Gå til innhold

Hva skjer?? (Litt langt, men vil gjerne ha svar..)

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem, dama mi har nettopp gjort det slutt. Jeg fikk sjokk da hun sa det til meg. Vi har ikke hatt noen større problemer, alt har vært veldig bra hele tiden!

Litt aldersforskjell, Jeg 27, hun 19, og avstandsforhold. To ting som kanskje kan bety noe? Men frem til nå har hun ofte sagt at hun savner meg og at følelsene hennes bare blir sterkere for meg.

Denne helga var vi sammen, jeg henta henne på fredag og vi hadde det kjempefint sammen, frem til søndag morgen, da gjør hun det slutt for å tenke. Jeg har blitt VELDIG gla i henne og dette kom selvfølgelig som et stort sjokk! Fikk fysiske sjokkreaksjoner som kvalme, kaldsvetting og rask puls. Antakelig fordi dette kom så brått og uventet.

Hun sier at grunnen er at en annen elev på skolen hun går på (Folkehøgskole) sa den fredagen at han var interessert i henne og da ble hun forvirret og må tenke på _hvorfor_ hun ble forvirret.

Jeg har spurt hvor lang tid hun vil trenge og fått svaret "over to måneder".

Hva skal jeg gjøre? Brenne alle broer, glemme henne og prøve å starte et nytt liv uten henne? Eller bør jeg vente en tid i håp om at hun kommer tilbake til meg?

Vi har altså hatt et veldig bra forhold frem til siste slutt, i hvertfall slik jeg og andre har sett og forstått det, jeg skjønner ikke hva som skjer..

Send gjerne privat mail dersom noen vil det, bare fint med tilbakemeldinger.. Adressa: [email protected]

Hilsen

Fortsetter under...

Med fare for å virke kynisk, må jeg si at den aldersforskjellen det her er snakk om, hennes lave alder tatt i betraktning, er nesten umulig. Du er 27, og har sansynligvis litt litt ivserfaring. Hun er 19, og har sansynligvis nesten ingen. Men det er jo selfølgelig trist, og det føles ikke bedre av at folk sier det jeg sier her, men det er nå engang sånn det er. Har en filosofisk regel om at 25 er en "magisk" alder, og at man gjennomsnittlig er mer troende til å være klar for et seriøst forhold på oversiden enn på undersiden. Uansett, lykke til :-)

"................."

Med fare for å virke kynisk, må jeg si at den aldersforskjellen det her er snakk om, hennes lave alder tatt i betraktning, er nesten umulig. Du er 27, og har sansynligvis litt litt ivserfaring. Hun er 19, og har sansynligvis nesten ingen. Men det er jo selfølgelig trist, og det føles ikke bedre av at folk sier det jeg sier her, men det er nå engang sånn det er. Har en filosofisk regel om at 25 er en "magisk" alder, og at man gjennomsnittlig er mer troende til å være klar for et seriøst forhold på oversiden enn på undersiden. Uansett, lykke til :-)

"................."

Nå har det seg slik at det er hun som la planer for framtida, at vi skulle flytte sammen. Hun så etter hus, planla hvor vi kunne bo. Jeg selv er (var) fullt forberedt på at vi ikke kom til å flytte sammen med det første, men at forholdet kom til å være "avstandsbasert" den nærmeste tida.

Aldersforskjellen takla vi veldig bra, både mellom oss og i forhold til andre. Så jeg mener jeg ikke har gjort noe som tilsier at forholdet hadde blitt altfor "seriøst" for henne.. men man vet aldri?

Andre meninger om dette eller svar på det første innlegget mitt?

Hilsen

Nå har det seg slik at det er hun som la planer for framtida, at vi skulle flytte sammen. Hun så etter hus, planla hvor vi kunne bo. Jeg selv er (var) fullt forberedt på at vi ikke kom til å flytte sammen med det første, men at forholdet kom til å være "avstandsbasert" den nærmeste tida.

Aldersforskjellen takla vi veldig bra, både mellom oss og i forhold til andre. Så jeg mener jeg ikke har gjort noe som tilsier at forholdet hadde blitt altfor "seriøst" for henne.. men man vet aldri?

Andre meninger om dette eller svar på det første innlegget mitt?

Hilsen

Poenget mitt var at når man er så ung som 19 år, så skal det mye til for at man skal være klar for å binde seg i et forhold med tanke på "resten av livet". Man tror selfølgelig at man er klar til det hvis man møter den rette, men som regel vil man etterhvert oppdage at man har gått glipp av enkelte ting, fordi man har bundet seg i så ung alder. Er nok en del som er uenig med meg i dette, men det er nå mine tanker om saken, basert på egen erfaring og det jeg har sett rundt meg opp igjennom årene. Så det jeg ville frem til her var at hun sikkert hadde gode intensjoner i utg. punktet, men at hun neppe er moden nok til å binde seg, selv om hun kanskje har trodd det selv.

"..............."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...