Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tvilling og har gode erfaringer med fisk og vannmann. ;) Veeeldig gode erfaringer.

Skorpioner er heller ikke å forakte..

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

16

• Carlina

13

• Ulv I Faarikaal

7

• conan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skorpioner er heller ikke å forakte..

Nei, spesielt ikke kvinnelige skorpioner.

Skrevet

Nei, spesielt ikke kvinnelige skorpioner.

Enig med Lion.

Skrevet

eg er kreps, og tyr er saker....:))

Tyrer er ok skapninger for vannmenn også, de!

Skrevet

Tyrer er ok skapninger for vannmenn også, de!

For alt jeg vet for skorpioner også...

Skrevet

Jeg er skorpion og har så langt hatt best sex med en tvillingfyr - selv om ingenting heller er helt automatisk..!

Skrevet

Fisk med assedant i skytten..

Passer vist best med andre fisker..

Men jeg kan også passe med:Vær,Vannmann,Steinbukk,Løve,Vekt,Skytte;tyr,Skorpion,Jomfru,Tvilling..og ...og.... farsken kommer ikke på den siste....

Nåja...=o)

Jeg er fisk:-))

Skrevet

Mellom oss: jeg har prøvd 6 svært ulike, og vi har hatt det svært koselig.

Du er en beskjeden kar, du Ulven :)

Skrevet

He he,jeg har prøvd fisk.....

Da tenker jeg du var mer enn fornøyd etterpå, det satt nok i kroppen i årevis:-))

Skrevet

Da tenker jeg du var mer enn fornøyd etterpå, det satt nok i kroppen i årevis:-))

Vet du..det var mitt verste forhold noensinne desverre!

Ikke var sexen god heller..Så hvorfor stjernene mener jeg skulle passe så bra med fisk skjønner jeg ikke..Det var vel bare feil fisk tenker jeg:)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du er en beskjeden kar, du Ulven :)

Sjenert og selvutslettende !

Skrevet

Vet du..det var mitt verste forhold noensinne desverre!

Ikke var sexen god heller..Så hvorfor stjernene mener jeg skulle passe så bra med fisk skjønner jeg ikke..Det var vel bare feil fisk tenker jeg:)

*Ler*.....det var nok garantert en feil fisk og de finnes det ikke mange av skal jeg si deg:-)

Skrevet

*Ler*.....det var nok garantert en feil fisk og de finnes det ikke mange av skal jeg si deg:-)

He he og bra er det!

=o)

Skrevet

Jeg er kreps.Men passer ovehodet ikke med vekt, prøvd 2 og ethalvt år... Ga opp hele greia i helga;)

Forresten...Amiga.Vært innom sida di et par ganger(fin side forresten) for guds skyld,skru av den musikken...

Har du ikke volum knapp på pc din?

=o)))

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Tror jeg ikke noe på. Nei.

Vet ikke hvlket stjeretegn de var i, men det må ha vært et bra.

Skrevet

Har du ikke volum knapp på pc din?

=o)))

Jo jeg har volumknapp;) men jeg pleier å høre på mp3 spilleren når jeg er på nettet.

det resulterer i at jeg får den gode musikken min og (sorry amiga) danskebåt tangoen som er på hjemmesida hans oppå hverandre...ikke godt for ørene

Skrevet

Jo jeg har volumknapp;) men jeg pleier å høre på mp3 spilleren når jeg er på nettet.

det resulterer i at jeg får den gode musikken min og (sorry amiga) danskebåt tangoen som er på hjemmesida hans oppå hverandre...ikke godt for ørene

Og Amiga er en kvinne

*flirer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...