Gå til innhold

Overføre sykdommer ved oralsex?

Anbefalte innlegg

Arne181365380374

Jeg har hørt man kan overføre sykdommer ved oralsex. Hvordan skjer dette i så fall? Må man ha sår i munnen eller noe? Vil gjerne hva svar begge veier, altså hvordan det skjer når noen suger (fant ikke på et finere ord i farten) en mann/gutt og når noen slikker ei dame/jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73553-overf%C3%B8re-sykdommer-ved-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du utfører oralsex på en mann eller kvinne som har en kjønnssykdom som arter seg iform av blemmer o.l. som væsker, kan dette smitte ved munnsex. Altså kan Kjønnsherpes smittes over til lepper og gi herpes rundt munn.

Såvidt jeg vet har man ikke bevist at sykdommer son HIV/Aids kan smitte via munnsex. Dett tror man heller ikke.

Likevel vil jeg nå si det som så at det er dumt å ta sjanser! Munnherpes tror jeg er så godt som umulig å bli kvitt og vil "poppe" opp m jevne mellomrom!

Ikke særlig lekkert..

Skal du suge en mann du ikke kjenner noe særlig-bør du bruke kondom, syns nå jeg.

Litt verre med en kvinne, men som utgangspunkt tror jeg at jeg ville latt være å slikke henne til jeg kjente henne bedre... Inegn jeg vet om utfører oralsex på jenta på en ONS, men det betyr jo ikke at det skjer...

Sprsml man må stille seg:er d verdt risikoen??

Hvis du utfører oralsex på en mann eller kvinne som har en kjønnssykdom som arter seg iform av blemmer o.l. som væsker, kan dette smitte ved munnsex. Altså kan Kjønnsherpes smittes over til lepper og gi herpes rundt munn.

Såvidt jeg vet har man ikke bevist at sykdommer son HIV/Aids kan smitte via munnsex. Dett tror man heller ikke.

Likevel vil jeg nå si det som så at det er dumt å ta sjanser! Munnherpes tror jeg er så godt som umulig å bli kvitt og vil "poppe" opp m jevne mellomrom!

Ikke særlig lekkert..

Skal du suge en mann du ikke kjenner noe særlig-bør du bruke kondom, syns nå jeg.

Litt verre med en kvinne, men som utgangspunkt tror jeg at jeg ville latt være å slikke henne til jeg kjente henne bedre... Inegn jeg vet om utfører oralsex på jenta på en ONS, men det betyr jo ikke at det skjer...

Sprsml man må stille seg:er d verdt risikoen??

Får man ikke oralsex, har ONS'en ingenting i senga mi å gjøre... :-)

Annonse

Hehe, liner du dem opp etter størrelsen langs bardisken og så jobber du deg fra den største og nedover?...

Nei, spørreskjemaet har mange spørsmål, men her er noen:

Gi deg selv karakterer fra 1-10 på de fire første.

10 er best.

1: Hvor god er du i senga?

2: Hvor glad er du i å utføre oralsex?

3: Hvor god råd har du?

4: Hvor omtenksom er du?

----------------------

5: Hvor stort er kjønnsorganet ditt?

6: Hvordan reagerer du dersom jenta etter orgasme ikke orker mer sex, og du ikke har fått din orgasme?

7: Er du spontan, eller liker du best å planlegge?

8: Er du lojal/trofast?

9: Er du ute etter et forhold, eller bare et knull?

Høyeste score for kvelden får seg et knull av den råeste dama i baren.

(Det er liksom meg det, da...)

Nei, spørreskjemaet har mange spørsmål, men her er noen:

Gi deg selv karakterer fra 1-10 på de fire første.

10 er best.

1: Hvor god er du i senga?

2: Hvor glad er du i å utføre oralsex?

3: Hvor god råd har du?

4: Hvor omtenksom er du?

----------------------

5: Hvor stort er kjønnsorganet ditt?

6: Hvordan reagerer du dersom jenta etter orgasme ikke orker mer sex, og du ikke har fått din orgasme?

7: Er du spontan, eller liker du best å planlegge?

8: Er du lojal/trofast?

9: Er du ute etter et forhold, eller bare et knull?

Høyeste score for kvelden får seg et knull av den råeste dama i baren.

(Det er liksom meg det, da...)

Jeg er imponert!!!!!!!

Du, dette var knakende godt *bøyer seg i støvet (og hybelkaninene som har blitt til en hel farm..)*

Men.. kom med resultater da! *veldig nysgjerrig*

Jeg er imponert!!!!!!!

Du, dette var knakende godt *bøyer seg i støvet (og hybelkaninene som har blitt til en hel farm..)*

Men.. kom med resultater da! *veldig nysgjerrig*

Resultater?

Sex, jenta mi, sex! :-)

Tror jeg kanskje bør starte dating-firma, eller hva man kaller det. Kom med kravene dine, så kan vi bytte på å date bra menn før vi fikser dem opp med de desperate damene... ;-)

Resultater?

Sex, jenta mi, sex! :-)

Tror jeg kanskje bør starte dating-firma, eller hva man kaller det. Kom med kravene dine, så kan vi bytte på å date bra menn før vi fikser dem opp med de desperate damene... ;-)

*misunnelig*

Der snakker vi om resultater. Men fører du statistikk over hvor mange som faktisk ikke oppfyller alle krav når det kommer til stykket og som har løyet på seg et par cm..?

*misunnelig*

Der snakker vi om resultater. Men fører du statistikk over hvor mange som faktisk ikke oppfyller alle krav når det kommer til stykket og som har løyet på seg et par cm..?

INGEN har løyet på seg.

Det er fordi mannen i gata tror at 15 cm er bra.

Og litt fordi jeg truer med ti piskeslag til den heldige, dersom det viser seg at målet stemmer.

Har alltid med meg i veska når jeg er ute: målebånd, tannbørste, kondomer, linseetui og ren truse.

INGEN har løyet på seg.

Det er fordi mannen i gata tror at 15 cm er bra.

Og litt fordi jeg truer med ti piskeslag til den heldige, dersom det viser seg at målet stemmer.

Har alltid med meg i veska når jeg er ute: målebånd, tannbørste, kondomer, linseetui og ren truse.

Dævven!!

DER kom avsløringen som fjerner enhver tvil om din uskyldige image!

Den er herved printet ut og brukes mot deg med én gang du prøver å innta den rollen fra nå av.....*glis*

Dævven!!

DER kom avsløringen som fjerner enhver tvil om din uskyldige image!

Den er herved printet ut og brukes mot deg med én gang du prøver å innta den rollen fra nå av.....*glis*

Eh, det var det der med å skryte på seg ting da. Alt jeg har sagt i kveld, er bare tull og skryt og overdrivelser. Ehh...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...