lurte Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jente 21 år: Har begynt å bekymre meg for at jeg muligens kan være litt vid.I den forbindelse lurte jeg på hvordan gutter tenker angående saken. Er det deiligere å ha sex med en trang jente, eller kan vidhet "veies" opp for ved at man kan holde på lengre? Eller har det i det hele tatt noen betydning? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg kan nok ikke svare på det du spurte om da jeg ikke er av rett kjønn.. Men hvis du tror du er vid, hvorfor ikke trene opp skjedemuskulaturen? Knipeøvelser og/eller bruk av vaginakuler/-vekter f.eks. Det øker din trivsel også vettu;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-365096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Er det fordi mange av de du har hatt sex med ikke klarte å fylle deg opp at du lurer? Det vør være en del før du kan trekke noen konklusjoner. Det er bedre med en trang jente, men ikke for trang. Ellers blir det ikke bare å holde på lenge, men uendelig. Prøv å tren opp musklene. Selv om du kanskje ikke vil kjenne mye til det under samleie kan jeg love deg at det fungerer (han vil kanskje ikke kjenne det bevisst heller, men det virker). Det har betydning, men er langt fra det viktigste (som størrelsen på han?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-365295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yubba Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg syns i alle fall ikke at "vidhet" har noe å si, hverken den ene eller den andre veien. Det er klart det kan bli et problem hvis det er så stort der nede at hverken jenta eller gutten kjenner noe særlig, men da finnes det jo mange andre måter å få selve orgasmen på. Knipeøvelser er greit uansett, da. Da får du også bedre kontroll over din egen orgasme (visstnok, jeg er jo mann og har bare hørt det fra jenter jeg kjenner), samtidig som du kan klemme til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-365297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurte Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Er det fordi mange av de du har hatt sex med ikke klarte å fylle deg opp at du lurer? Det vør være en del før du kan trekke noen konklusjoner. Det er bedre med en trang jente, men ikke for trang. Ellers blir det ikke bare å holde på lenge, men uendelig. Prøv å tren opp musklene. Selv om du kanskje ikke vil kjenne mye til det under samleie kan jeg love deg at det fungerer (han vil kanskje ikke kjenne det bevisst heller, men det virker). Det har betydning, men er langt fra det viktigste (som størrelsen på han?) Har ikke vært med altfor mange, så har vel ikke egentlig noe grunnlag for å si om jeg er vid eller ikke. Men kjæresten min sa (etter noe press fra meg) at jeg "kanskje var litt vid". Det hadde ikke plaget meg så mye hadde det ikke vært for at jeg føler kanskje at vi har litt lite sex iforhold til at vi ikke har vært sammen særlig mange ukene. Det får meg til å føle at han ikke har lyst på meg (jeg har lyst hele tiden,men er muligens litt gammeldags, tenker at det er han som er mann og skal ta mest iniativ), og jeg leter etter alle mulige grunner. Det var slik denne "vidhetsgreien" dukket opp. I tillegg har jeg noe store kjønnslepper (kommentert av kjæreste), og jeg tenker at kanskje er det noen forbindelse mellom store kjønnslepper og stor vagina? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-365333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har ikke vært med altfor mange, så har vel ikke egentlig noe grunnlag for å si om jeg er vid eller ikke. Men kjæresten min sa (etter noe press fra meg) at jeg "kanskje var litt vid". Det hadde ikke plaget meg så mye hadde det ikke vært for at jeg føler kanskje at vi har litt lite sex iforhold til at vi ikke har vært sammen særlig mange ukene. Det får meg til å føle at han ikke har lyst på meg (jeg har lyst hele tiden,men er muligens litt gammeldags, tenker at det er han som er mann og skal ta mest iniativ), og jeg leter etter alle mulige grunner. Det var slik denne "vidhetsgreien" dukket opp. I tillegg har jeg noe store kjønnslepper (kommentert av kjæreste), og