Gå til innhold

FU: G-punkt hos menn og annen dritt

Anbefalte innlegg

Har hørt om det. Har du hørt om at det går an å strekke grensene sine for å glede andre?

Nei. Ikke når man synes det er kvalmende.

Synes også kommentaren om at man ikke skulle gjøre ting man ikke likte selv, for da merker han det, og vil ikke nyte det like mye, var bra.

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

13

• Taj Mahal

11

• nanna

7

• tigertrollet

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg har heller ikke truffet menn som har bedt meg om det, men ved å tolke signaler vet en når det er OK og når det ikke er OK.

Å høre en mann si at det var nesten som å komme til himmelen er vel kanskje verd all dritten? LOL

Da gjør du det, og så fortsetter jeg å overse signalene som jeg aldri har visst var der.

:-)

Hehehe! Litt stort sprang mellom eksemplene våre, syns du ikke?

Han kunne fått tisset meg på leggen. ;)

Nei, det synes jeg ikke.

For dritt på fingrene er sikkert like ekkelt for meg som tiss i munnen ville vært for deg.

Det er snakk om ens _egne_ grenser.

Annonse

Selvsagt er det snakk om ens egne grenser - de er dem man kan flytte på. Ikke andres.

Nei, man kan ikke flytte andres grenser. Du prøver her å flytte mine grenser.

Mine grenser går ikke så langt som dine, mine kan ikke tøyes engang når det gjelder dette temaet.

Så hvis mannen vil ha fingre i rumpa, får han finne seg ei anna ei.

Nei, man kan ikke flytte andres grenser. Du prøver her å flytte mine grenser.

Mine grenser går ikke så langt som dine, mine kan ikke tøyes engang når det gjelder dette temaet.

Så hvis mannen vil ha fingre i rumpa, får han finne seg ei anna ei.

Jeg har ikke sagt ett ord om hvor mine grenser går. Jeg bare pirket litt i dine, lurte på hvorfor du var så fryktelig kategorisk.

Jepp. ELler jeg kan ta klininga, så tar bikkja samleiet...

*gapskratter*

Jeg tror neppe sdd liker damer med skjegg og hår på beina.. *flirer*

På den annen side liker han nok damer som lyder "kom hit", "dekk", "rull rundt" og "spill død"...

Jeg har ikke sagt ett ord om hvor mine grenser går. Jeg bare pirket litt i dine, lurte på hvorfor du var så fryktelig kategorisk.

Jeg bare sier hvor mine grenser går, så får andre leve livene sine med hvilke grenser de ønsker.

Hehe, møkk får man da ofte under neglene.

At neglen lager rifter og derfor burde vært filt kort er et annet og mer langvarig estetisk kvinneproblem..

Det vil unektelig se litt rart ut om langfingerneglen var kort og de andre fire lang på høyrehånda..

Du ville muligens pådra deg et forklaringsproblem overfor omverdenen.. *ler*

Kunstig avtagbar negl eller hanske er vel alternativet for deg da...eller file ned samtlige negler *s*

Bite negler, ble litt rart nå :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...