Gå til innhold

Er hun mer interessert enn vanlig vennskap?

Anbefalte innlegg

Hei

Ja,jeg lurer så.Jeg har hatt (har) en bestevenninne i sytten år. Vi er mye sammen,på kino,turer,ute og spiser og skravler som venninner flest.

Men,jeg som vanligvis ikke legger merke til ting,har lagt merke til følgende:

venninna mi ser så intenst på meg ganske ofte nå for tiden. Holder meg lenge med blikket, ser på kroppen min osv.

Da virker hun helt taus og "borte".

Jeg blir litt "skræmt" over dette. Er hun blitt forelsket i meg tro? Hun har vel aldri vært så opptatt på mannfolk som jeg er....!

Kan hun være.....?

Fortsetter under...

Hmm.

Det er ikke godt å si, men det kan vel være mulig det?

Vet ikke helt hva jeg hadde gjort i din situasjon. Spurt? Nei, tror ikke det. Det kan hende at du tar feil eller det kan hende at hun ikke vil innrømme det om det var tilfelle.

Tror vel jeg bare ville ha fortsatt som før, men passet på at hun ikke kunne misforstå mine kun venneskaplige følelser overfor henne.

Hold oss oppdatert da:-)

holder hun på å slanke seg/legge på seg, da blir man gjerne helt ubevisst fokusert på andre sine kropper og studerer de, gjerne av samme kjønn.

Kansje hun er bifil?

Om hun slanker seg? nei,ikke det jeg vet. Hun er riktignok kraftig bygd men ikke tykk.men hun er veldig høy ca. 185cm.

Jeg har streifet litt på om hun er bifil. Men uansett så skjønner jeg henne at hun ville vel ikke i sin villeste fantasi tilstå noe til meg.

Hun vet jo ikke hvordan jeg ville reagert eller om hun hadde "mistet" meg som venninne.

Men, jeg er glad i henne uansett, kommer ikke til å svikte uansett hennes legning.

Kule menneseker vokser ikke på trær.

Men,jeg KAN jo ta fullstendig feil. Men på den annen side så kjenner jeg henne veldig godt også. Eller gjør jeg det?

Nei,jeg får ikke gruble så mye.

Får nyte et godt vennskap tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...