febbe Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg er 36 år og har ei jente på 15 år.Det har ikke blitt flere fordi jeg trodde jeg ikke kunne få, eller hadde vanskligheter med å bli gravid.brukt spiral i 5 år etter fødselen, etter dette ingen ting.Har vært jevnlig til underlivsundersøkelse og alt har vært ok.Og så etter et nytt forhold som har vart i 3 år ble jeg gravid, men aborterte i 4-5 svangerskapsuke. Min reaksjon etter påvist graviditet og aborten har fått meg til å innsett at ønske om flere barn er så stort at jeg har begynt å ta fotsoneterapi og øreakupunktur.har lest at albyl-e blir anbefalt til kvinner over 34.(for økt blodgjennomstrømning til livmor) kan dette være noe for meg.Må jeg til konsultasjon til lege eller hvis jeg kan begynne på eget intiativ, hvor mange mg.pr.dag og hvor lenge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73861-bruk-av-albyl-e-og-alternativ-beh/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei febbe ) På vårt 3. ICSI-forsøk begynte jeg på Albyl-E på 7. sprøytedag. Legen mente dette kunne virke positivt, siden da mitt eget imunforsvar ville bli satt litt ned, slik at kroppen ikke trodde egget var et fremmedlegeme som måtte støtes ut! (puh..det ble en lang setning) Dessuten skal det øke blodgjennomstrømning i livmor, som du sier. Det er visstnok ikke noe dokumentert virkning, men mange leger er iallefall positivet til å prøve det ut, og det er ikke skadelig! For de som blir gravide på vanlig måte, ville jeg tro det var lurt å begynne med Albyl-E noen dager før eggløsning. Jeg skal gå på de helt frem til 12. svangerskapsuke. Ønsker deg lykke til på veien mot et barn til ) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73861-bruk-av-albyl-e-og-alternativ-beh/#findComment-367276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maye Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei febbe ) På vårt 3. ICSI-forsøk begynte jeg på Albyl-E på 7. sprøytedag. Legen mente dette kunne virke positivt, siden da mitt eget imunforsvar ville bli satt litt ned, slik at kroppen ikke trodde egget var et fremmedlegeme som måtte støtes ut! (puh..det ble en lang setning) Dessuten skal det øke blodgjennomstrømning i livmor, som du sier. Det er visstnok ikke noe dokumentert virkning, men mange leger er iallefall positivet til å prøve det ut, og det er ikke skadelig! For de som blir gravide på vanlig måte, ville jeg tro det var lurt å begynne med Albyl-E noen dager før eggløsning. Jeg skal gå på de helt frem til 12. svangerskapsuke. Ønsker deg lykke til på veien mot et barn til ) Klem fra Hei, jeg lurer litt på dette med Albyl-E, har du tidligere hatt tegn til at egget har festet seg men så blitt utstøtt? Jeg tror at egget mitt festet seg litt, men "gav opp". Kan det lønne seg for meg å forsøke dette neste gang? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73861-bruk-av-albyl-e-og-alternativ-beh/#findComment-367512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei, jeg lurer litt på dette med Albyl-E, har du tidligere hatt tegn til at egget har festet seg men så blitt utstøtt? Jeg tror at egget mitt festet seg litt, men "gav opp". Kan det lønne seg for meg å forsøke dette neste gang? Hei Maye ) Hvis jeg var deg, så ville jeg absolutt prøvd Albyl-E neste gang. Det er jo helt uskadelig, og kan bare føre positive ting med seg ) Du får sikkert resept av legen din. Dosen pr. dag er 75 mg. Jeg ble også gravid på forrige forsøk, men mistet da i uke 8/9. Heldigvis ble jeg gravid igjen nå, og håper det holder til mål. Skal gå på Albyl-E frem til 12. uke. Lykke til, Maye! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73861-bruk-av-albyl-e-og-alternativ-beh/#findComment-367534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.