jeg tenker at kanskje er det noen forbindelse mellom store kjønnslepper og stor vagina? Det er nok ingen sammenheng mellom store kjønnslepper og vid skjede. Store kjønnslepper er da heller ikke noe problem? Når det gjelder skjeden, må du huske på at den er veldig, veldig elastisk. Det betyr at selv de som er veldig "trange", kan vides ut ganske mye, og de som er "vide", kan knipe igjen mye. Gjør knipeøvelser - det kommer alltid godt med. Hvis du lurer på hvilke muskler du skal øve opp, kan du prøve å holde igjen strålen når du tisser. De samme musklene er det du skal bruke når du kniper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-365345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har ikke vært med altfor mange, så har vel ikke egentlig noe grunnlag for å si om jeg er vid eller ikke. Men kjæresten min sa (etter noe press fra meg) at jeg "kanskje var litt vid". Det hadde ikke plaget meg så mye hadde det ikke vært for at jeg føler kanskje at vi har litt lite sex iforhold til at vi ikke har vært sammen særlig mange ukene. Det får meg til å føle at han ikke har lyst på meg (jeg har lyst hele tiden,men er muligens litt gammeldags, tenker at det er han som er mann og skal ta mest iniativ), og jeg leter etter alle mulige grunner. Det var slik denne "vidhetsgreien" dukket opp. I tillegg har jeg noe store kjønnslepper (kommentert av kjæreste), og jeg tenker at kanskje er det noen forbindelse mellom store kjønnslepper og stor vagina? "muligens litt gammeldags, tenker at det er han som er mann og skal ta mest iniativ), og jeg leter etter alle" Ja, du er gammeldags :-) Nå har likestillingen kommet så langt vet du at du må ikke føle deg flau over at du viser at du er kåt og har lyst på kjæresten din.. Det er like viktig for han å vite at du har lyst på han. Jeg gir deg herved et puff til å ta initiativ! *s* (og du... glem nå den kommentaren fra kjæresten din. Det var nok en litt sleivete kommentar når du var veldig våt. Da utvider jo skjeden seg mye og man kjenner ikke like godt at man blir fyllt opp hele tiden nødvendigsvis. Glem kommentaren du!) Lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-365388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 hmm, skal jeg være ærlig så spiller det særdeles liten rolle. du må huske at du er ganske så elastisk nedentil, noe som fører til at du kan ta i mot ganske store redskaper før du fylles opp... at han stiller spørsmålstegn, eller "kritiserer" deg, skal du bare se bort i fra. det tyder kun på uvitenhet og usikkerhet fra hans side... slapp av og ny i steden for, om du er vid eller trang, har små eller store skamlepper, har ingen betydning. it's all in the eyes of the beholder... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-365430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 "muligens litt gammeldags, tenker at det er han som er mann og skal ta mest iniativ), og jeg leter etter alle" Ja, du er gammeldags :-) Nå har likestillingen kommet så langt vet du at du må ikke føle deg flau over at du viser at du er kåt og har lyst på kjæresten din.. Det er like viktig for han å vite at du har lyst på han. Jeg gir deg herved et puff til å ta initiativ! *s* (og du... glem nå den kommentaren fra kjæresten din. Det var nok en litt sleivete kommentar når du var veldig våt. Da utvider jo skjeden seg mye og man kjenner ikke like godt at man blir fyllt opp hele tiden nødvendigsvis. Glem kommentaren du!) Lykke til:-) Glem kommentaren. Eller svare at det ikke er hun som er vid, men han som er liten. *gliser ondskapsfullt* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-366284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saddam1365380382 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg kan nok ikke svare på det du spurte om da jeg ikke er av rett kjønn.. Men hvis du tror du er vid, hvorfor ikke trene opp skjedemuskulaturen? Knipeøvelser og/eller bruk av vaginakuler/-vekter f.eks. Det øker din trivsel også vettu;) Av samme grunn som jenter vil ha store peniser, så vil de fleste gutter ha trange vaginaer. Friksjon = nytelse, og hvis jenta er veldig vid er det jo litt kjedelig. En gang var jeg med en jente hjem fra byen. Da vi lå under dynen kjente jeg med hånden at hun var veldig vid. Jeg kunne omtrent stikke hele hånden inn i henne uten at hun så ut til å reagere noe særlig, bare masse surkle og slafse lyder. Da ble jeg litt kvalm og gikk hjem, tenkte at hennes vagina ikke passet til pikken min! