Gå til innhold

Hva skal eg gjere...savner ho.

Anbefalte innlegg

solidox1365380382

Sitter her med ein vondt følelse i heile kroppen.Har mista den eg var mest glad i og føler meg helt tom.Det starta for eit og eit 1/2 år sidan,eg flytta ned til Stavanger i ny jobb.Etter kort tid fant eg den store kjærligheten i ei her nede.Eg er ein gutt på 25 og hu ei på 21 med eit barn fra før på snart 6 år.Etter kort tid(men ei veldig fin tid)flytta vi i lag.Det var da alt starta.Kranglin som vi følte vi aldri klarte å slutte med,trur det var for begge er stae og egne.Men vi hadde mange fine dager og.Etter ei stund blei vi enige om å forlove oss...noe som aldri blei satt ut i live.Flytta i ein ny leilighet etter 1/2 år.Vi var begge enige om at dette var drømmen vår,vi tre i lag resten av livet.Siden eg nett hadde flytta ned her hadde eg nesten ingen venner her nede,og som eg kutta ut når vi flytta i lag.Etter det blei alt bygd opp rundt hennes venner.Vi stolte på hverandre og hadde det supert i senga og utenom.Kranglene var der enda,men vi klarte alltid å ordne opp mellom oss.Så sa det pång,vi var på hyttetur med heile slekta hennes....ho hadde nett sagt ho ønska seg eit bar til og det nett med meg.Når me kom heim tok ho saken og flytta til mor si.Eg blei sittende alene med leiligheten og følte alt raste.Etter ei stund tok ho kontakt og vi blei enige om å vere i lag,men bu kvar for oss.Ho sa til meg at ho måtte ha tid for seg sjølv,men ville fortsatt ha meg der.Skulle komme til hverandre i helgene og dagene der ho hadde ungefri,skulle vere våre dager.Er veldig sjalue begge to så vi bestemte oss for å la den andre ikkje slite seg gjennom lange kvelder mens den andre var ute på byn.Virka som om kjærligheten traff oss på ny.Reiste helga etter på ein herlege tur,bare oss to.Hadde det kjempe kosleg...fant tonen skikkelig igjen.Men når me kom heim skulle ho vere hos meg ei helg,da hadde vi ein liten krangel etter leggetid som vi begge la opp til...og ho reiste fra meg kl 3 om natta.Det etter vi hadde hatt ein kjempe kosleg kveld og begge ville legge seg og bare holde rundt hverandre.Ho fortaldte meg det flere ganger det den kvelden.Dagen etter ringte ho og sa det var helt slutt....Eg tok kontakt med ho,men det einaste svaret eg fekk var at me kunne vere gode venner.Følte meg svikta av den eg var mest glad i,følelsene var jo der i går.Eg måtte ta alt utvaskinga av leiligheten og ordne opp etter oss.Ho starta eit nytt liv,med festing hver helg og mer interessert i flaska en meg.Vi som hadde så åpenhet,nå var alt borte.Fant tonen litt etter ein stund,hjalp ho å flytte i ny leilighet og hjalp ho økonomisk.Følte vi kunne redde dette.Men heile tida var ho kald og sa,bare gode venner...vi blir aldri ein familie igjen.Orda såra meg veldig.Ho snudde familien sin mot meg,den som alltid har tatt så godt imot meg.Nå var eg ein som bare trengte meg på.Føler meg helt alene her nede,føler eg har mist alt.Felles venner er nå hennes venner og eg sitter bare med savnet.Skriv meldinger til ho å tar turen ut,men ho viser så tydelegt at eg ikkje betyr noe lengre.Prøver og har forandra på det som eg veit eg gjorde galt mens vi var sammen,men ho er like kald.Men det rare er at ho tar kontakt,skriv meldinger kvar dag og eg svarer.Føler eg er meir forelska i ho nå en eg noen gang har vert.Er redd ho skal rote med noen og glemme meg.Ho sa her om dagen da eg skriv ei lita sur melding til ho at eg fekk ho aldri tilbake på denne måten,så eg veit ho savner meg og vil der inne.Men ho er redd for å starte å krangle å satse på eit forhold igjen seier ho.Når ho er ute sender ho meldinger om at ho vil ha sex med meg..noe ho seier ho ikkje tenkte over hva ho skreiv seier ho når ho blir edru.Veit eg har gjort ho ein del vondt,men eg angrer meg og det har eg fortaldt ho.Hvorfor skriv ho slikt,føler ho leker med meg...tenker på ho 24 timer i døgnet,føler eit enormdt savn.Savn etter å ha ungen rundt meg og vere sammen alle tre.Kan følelser forsvinne så fort,av ein liten krangel...vi som hadde så mangen og alikevell var så glad i hverandre?.Ho seier ho vil ha avstand,seier eg kveler ho.Alt eg gjer er gale,sender godnatt meldinger og gir roser.Føler ho er iskald,at ho tvinger seg til å vere det.Skreiv i dag at ho ville ha mindst muleg kontakt og sender deretter ein vits som dreier seg med sex med ho.Hva skal eg gjere,har ho glemdt alt vi hadde sammen føler det slik.Tanken på å bare vere venner slik ho seier trur eg ikkje eg klarer å tenke på eingong.Ikkje etter alt det vi har delt sammen.Hva skal eg gjere føler alt eg gjer bli eit stort rot.Savner ho bare noe heilt forferdeligt hele tiden.Skulle gitt alt for å få bevise at eg har tenkt gjennom ting og har tenkt å forandre på tng som har skapt krangler i forholdet.Hvordan vise det,tenne gnisten hos ho igjen...den må vel vere der når ho sa ho hadde så masse følelser for meg timer før den sisste krangelen og at ho ville ha barn med meg.Eller skal eg holde meg borte og bare glemme ho,prøve å ha mindst muleg kontakt...alt er så vanskeligt nå hva eg har mist åg vil så gjerne ha det tilbake.Går det an å finne tilbake til hverandre etter dette,og hvordan bør eg ta det første steget uten ho føler eg trenger meg på.Håper du kan svare meg,føler meg helt tom og bare sitter å lengter etter det eg hadde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73940-hva-skal-eg-gjeresavner-ho/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting som slår meg når jeg leser innlegget ditt, er at du fokuserer nesten utelukkende på hva DU kan gjøre, hva DU kunne gjort annerledes etc. Er det du sam skylden for at det skjedde? Eller er det kanskje begge to? Vær forsiktig med å havne i en selvbebreidene røre - det fører sjelden til noe godt og er sjelden særlig rettferdig. Men en ting er sikkert; det er ikke rettferdig av henne å gi deg motstridende signaler på den måten hun gjør. Men det er enkelte kvinner som er slik - det er nok fordi der er usikre selv, men det er en veldig urettferdig måte å oppføre seg på.

