Gå til innhold

Bare en liten oppdatering fra meg !

Anbefalte innlegg

Heisan!

Nå har vi endelig kommet inn i nytt hus og jeg har fått internett igjen!

Etter mitt 3 icsi forsøk så spontanaborterte jeg. For mandag for snart 2 uker siden begynte jeg å blø og det kom ut mye rart. På tirsdagen fikk jeg så mye smerter at jeg ble sendt på ullevål om kvelden. Han som undersøkte meg begynte å spørre meg om mye rart. Hvor mange egg jeg hadde hatt og hvordan doseringen var osv. Det viste seg at han var overlege på IVF avd. på ullevål. Han mente at jeg hadde så store sjanser til å lykkes at jeg ikke måtte gi opp. Så sa han at jeg kunne få hjelp på ullevål hvis jeg ville. Og oversendte papirene mine til IVF avd. På onsdag morgen tok jeg utskrapning - det var jo en nervepirrende ting da jeg aldri hadde tatt narkose før, men det gikk heldigvis bra.

Så i denne uka ringte jeg til IVF avd. og hun jeg snakket med hadde papirene mine foran seg - hun bare ventet på mappen min. Dagen etter ringte hun meg og sa at alle papirene hun hadde var alt de trengte. Og iom jeg sto på venteliste fra desember ifjor, så skulle jeg bare ringe inn mens når jeg var klar. Slapp noe mere venteliste. Jeg ble bare så glad. Jeg vet at ullevål ikke har samme servicen som århus, men det blir jo en del billigere da. Så jeg tar nok imot tilbudet.

Nå har jeg endelig begynt å se fremover igjen - og livet er litt lysere. Men det var grusomt tungt da jeg aborterte. Mye gråting.

Stor klem fra en litt lettere til sinns

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73666-bare-en-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei

så godt å høre fra deg igjen.

dette var jo en positivt utkomme på en veldig trist hendelse.

håper dere koser dere med det nye huset også, det er sikkert 1000 ting å gjøre før det blir ferdig, men det er bare koselige ting, ikkesant!

når har du tenkt å starte opp igjen??

mange lykke til klemmer fra

Så godt å endelig se noen ord fra deg! :-) Har tenkt mye på deg siden siste innlegg, men antok det skyldtes nytt hus og nettilgang.

Fint å høre at du ser fremover, og at dere kanskje snart er i gang igjen.

Og selvfølgelig; Gratulerer med nytt hus! :-)

Klem,

Hei afrowoman!

Ja det var mye på en gang!! *klem*

Men da er dere vel snart igang igjen da!! :-)

Vi var jo også på Ulevåll da vi fikk vår lille ICSI prinesse!! Har bare gode tanker om det, selv om sykehuset var gammelt, og rutinene ikke lagt opp til at mannen skulle være så veldig delaktig. De som jobber der er i allefall flinke, bare husk at dere må spørre for å få svar...

Lykke til fremover!!

Hei!

Å! det var leit med aborten! Håper du ser lysere på livet nå som du møtte imøtkommende og hjertelige mennesker! Det var jo en god start på servicen synes jeg da! Når skal dere starte på igjen da? Er det lenge siden du aborterte?

Håper det ordner seg!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...