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-366599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zendick Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Begge kjønns genitalier varierer fra det ene ytterpunktet til det andre. Sorry, men kan ikke si at det er en fordel for gutten at man kan holde på lenger fordi jenta er vid. Årsaken til at man kan holde på lenger er at penis rett og slett ikke blir stimulert i særlig stor grad. Motstand og friksjon er stikkord for at jenta og gutten skal få best mulig kjønnslig stimulering(klitoris er en genial sak som kan kompensere for en "dårlig genital fit", men tar ikke den med i betraktningen nå). Å kunne holde igjen utløsningen er også en treningssak, noe som betyr at man etterhvert kan holde ut lenge med trange jenter også. Knipeøvelser for jenter burde være så obligatoriske at man introduserte dem i gymtimen.... Jenter kan alltids snakke om at de ikke kjente noe av tissen, og dermed skyve årsaken på mannen, men de bør heller tenke på hva de selv har mellom beina. Fitter har ikke en A4-størrelse. Enkelte er skapt til å romme megapikker, mens andre er faktisk tilpasset blyantpikker. Har hatt sex med ei som var særedeles vid(kunne enkelt føre inn et par fingre i tilleg til pikken), og vil beskrive følelsen som å pule ei varm bøtte vann. Min erfaring er at store kjønnslepper er festet til middels/store muser... Så lenge dama er vid og hverken kan knipe eller suge, så er det nok til at jeg ikke kan leve med en slik person. Kjedelig sex er en farlig faktor i et forhold. Nei, kjøp deg vaginakuler og knip i vei.... Du har absolutt ingenting å tape, men masse å vinne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-374101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen sammenheng Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Begge kjønns genitalier varierer fra det ene ytterpunktet til det andre. Sorry, men kan ikke si at det er en fordel for gutten at man kan holde på lenger fordi jenta er vid. Årsaken til at man kan holde på lenger er at penis rett og slett ikke blir stimulert i særlig stor grad. Motstand og friksjon er stikkord for at jenta og gutten skal få best mulig kjønnslig stimulering(klitoris er en genial sak som kan kompensere for en "dårlig genital fit", men tar ikke den med i betraktningen nå). Å kunne holde igjen utløsningen er også en treningssak, noe som betyr at man etterhvert kan holde ut lenge med trange jenter også. Knipeøvelser for jenter burde være så obligatoriske at man introduserte dem i gymtimen.... Jenter kan alltids snakke om at de ikke kjente noe av tissen, og dermed skyve årsaken på mannen, men de bør heller tenke på hva de selv har mellom beina. Fitter har ikke en A4-størrelse. Enkelte er skapt til å romme megapikker, mens andre er faktisk tilpasset blyantpikker. Har hatt sex med ei som var særedeles vid(kunne enkelt føre inn et par fingre i tilleg til pikken), og vil beskrive følelsen som å pule ei varm bøtte vann. Min erfaring er at store kjønnslepper er festet til middels/store muser... Så lenge dama er vid og hverken kan knipe eller suge, så er det nok til at jeg ikke kan leve med en slik person. Kjedelig sex er en farlig faktor i et forhold. Nei, kjøp deg vaginakuler og knip i vei.... Du har absolutt ingenting å tape, men masse å vinne! Jeg er utdannet sykepleier og viderutdannet jordmor, og har sett mange kvinneunderliv. Kjønnsleppenes størrelse har absolutt ingenting med størrelsen på vagina å gjøre, så her har ditt utvalg vært for lite til å kunne gi noe god statistikk! Alle vaginaer skal i praksis kunne romme et babyhode. Enig i at knipeøvelser er bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73721-gutter-har-en-jentes-vidhet-noen-betydning/#findComment-374111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.