tittelen "drømmemann".

Annonse

Ja, jeg er selvsagt horebukk, og du finner med på strøket i Oslo hver gang du ikke ser meg online på dol.

Jeg elsker å knulle horer, hardt, brutalt, og egentlig synes jeg de fortjener en voldtekt når de går i så korte skjørt som de ofte går i.

Jeg ser opp til folk som knuller horer. Hardt.

det var det jeg trodde... :-)

Heisann!

Ville bare oppklare en liten ting, ang. det jeg skrev: Han overnatter has meg NÅR det ikke har blitt noen damer på byen (som han da har blitt med) eller at han i andre situasjoner overnatter hos meg. DA har vi sex noen ganger.

Ja, jeg kan si at jeg også liker å ha sex med denne gutten, selv om damer har prioritet 1.

Nei, det er ikke SÅ vanskelig å finne ei dame å "ha seg med", men det er jo NOEN ganger man drar på byen og ikke sjekker damer også, men likevel kunne tenkt seg en "utløsning".

Kan ikke noe for det, men når jeg har vært på byen og drukket litt, så blir jeg ganske så kåt. Kan da godt ta meg en runde med frk, høyre jeg, når jeg legger meg, da slapper jeg godt av og sover godt. MEN når han kopisen da er her, synes jeg det er veldig ok og gjøre noe sammen med han, i stedet for alene, om du skjønner. Det er fordi jeg faktisk synes det er godt.

Kompisen min imidlertid liker det også, det ser jeg og hører jeg jo (når han er full) men har "bondeanger" som jeg skriver etterpå (dagen derpå) og det er fordi han er mannemann og "er ikke sånn". Ser på det som homsete om du vil. Jeg anser verken han eller meg som sanne homser. Vi liker begge jenter, men i TILLEGG også gutter (hverandre) Tenner ikke på andre gutter jeg.

Jeg skjønner ikke hvorfor han vil kjøpe seg horer I STEDET for de kosestundene vi har.

Men tilbake til det som jeg jeg stillte spørsmål om, og som egentlig er det denne strengen handler litt om: Jeg prøver å overtale han til å hvertfall ikke gå i vei å kjøpe seg horer (Både fordi JEG synes det er en er en ekkel ting på mange måter, og fordi jeg heller vil at vi skal ha våre kosestunder)

HAN derimot sier at det er bedre å kjøpe horer enn å gjøre det vi gjør, fordi han mener at jenter respekterer MER at han kjøper horer, og ser på han som mer mann enn om det kommer frem at han har hatt sex med en gutt.

Spørsmålet er da: ER DERE ENIGE I SISTE UTSAGNET?

Jeg har ingen problemer med å forstå hverken det at du blir kåt etter en kveld på byen og ønsket om en utløsning:)

Jeg har ingenting i mot det å ha sex av samme kjønn (selv om jeg ikke har hatt det), men jeg mener bare at det er ikke sånn at man bare tar det som er tilgjengelig uansett kjønn.

Du skjønner sikkert hva jeg mener.. I og med at jeg aldri har tent på en jente er det utelukket at jeg har meg med en venninne hvis det ikke ble no' på meg ellers -skjønner?

Man må tenne på det motsatte kjønn -selv om det kun er bare den ene kompisen du tenner på.

Det er jo bare glimrende at dere har en sånn deal. Høres veldig bra ut det da:)

Kompisen din er vel redd for å bli plassert i en bås (bifil/biseksuell) -og det kan man jo forstå. Ingen liker å bli plassert i bås.

Jeg har vel sagt det før, men _jeg_ hadde ikke avvist en type for at han hadde hatt sex med samme kjønn. Det er tross alt temmelig vanlig å utforske:)

"Jeg skjønner ikke hvorfor han vil kjøpe seg horer I STEDET for de kosestundene vi har."

Nei, jeg holder vel med deg litt der. Men det er kanskje lettere å bli plassert i den båsen da -for han?

