Gå til innhold

Er samboeren min egoistisk?

Anbefalte innlegg

Jeg ble i forrige uke operert på sykehuset og sykmeldt for 2 uker. Dagen etter operasjonenen drar min samboer på møte i 3 dager(mest sosoialt) og nytt møte denne uken over 6 dager. Alle med overnatting. Hjemme har vi 2 barn under 3 år, den ene i barnehage,den andre hjemme med meg. Jeg har ingen til å hjelpe meg, da foreldrene mine er gamle og svake. Jeg har vært redd for å anstrenge meg mye etter operasjonen, for det er travelt med barn. JEg sa til samboeren min at han kunne droppe det første møtetet på 3 dager og dra på det siste, fordi jeg trengte han hjemme. Han ble bare sint og sa han var forpliktet til å møte.

Jeg mener at han har forpliktelser hjemme også og jeg vet at møtet nr. 1 var mest sosiale greier. Føler meg deprimert og er sint på han. Ikke har jeg kommet meg særlig bra ettter operasjonen heller og jeg har nattevåk i tillegg. Jeg går på sterke medisiner og føler heller ikke at barna får det de trenger. Jeg er vel oppgitt og vil høre hva andre mener..................

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73925-er-samboeren-min-egoistisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei LottaM.

Utifra det du skriver er det ingen tvil, etter min mening, at samboeren din er uansvarlig og egoistisk. Etter din operasjon er du avhengig av mer hjelp og assistanse fra ham, noe han velger bort for å heller gjøre andre ting. At dere har felles barn gjør saken enda klarere, for barn bør alltid komme først og være begges ansvar.

Jeg råder deg til å ta problemet opp med ham igjen, og kanskje du vil få opplysninger, om hvorfor han prioriterte reisene, som vil sette saken i et annet lys?

Lykke til!

Forutsatt at det er slik som du beskriver, så må jeg si at det er i overkant ubetenksomt av din samboer.

I overkant av ubetenksomt...!! skriver Altman.Dette er så langt over streken av hva jeg ville funnet meg i at jeg kan ikke engang sette ord på hva jeg syntes om denne *unnskyld meg* Drittsekken!! Det får da være grenser for hvor viktig jobben hans er. Iallefall viktigere enn deg og barna for han. INGEN av min venninner vill funnet seg i å bli behandlet på denne måten.

Har ofte det inntrykk av menn at de liker å være uunværelig på jobb..

Noe han din også viser tegn på..

Han her ringte faktisk hjem sist jeg gikk med dundrende hodepine i tre dager og lurte på om han skulle komme hjem..men noen vane er det ikke..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...