Gjest Fisken Skrevet 22. september 2002 Skrevet 22. september 2002 Har noen av dere her vært gjennom en abort, hvordan var det? Er livredd for å bli gravid enda eg følger bruksanvisningen på p-pille pakken til pungt å prikke, er sikkert overhysterisk ja! Er glad i barn altså, vil bare vente litt, men tror ikke at eg hadde klart å ta abort hadde eg mot alle ods blitt gravid. Er også veldig intresert i å høre synspungt fra gutter. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. september 2002 Skrevet 22. september 2002 Er nokså hysterisk redd for å bli gravid selv. Går på p-pillen, men tar graviditetstest ca 2-3 ganger i året. Men innerst inne VET jeg at dettte er tåpelig av meg. Sjansene for å bli gravid når man går på p-piller (og tar de etter forskriftene) er kjempesmå. Så mitt, litt hykleriske, råd til deg er å ikke bekymre deg over det. Du blir IKKE gravid. 0 Siter
Gjest Fisken Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Er nokså hysterisk redd for å bli gravid selv. Går på p-pillen, men tar graviditetstest ca 2-3 ganger i året. Men innerst inne VET jeg at dettte er tåpelig av meg. Sjansene for å bli gravid når man går på p-piller (og tar de etter forskriftene) er kjempesmå. Så mitt, litt hykleriske, råd til deg er å ikke bekymre deg over det. Du blir IKKE gravid. Tar du testene fordi du på det tidspunget tror du er gravid eller bare for å være ekstra sikker? Hehe, kjekt er det ikke iallefall! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Tar du testene fordi du på det tidspunget tror du er gravid eller bare for å være ekstra sikker? Hehe, kjekt er det ikke iallefall! Tar de hvis jeg er litt bekymret, eller hvis mensen er litt forsinket eller noe. Hehe, flaut å si dette egentlig Men du, sjansene for å bli gravid er nokså mikroskopiske. SÅÅ fruktbar er man ikke. Kanskje vi kan lage en klubb for oss hysterike? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.