Jeg synes vel allikevel ikke at det er mer "akseptert" å kjøpe hore enn å ha guttesex, men kanskje samfunnet generelt mener det?

Det er kanskje mer "mannfolk"-aktig da å kjøpe hore? ikke vet jeg.

"Spørsmålet er da: ER DERE ENIGE I SISTE UTSAGNET? "

NEI -ikke jeg ihvertfall.

Skjønner deg ikke helt...

Du sier at de som kjøper horer nedverdiger seg på det mest grusomme, men likevel ville du valgt å kjøpe ei hore enn å ha sex med en annen gutt???

Sex med en annen gutt er mao. så vanvittig ekkelt FOR DEG (jeg er med på at du ikke har problemer med at andre gutter har sex med hverandre) at du heller ville nedverdiget deg selv på det mest grusomme???

Si f.eks. at du ville ha kastet opp og vært fullstendig "slapp" mens du hadde hatt sex med en gutt. Skikkelig ekkel følelse rent fysisk. Dette hadde altså vært nok til at du heller hadde valgt å nedverdige deg selv?

Eller er problemet at du rett og slett hadde følt at det hadde vært ENDA MER NEDVERDIGENDE å ha sex med en gutt???

Hadde du følt deg som et enda mer "usselt" menneske hvis du f.eks. hadde blitt pult av en gutt (den ultimate nedverdigelsen for noen), enn om du hadde kjøpt sex av f.eks. "Lija 4-ever"???

Må innrømme at jeg får litt problemer her..

Skjønner deg ikke helt...

Du sier at de som kjøper horer nedverdiger seg på det mest grusomme, men likevel ville du valgt å kjøpe ei hore enn å ha sex med en annen gutt???

Sex med en annen gutt er mao. så vanvittig ekkelt FOR DEG (jeg er med på at du ikke har problemer med at andre gutter har sex med hverandre) at du heller ville nedverdiget deg selv på det mest grusomme???

Si f.eks. at du ville ha kastet opp og vært fullstendig "slapp" mens du hadde hatt sex med en gutt. Skikkelig ekkel følelse rent fysisk. Dette hadde altså vært nok til at du heller hadde valgt å nedverdige deg selv?

Eller er problemet at du rett og slett hadde følt at det hadde vært ENDA MER NEDVERDIGENDE å ha sex med en gutt???

Hadde du følt deg som et enda mer "usselt" menneske hvis du f.eks. hadde blitt pult av en gutt (den ultimate nedverdigelsen for noen), enn om du hadde kjøpt sex av f.eks. "Lija 4-ever"???

Må innrømme at jeg får litt problemer her..

"Du sier at de som kjøper horer nedverdiger seg på det mest grusomme, men likevel ville du valgt å kjøpe ei hore enn å ha sex med en annen gutt???"

Jeg ville ikke KLART å ha sex med en annen mann.

I mitt tilfelle er det et enten eller spørsmål. Jeg MÅ gjøre det ene eller det andre, og derfor skulle jeg klart det.

Det er trossalt ikke noe jeg gjør "frivilllig", men en enten-eller ting!

"Sex med en annen gutt er mao. så vanvittig ekkelt FOR DEG (jeg er med på at du ikke har problemer med at andre gutter har sex med hverandre) at du heller ville nedverdiget deg selv på det mest grusomme???"

Jeg ville ikke klart å ha sex med en annen gutt. Enkelt og greit.

"Si f.eks. at du ville ha kastet opp og vært fullstendig "slapp" mens du hadde hatt sex med en gutt. Skikkelig ekkel følelse rent fysisk. Dette hadde altså vært nok til at du heller hadde valgt å nedverdige deg selv?"

Jeg sitter med to valg. Det ene er: Jeg MÅ ha sex med en hore.

Det andre er at jeg MÅ ha sex med en gutt.

