Gå til innhold

Så var det over for denne gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så var det over for denne gang.

Blodprøven viste at jeg ikke er gravid, så da er det bare å vente på mensen.

Uansett - jeg ønsker alle dere andre lykke til.

Skrevet

Heisann!

Det var leit! Håper det går bra med dere! Kan ikke annet enn å gi deg en stor trøsteklem........

Stor kos fra

Skrevet

Så trist å høre. Ta godt vare på hverandre nå. Dere trenger det.

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Hei!

Her kommer en *trøsteklem*

Jeg som var så sikker på at det kom til å bli 2 blå på deg siden du klarte å bli gravid på egenhånd for kort tid siden...

Dette var trist...

Klem fra

Skrevet

Kjære Kristin

Føler med deg, og legger armene godt rundt deg og gir deg en stor og god trøsteklem!

Skrevet

Hei.

Det var leit,føler med deg. Fatt mot og se fremover.

Trøsteklemmer fra matea

bobla1365380358
Skrevet

hei kristin1970

vet at det ikke er noen trøst men....sender mange varme tanker og trøsteklemmer til deg....

klem

Skrevet

Hei på deg Kristin1970!

Det var trist lesing! Ord er dessverre fattige på dager som disse. Ønsker deg alt godt i tiden som kommer. Husk å ta godt vare på deg selv og hverandre!

Stor trøsteklem

Skrevet

Uff, dette var trist!

Føler med deg og vet at det er tøft! Håper du/dere etterhvert kan samle krefter og mot til å gå videre.

Mange varme klemmer fra kul

Skrevet

Så leit, mange trøsteklemmer til dere begge. Håper dere snart klarer å se fremover og ønsker dere lykke til dersom dere velger å forsøke igjen.

Jeg fikk det negative resultatet selv på fredag og begynner så smått å se fremover mot neste gang, men det er fremdeles fryktelig trist.

Ville bare si at jeg føler med deg.

Skrevet

Dette var trist!

Føler med deg, vet hvordan det føles.

Stor trøsteklem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...