Gå til innhold

Jeg i Bergen,-han i Kristiansand.Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest fortviletjente

Hvordan i alle dager kan en studentine på 17 år fra Bergen ha mulighet til å bli kjent meg en gutt hun er interissert i på 22 år som bor i Kristiansand?? Jeg kjenner ikke fyren, så jeg har ingen mulighet til å ringe han eller noe sånt...Må jeg flytte ned dit?? Jeg har utpekt meg han, og han vil jeg ha. Selv om jeg ikke kjenner han, vet jeg en del om han og hvordan han er som person. Jeg vil ikke forlate dette livet uten å vite at jeg prøvde. Så hva gjør jeg?

Fortsetter under...

Gjest fortviletjente

Blir med i Big Brother?

Seriøse svar takk! Uansett hadde det ikke hjulpet særlig at jeg ble med i big brother. Jeg mener, jeg blir jo neppe kjent med han bare fordi at hans er meg på tv...?? Jaja samma det....Ikke gidd å svare flipp vær så snill

Hvorfor har du valgt deg ut han da?

Siden du ikke kjenner ham så er det vel litt risikabelt å satse på et forhold. Du aner jo ikke hvordan han er som person.

Tror dette er en forelskelse som vil gå over.

Du bør ikke flytte ned dit i alle fall.

Evt. kan du ta kontakt med han på en annen måte. Det er jo ikke sikkert han er interessert.

i løpet av livet kan man ha mange forelskelser. nokre av dei er dømt til undergang umiddelbart. denne forelskelsen din er ein av dei.

dette er ein typisk avstandsforelskelse. og det er ikkje noko gæernt i det, har vært det sjølv, eg. men det som kjennetegner avstandsforelskelser, er bl.a. at dei aldri blir noko av.

gi det opp, tenk på noko anna, grav deg ned i arbeid, gå på fest, ha det moro, sånne ting som får forelskelser til å gå over.

ikkje kast vekk tid og krefter på noko som er så fjernt, og som du heller ikkje kan ane om ville fungert i praksis, og der du ikkje eingang veit om -han- er interessert, eller ville blitt det.

Angela1365380318

Seriøse svar takk! Uansett hadde det ikke hjulpet særlig at jeg ble med i big brother. Jeg mener, jeg blir jo neppe kjent med han bare fordi at hans er meg på tv...?? Jaja samma det....Ikke gidd å svare flipp vær så snill

Vel, eg hadde en sånn greie som du fortalte om også da eg var femten, eg traff eg kjekk gutt på treningsstudioet som eg var bomba sikker på var den rette. Problemet var bare at han var mye eldre en meg og får å gjøre en lang historie kort så gikk det jo til helvete, siden han følte aldri noe i nærheten av det eg følte (og eg følte MYE)

Eg skal ikke si til deg at du må komme over han, enda det er vel det du tilslutt på gjøre, for eg regner med at du er som eg var fast bestemt på at det kommer til å bøi dere om en stund.

Men ikke flytt fra hele livet ditt i en så ung alder!!

Ta en av de gode gamle triksene, send en sms "feil" også beholder dere kontakten, blir dere gost kjent så kan dere jo alltids treffes i en ferie og hvem vet??

Det finnes 1000 måter å få tak i nr hans i disse dager og nesten like mange andre måter å komme i kontakt med han også uten at du må flytte, bare tenk kreativt, det setter han nok pris på.

Annonse

Nonan1365380382

Hvis du vil bli kjent med ham, bruk mobilen din.

Og for gud's skyld... Print ut innlegget dit, og ta vare på det! Dette her kommer du til å le godt av når du blir voksen. En ren klassiker, spør du meg!

Og slapp helt av. Mest sannsynlig har du minst 60 år til før du forlater dette livet. Du kommer til å møte MANGE andre som du føler noe mer for. Og da snakker jeg ikke om slike pubertets-saker. Men ekte følelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...