Problemet er at jeg MÅ noe, så uansett hva jeg velger så nedverdiger jeg meg grusomt, og gjør noe jeg ikke har lyst til.

Selvsagt ville jeg da valgt å ha sex med en jente.

Jeg står der omtrent med en pistol i nakken: "gjør det eller gjør det", så egentlig nedverdiger ikke jeg meg.

Det er de som ikke har noen andre muligheter enn å betale for sex som jeg mener det er synd på.

"Eller er problemet at du rett og slett hadde følt at det hadde vært ENDA MER NEDVERDIGENDE å ha sex med en gutt???"

Det er noe annet. Jeg har et valg, det har ofte ikke de som kjøper horene.

"Hadde du følt deg som et enda mer "usselt" menneske hvis du f.eks. hadde blitt pult av en gutt (den ultimate nedverdigelsen for noen), enn om du hadde kjøpt sex av f.eks. "Lija 4-ever"???"

Jeg fatter ikke hva du maser etter. Jeg har svart over, og du spør bare igjen og igjen om det samme.

"Må innrømme at jeg får litt problemer her.. "

Forstår ikke problemet.

Ja, jeg er selvsagt horebukk, og du finner med på strøket i Oslo hver gang du ikke ser meg online på dol.

Jeg elsker å knulle horer, hardt, brutalt, og egentlig synes jeg de fortjener en voldtekt når de går i så korte skjørt som de ofte går i.

Jeg ser opp til folk som knuller horer. Hardt.

håper du skjønte at jeg kødda...:-)

Annonse

Gjest nålurerjeg/SierDuDet

Jeg er gutt, men synes det er "verst" å ha sex med andre gutter.

Selv om jeg ikke synes noe av det er ille, så det er bare om jeg må velge.

Ser nedover strengen at du har sporet litt av, om DU ville ha hjøpt hore eller hatt guttesex. Skjønner hva du har valgt ut i fra at du overhodet ikke tenner på gutter. Nok om det.

Men jeg vil snu litt på flisa, og tilbake til spørsmålet:

Hvem av følgende drømmejenter hadde du respektert mest: Jenta som har kjøpt seg mannlig hore eller jenta som har hatt jentesex.

Seriøst?

For det er dette som er spørsmålet til jentene bare at da er det gutter det er snakk om.

Ser nedover strengen at du har sporet litt av, om DU ville ha hjøpt hore eller hatt guttesex. Skjønner hva du har valgt ut i fra at du overhodet ikke tenner på gutter. Nok om det.

Men jeg vil snu litt på flisa, og tilbake til spørsmålet:

Hvem av følgende drømmejenter hadde du respektert mest: Jenta som har kjøpt seg mannlig hore eller jenta som har hatt jentesex.

Seriøst?

For det er dette som er spørsmålet til jentene bare at da er det gutter det er snakk om.

"Ser nedover strengen at du har sporet litt av, om DU ville ha hjøpt hore eller hatt guttesex. Skjønner hva du har valgt ut i fra at du overhodet ikke tenner på gutter. Nok om det."

Godt å høre at noen skjønner det.

"Hvem av følgende drømmejenter hadde du respektert mest: Jenta som har kjøpt seg mannlig hore eller jenta som har hatt jentesex."

Nå må det først sies at jeg aldri har snakket om å ikke respektere dem som har kjøpt seg hore.

Jeg kjenner flere som har gjort det uten å på noen måte dømme dem og respektere dem mindre.

Jeg hadde syntes det var merkelig at en jente hadde kjøpt seg mannlig hore. Kunne lissom ikke forstått hvorfor, men det måtte vel være pga spenningen. Akkurat som hvorfor enkelte jeg kjenner har kjøpt seg det. Altså, ikke fordi de ikke kan få noe annet, men fordi det for dem tydligvis var forbundet med spenning.

Jeg ville syntes en jente som kjøpte en hore var rar, rett og slett fordi jeg tror dette er veldig unormalt.

