Gå til innhold

Han har ikke lyst!

Anbefalte innlegg

Jeg er samboer med en mann på 41 år, er selv 31. De siste månedene har han overhodet ikke hatt lyst på sex. jeg vet han ikke har en annen. Han sier selv at han rett og slett ikke tenker så mye på sex. Liker å ligge inntil meg, men jeg synes det er rart at han aldri reagerer seksuelt. Jeg tør ikke lenger ta noe initiativ, fordi jeg er redd for å bli avvist. Har noen opplevd noe lignende, og hva gjorde dere i tilfelle?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73602-han-har-ikke-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne som var i samme situasjon. Jeg sier var, fordi det forholdet tok slutt. Og det pga problemet som du beskriver. For det handler ikke bare om sex-det handler om avvisning-og også at den personen son burde være den som prioriterte dine behov høyt, ikke lenger tar hensyn til dem.

For jeg mener-hvordan kan du godta at bare fordi hans interesse har dødd ut så skal ditt sekxliv også gjøre det? At han overhodet ikke ser at dette er et problem for deg? At han tvinger deg inn i et sølibat?

Nei.fortell ham det svart på hvitt; Du forstår at han har et problem, men hvis han ikke er villig til å jobbe med det for deres og din skyld, så har du faktisk en masse år foran deg som du ikke har planlagt å leve uten sex!

Nemlig.

Det var det venninna mi sa til mannen sin. Han prøvde-det skal han ha. I en uke eller så.

Da var hun så lei av sine egne fingre på slutten og hans egoisme, at hun pakket kofferten og dro.

Nå er hun sammen med en som er like gammel som henne (35) og hun har aldri hatt det bedre, sier hun selv. Hun påastår også at vanlige konflikter er lettere å løse fordi det fins ikke masse seksuell frustrasjon som hemmer dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73602-han-har-ikke-lyst/#findComment-364314
Del på andre sider

Gjest mener jeg

Både menn og kvinner kan ha (og bør ha rett til å ha) perioder de ikke har så mye sex, men det er viktig at man kan snakke om det slik at ikke den ene føler seg avvist eller blir redd for at noe er galt.

Så dere bør snakke om det, og eventuelt jobbe med det, få vite hvordan dere har lyst til at det skal bli senere når dere er over denne perioden. Ingen kan forvente at et ungt menneske skal avskrive sexlivet totalt for resten av livet, man trenger å få vite at det er noe som antageligvis blir bedre, etter at det som er problemet nå har gått over(enten om det er fysisk, psykisk, pga stress / jobbproblemer eller hva det er).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73602-han-har-ikke-lyst/#findComment-364321
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som var i samme situasjon. Jeg sier var, fordi det forholdet tok slutt. Og det pga problemet som du beskriver. For det handler ikke bare om sex-det handler om avvisning-og også at den personen son burde være den som prioriterte dine behov høyt, ikke lenger tar hensyn til dem.

For jeg mener-hvordan kan du godta at bare fordi hans interesse har dødd ut så skal ditt sekxliv også gjøre det? At han overhodet ikke ser at dette er et problem for deg? At han tvinger deg inn i et sølibat?

Nei.fortell ham det svart på hvitt; Du forstår at han har et problem, men hvis han ikke er villig til å jobbe med det for deres og din skyld, så har du faktisk en masse år foran deg som du ikke har planlagt å leve uten sex!

Nemlig.

Det var det venninna mi sa til mannen sin. Han prøvde-det skal han ha. I en uke eller så.

Da var hun så lei av sine egne fingre på slutten og hans egoisme, at hun pakket kofferten og dro.

Nå er hun sammen med en som er like gammel som henne (35) og hun har aldri hatt det bedre, sier hun selv. Hun påastår også at vanlige konflikter er lettere å løse fordi det fins ikke masse seksuell frustrasjon som hemmer dem.

Pussig, men hvis en kvinne ikke har lyst på sex så skal mannen respektere dette og ikke tvinge henne, men er det omvendt så skal trenger ikke kvinnen respektere dette. Da skal mannen likevel stille opp. Er det dette de kaller likestilling?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73602-han-har-ikke-lyst/#findComment-365300
Del på andre sider

Pussig, men hvis en kvinne ikke har lyst på sex så skal mannen respektere dette og ikke tvinge henne, men er det omvendt så skal trenger ikke kvinnen respektere dette. Da skal mannen likevel stille opp. Er det dette de kaller likestilling?

Du kan så si.

Noe av det samme kan en bemerke om utfallene mot Tommy Steine som naken (på Åpent forum, litt tilbake). Hadde gutta holdt på sånn og rakket ned på det som var for stort eller for lite på jenter som opptrer nakne - ja, da skulle du sett på faen. De hadde vel blitt steina. (Ordspill).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73602-han-har-ikke-lyst/#findComment-365392
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...