Gå til innhold

FU: G-punkt hos menn og annen dritt

Anbefalte innlegg

Min kjære hadde blitt vettaskremt hvis jeg hadde begynte å klå han bak der.. Med eller uten hanske. Anusen hans er "hellig" så den lar jeg være for seg selv.

Man skal man først oppi der er det greit å bruke hanske, ikke deilig med bæsj under neglen.. *grøss*

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

13

• Taj Mahal

11

• nanna

7

• tigertrollet

6

Mest aktive i denne tråden

neh...liker meg ikke her inne på dette forumet ;o)

Men det skulle vel da være mulig å finne info om det på nett...?!

sokkert over at du ikke vet det forresten '.'

:-p

Hvordan kan du være sjokkert over at jeg ikke vet det hvis du ikke liker deg her inne på dette forumet? Datt du bare innom eller var det noen som tvang deg inn? ;-)

Hvordan kan du være sjokkert over at jeg ikke vet det hvis du ikke liker deg her inne på dette forumet? Datt du bare innom eller var det noen som tvang deg inn? ;-)

Du skriver da ikke om sex BARE på dette forumet :-p

Ja, jeg bare snubblet inn ;o)

Neida, jeg ville fortelle om muligheten, men er ikke interresert i noen utdypning eller forklaring.

Det finner man helt sikkert på nett en eller annen plass likevel ;o)

I det minste kan man vel komunisere såpass med sin kjære for å finne det ut på egenhånd?

Annonse

Endelig et seriøst svar... Du er modig du!

Jepp, og det er også viktig å huske å ta av alle smykker- ringer OG armbånd. Det er vanskelig nok å få inn hele hånden som det er, om ikke det store diamantarmbåndet i hvitt gull også skulle forbi lukkemuskelen...

Gjest alt for mannen?

Jepp, og det er også viktig å huske å ta av alle smykker- ringer OG armbånd. Det er vanskelig nok å få inn hele hånden som det er, om ikke det store diamantarmbåndet i hvitt gull også skulle forbi lukkemuskelen...

Å dæven, nå skjønner jeg hvor gullklokka mi har tatt veien!

Annonse

Du skriver da ikke om sex BARE på dette forumet :-p

Ja, jeg bare snubblet inn ;o)

Neida, jeg ville fortelle om muligheten, men er ikke interresert i noen utdypning eller forklaring.

Det finner man helt sikkert på nett en eller annen plass likevel ;o)

I det minste kan man vel komunisere såpass med sin kjære for å finne det ut på egenhånd?

eneste veien til prostata-kjertelen må vel da være vi magen? :-) Og det sies jo å være den rette veien det! hehehe

Ulv I Faarikaal

Min mann tvang meg til å klippe neglene han !

Litt kustus må jo herrene ha på kjerringene sine ;o)

Lange negler kan være helt OK, det brukt på riktig måte :-) Ikke striper på ryggen, det er vondt. hun sier: har JEG gjort DET !! svar : hvem ellers. Og lenger ned, fire på hver side, HUN husker ikke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...