Men jeg ville ikke respekterte henne mindre.

Jenter som har sex med andre jenter plager meg overhodet ikke. Det er bare kult.

Siden jeg ikke ville mistet respekten for noen av disse to klarer jeg ikke å si hvem jeg ville respektert minst.

Men hvis du hadde spurt meg om hvem av dem jeg hadde valgt så hadde jeg nok valgt hun som hadde hatt jentesex. Rett og slett fordi jeg tror hun andre hadde hatt en skrue løs.

Så unormalt er vel trossalt det å kjøpe seg mannlig hore.

"Du sier at de som kjøper horer nedverdiger seg på det mest grusomme, men likevel ville du valgt å kjøpe ei hore enn å ha sex med en annen gutt???"

Jeg ville ikke KLART å ha sex med en annen mann.

I mitt tilfelle er det et enten eller spørsmål. Jeg MÅ gjøre det ene eller det andre, og derfor skulle jeg klart det.

Det er trossalt ikke noe jeg gjør "frivilllig", men en enten-eller ting!

"Sex med en annen gutt er mao. så vanvittig ekkelt FOR DEG (jeg er med på at du ikke har problemer med at andre gutter har sex med hverandre) at du heller ville nedverdiget deg selv på det mest grusomme???"

Jeg ville ikke klart å ha sex med en annen gutt. Enkelt og greit.

"Si f.eks. at du ville ha kastet opp og vært fullstendig "slapp" mens du hadde hatt sex med en gutt. Skikkelig ekkel følelse rent fysisk. Dette hadde altså vært nok til at du heller hadde valgt å nedverdige deg selv?"

Jeg sitter med to valg. Det ene er: Jeg MÅ ha sex med en hore.

Det andre er at jeg MÅ ha sex med en gutt.

Problemet er at jeg MÅ noe, så uansett hva jeg velger så nedverdiger jeg meg grusomt, og gjør noe jeg ikke har lyst til.

Selvsagt ville jeg da valgt å ha sex med en jente.

Jeg står der omtrent med en pistol i nakken: "gjør det eller gjør det", så egentlig nedverdiger ikke jeg meg.

Det er de som ikke har noen andre muligheter enn å betale for sex som jeg mener det er synd på.

"Eller er problemet at du rett og slett hadde følt at det hadde vært ENDA MER NEDVERDIGENDE å ha sex med en gutt???"

Det er noe annet. Jeg har et valg, det har ofte ikke de som kjøper horene.

"Hadde du følt deg som et enda mer "usselt" menneske hvis du f.eks. hadde blitt pult av en gutt (den ultimate nedverdigelsen for noen), enn om du hadde kjøpt sex av f.eks. "Lija 4-ever"???"

Jeg fatter ikke hva du maser etter. Jeg har svart over, og du spør bare igjen og igjen om det samme.

"Må innrømme at jeg får litt problemer her.. "

Forstår ikke problemet.

Skjønner at du gikk lei av det samme spørsmålet etter hvert. Jeg ble imidlertid såpass overrasket over svaret ditt at jeg ville forsikre meg om at jeg forstod deg rett.

Og likevel klarte vi å snakke forbi hverandre...

Du sier at du ikke ville klart å hatt sex med en annen gutt, og at svaret derfor gir seg selv. Vel - det kommer an på hva du legger i "å ha sex", og jeg synes vel egentlig du vrir deg litt for lett av kroken på denne måten. :)

La oss være enige om at du har sex med en gutt i det øyeblikket du er sammen med en giutt og denne gutten føler situasjonen opphissende. Han kan runke mens han ser deg naken, han kan be deg runke ham, han kan knulle deg eller be deg suge ham osv. Alt dette er ting ethvert menneske klarer rent teknisk.

Følgelig blir dillemmaet ditt:

1) Den typen sex med en gutt jeg har beskrevet over, eller

2) Kjøpe sex av ei jente.

