Gå til innhold

FU: G-punkt hos menn og annen dritt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

13

• Taj Mahal

11

• nanna

7

• tigertrollet

6

Mest aktive i denne tråden

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=275914

Hehe, nå slipper jeg og forklare nermere vel :)

D'ække noe G-punkt der! Det er bare fortsettelsen av p-nissen.

Nei, du må nok på innsiden skal du finne noe. Kanskje det er mulig å gå ovenfra med et sånt gastroskopi-kamera?

D'ække noe G-punkt der! Det er bare fortsettelsen av p-nissen.

Nei, du må nok på innsiden skal du finne noe. Kanskje det er mulig å gå ovenfra med et sånt gastroskopi-kamera?

Man kan legge trykk på mannens g- punkt fra utsiden også jo!

Trykket "smitter" innover og treffer punktet. u c?

Viktig å vite når og hvor man skal trykke! absolutt mulig uten å gå inn.

Det er godt, men definitivt ikke mannens "g-punkt". Man må nok inn i kloakken skal det stimuleres, alternativt bruke hjelpemidler..

tull og tøys! trykker man på riktig sted med riktig trykk, kan man til og med trykke ut en fis! skulle man da ikke kunne klare å trykke på usiden for å treffe g-punktet!?!

fullt mulig og lik følelse. Krever trenging og lit viten om eksakt hvor man skal trykke, når man skal trykke og hvor hardt/svakt man skal trykke.

tull og tøys! trykker man på riktig sted med riktig trykk, kan man til og med trykke ut en fis! skulle man da ikke kunne klare å trykke på usiden for å treffe g-punktet!?!

fullt mulig og lik følelse. Krever trenging og lit viten om eksakt hvor man skal trykke, når man skal trykke og hvor hardt/svakt man skal trykke.

Er du her ENDA??

*lol*

Annonse

Man kan legge trykk på mannens g- punkt fra utsiden også jo!

Trykket "smitter" innover og treffer punktet. u c?

Viktig å vite når og hvor man skal trykke! absolutt mulig uten å gå inn.

Det er vel ingen grenser for hva man kan klemme ut bare man klemmer hardt nok - men det hørtes veldig vondt ut!

http://www.prostatecanceruk.org/diag-of-prostate.html

Det er vel ingen grenser for hva man kan klemme ut bare man klemmer hardt nok - men det hørtes veldig vondt ut!

Klemmer man hardt så har det ingen virkning...tvært om. Man må klemme akuratt passelig ;o)

Pst.Unnskyld meg, og nå må jeg snakke veldig lavt og forsiktig så ikke Joppe hører meg:

Hvis fyren nettopp har vaska seg får en vel ikke dritt på fingrene eller under neglene? Det er da vel ingen som oppbevarer dritten i ræva? Sitter ikke den mye lenger opp? Han kan jo ha tørka seg dårlig etter dassbesøk, men med vasking er det vel ikke nødvendig med hansker og greier?

Ikke at jeg har prøvd, altså.

Joppe, gå ut og lek. Tralalalala.

Annonse

Det kan være at man treffer g-punktet ved å presse utenfra, men siden dette er et forum for seksualitet- der hensikten med diskusjonen er nytelse- har jeg mine tvil om at slike utvendige press mot mannens prostataområde, oppleves som særlig seksuelt behagelig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...