".............."

Angela1365380318

Eg synest at det høres ut som om hun har psykiske problemer, hvilke og hvor alvorlige vet eg ikke, men kansje hun trenger hjelp av en terapaut eller lignende for å finne ut hva hun egentlig vil?

Hva du kan gjøre er desverre vanskelig i forutsi siden hun virker så ubalansert, su skriver at du har prøvd å påta deg skylden, det må du ikke gjøre , dere kan ikke bare bli ening om at du var skyld i alle krangler, da vil altå gå galt igjen dersom dere prøver, dere på begge to inrømme at dere gjor feil. Skal du bare behage henne så blir du tilslutt så sliten og lei at det ender med en krangel derog da (prøvd selv) ingen er perfekts.

Tolker det sånn at du har prøvd å sjarmere henne med roser osv. vel da er det bare en ting du kan gjøre, bryt all kontakt. På den måten så vil hun komme krypende til deg når hun ser at du ikke vil vie henne mer oppmerksomhet dersom hun virkelig vil ha deg.

Du er ikke dørmatten hennes, lev ditt eget liv, kansje hun rett og slett ikke vil ha deg og du bare kaser bort tid på henne?

Hei. Skjønner at du har det veldig vansklig nå, men du gjør en kjempe feil... du tar på deg skylden for at hun oppfører seg på den måten hun gjør. det er ikke din feil. Den første tanken som slo meg er at hun må være veldig voksen av alderen ettersom hun har en datter på 6 år. men etterhvert som jeg leste mer så skjønte jeg at jeg tok feil. Det er ganske tydelig at hun ikke vet hva hun vil. På meg så virkes det som at hun å kan ha interesse for en annen men får ikke den oppmerksomheten hun hadde håpet på av denne personen. Virkes som at hun ikke orker å være singel og derfor holder hun deg på "Gress" som enkelte sikkert ville sagt. Jeg synes du skal prøve å være avvisende mot hennne. ikke gi henne noe oppmerksomhet som hun tydligvis søker ved å oppføre seg på den måten som hun gjør. prøv å glem henne.. få deg en hobby el aktivser deg selv..ikke sitt hjemme å tenk det er det værste du kan gjøre... hvis hun virkelig fortjener deg så bør hun endre på oppførselen sin.. jeg hadde ikk godtatt sånn oppførsel av partnern min. gi deg selv og henne tid så finner du ut om dere er ment for hverandre.. men en ting.. det er mer fisk i havet selv om det høres helt forferdelig ut nå... du fortjener å ha det bra og ikke la deg utnytte.

solidox1365380382

Hei. Skjønner at du har det veldig vansklig nå, men du gjør en kjempe feil... du tar på deg skylden for at hun oppfører seg på den måten hun gjør. det er ikke din feil. Den første tanken som slo meg er at hun må være veldig voksen av alderen ettersom hun har en datter på 6 år. men etterhvert som jeg leste mer så skjønte jeg at jeg tok feil. Det er ganske tydelig at hun ikke vet hva hun vil. På meg så virkes det som at hun å kan ha interesse for en annen men får ikke den oppmerksomheten hun hadde håpet på av denne personen. Virkes som at hun ikke orker å være singel og derfor holder hun deg på "Gress" som enkelte sikkert ville sagt. Jeg synes du skal prøve å være avvisende mot hennne. ikke gi henne noe oppmerksomhet som hun tydligvis søker ved å oppføre seg på den måten som hun gjør. prøv å glem henne.. få deg en hobby el aktivser deg selv..ikke sitt hjemme å tenk det er det værste du kan gjøre... hvis hun virkelig fortjener deg så bør hun endre på oppførselen sin.. jeg hadde ikk godtatt sånn oppførsel av partnern min. gi deg selv og henne tid så finner du ut om dere er ment for hverandre.. men en ting.. det er mer fisk i havet selv om det høres helt forferdelig ut nå... du fortjener å ha det bra og ikke la deg utnytte.

Vil bare sei til dere tre at eg tok kontakt med ho i går,først var eg ei drittsekk og kunne ha meg til HELVETE bort.Noen timer etter sendte ho ei melding med kos og klem.Da kom tanken da ho og spurte om ho kunne få LÅNE 1000 kr til kler til ungen.Da fant eg ut ho brukte meg.Har bedt ho holde seg borte til ho tenker seg om og oppfører seg som ein som har følelser.Det dere tre skreiv hjalp meg til å innse at virligheten er vanskeleg av og til...men faktisk så kan folk du ikkje kjenner få deg på rett spor.Stooor klem til Dere alle tre fra meg.Hadde vert kjekt å høre fra dere igjen.Håper eg gjorde det rette.Selv om det er veldig tungt.snufs

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...