Valget ditt vil fortsatt bli allmennt kjent i ettertid.

Og valget blir? :)

2 bonusspørsmål, i fall du fortsatt velger jenta:

1) Hva er det som gjør det NEDVERDIGENDE (og ikke bare "ekkelt") for deg å ha sex med en gutt (du sa i forrige melding at du hadde valget mellom to ting som begge føltes nedverdigende)?

2) Hva tenker du om det grunnleggende i dette valget -nemlig å velge mellom å påføre seg selv en kontrollert smerte og å påføre et annet menneske (horen) en (psykisk) smerte som du ikke aner hvor stor er?

Skjønner at du gikk lei av det samme spørsmålet etter hvert. Jeg ble imidlertid såpass overrasket over svaret ditt at jeg ville forsikre meg om at jeg forstod deg rett.

Og likevel klarte vi å snakke forbi hverandre...

Du sier at du ikke ville klart å hatt sex med en annen gutt, og at svaret derfor gir seg selv. Vel - det kommer an på hva du legger i "å ha sex", og jeg synes vel egentlig du vrir deg litt for lett av kroken på denne måten. :)

La oss være enige om at du har sex med en gutt i det øyeblikket du er sammen med en giutt og denne gutten føler situasjonen opphissende. Han kan runke mens han ser deg naken, han kan be deg runke ham, han kan knulle deg eller be deg suge ham osv. Alt dette er ting ethvert menneske klarer rent teknisk.

Følgelig blir dillemmaet ditt:

1) Den typen sex med en gutt jeg har beskrevet over, eller

2) Kjøpe sex av ei jente.

Valget ditt vil fortsatt bli allmennt kjent i ettertid.

Og valget blir? :)

2 bonusspørsmål, i fall du fortsatt velger jenta:

1) Hva er det som gjør det NEDVERDIGENDE (og ikke bare "ekkelt") for deg å ha sex med en gutt (du sa i forrige melding at du hadde valget mellom to ting som begge føltes nedverdigende)?

2) Hva tenker du om det grunnleggende i dette valget -nemlig å velge mellom å påføre seg selv en kontrollert smerte og å påføre et annet menneske (horen) en (psykisk) smerte som du ikke aner hvor stor er?

Hehe :)

Vel... valget er fortsatt hora.

Du skriver:

"1) Hva er det som gjør det NEDVERDIGENDE (og ikke bare "ekkelt") for deg å ha sex med en gutt (du sa i forrige melding at du hadde valget mellom to ting som begge føltes nedverdigende)?"

Fordi hvis jeg hadde hatt sex med gutten hadde jeg gjort det fordi jeg måtte (jeg har to valg, enten hora eller gutten, ergo har jeg ingen muligheter til å si nei til noen av dem. Jeg MÅ gjøre det ene eller andre, av to ting jeg ikke har lyst til).

Dette ville jeg følt nedverdigende i seg selv.

Det er lettere å ha sex med hora fordi jeg har hatt sex med jenter før, og gutter ville blitt en helt ny opplevelse for meg, en opplevelse jeg ikke tenner på.

Nå tenner jeg for øvrig ikke på å ha sex med en hore heller, men hun er i det minste en jente, og jeg kan kunne sett på henne som en jente, og ikke en hore.

"2) Hva tenker du om det grunnleggende i dette valget -nemlig å velge mellom å påføre seg selv en kontrollert smerte og å påføre et annet menneske (horen) en (psykisk) smerte som du ikke aner hvor stor er?"

Jeg vet ikke at jeg påfører hora smerte.

Det eneste jeg vet er at hun tjener flere tusen kroner på en halvtime med meg, og hvis dette er smerte for henne er det hennes bevisste valg.

Jeg er derfor ikke av den oppfattelsen at jeg skader hora.

(Se andre innlegg om prostitusjon).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...