Gå til innhold

Han har slutta å slikke meg :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke nå nei

Typen har slutta å ta intitiativ til å slikke meg. Riktignok vet jeg at om jeg spør så sier han ikke nei, men før så tok han hvertfall initiativ av og til.

Det er to muligheter som slår meg. Den første er at jeg slapp en "vaginafis" i ansiktet hans engang(uffda,ja jeg vet!) Men han bare konstaterte at det var litt ukult også fortsatte han. Han har slikka meg mye etter den episoden, og det kan jo være at jeg "bare" tror det er derfor siden det var så ubeskrivelig pinlig for meg.

Et anna alternativ er at jeg vi gikk over fra kondom til p-pilla, noe som han forøvrig var -veldig- entusiastisk over. Og med dette begrenset fort også hans ønsker om at jeg skulle sugen han. (tror ikke jeg har sugd han på lange tider nå.)

Så jeg lurer på hva grunnen egentlig kan være?

-Daraan-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73550-han-har-slutta-%C3%A5-slikke-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en ting jeg ikke skjønner: sier du at da du begynte på p-pillen så slutta han å be deg om å suge ham???

For noe sånt har jeg aldri hørt om før!!

Det der m "vaginafis" syns jeg ikke du skal bekymre deg over-d er en helt naturlig ting som forårsakes av luft i skjeden. Men at d kan være litt udelikat,skjønner jeg jo! Men som du sier selv, virker det ikke akkurat som om d er d som er årsaken heller.

Jeg ville tippet på at d klassiske "prblemet"har rammet dere også-nemlig at den ene eller begge parter har havnet i en form for sex som er mer rettet mot den nødvendige utløsningen enn selve spillet.

Kanskje du skal prøve å få tilbake interessen hans? Overrask ham med noe spesielt som gjør at dere bruker mer til på leken enn å fokusere på utløsning. La leken bli målet i seg selv!

Jeg hadde personlig satt på ham håndjern, lenket ham til senga m bind for øynene og helt vaniljesaus over magen,pikken og ballene hans. Så hadde jeg helt over meg selv, lagt meg i 69 og gitt ham sukkersjokk...

Men det er jo bare meg da...hehe;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...