Gå til innhold

Problemer med at kjæreste ikke er jomfru..

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

He he,den gang i gamle dager jeg var jomfru,trengte jeg slettes ingen til å forklare noe som helst....

Det er da bare å sulte henne og pirre henne godt nok før du slipper henne løs på deg....

Da blir det ville kast,ulve hyl og slettes ingen nattesøvn...=o)

Oi. Min første kjærlighet kunne ikke vente, og det ble småkaos, mamman og pappan fikk snusen i saken og turtelduene måtte møte hos polti, hun var 15 såvidt jeg var 17. Hunduen fnisa så fært at poltidama ga opp, vi fikk bare en moralsk liten orientering og en brosjyre om prevensjon. Poltin blunka til meg da vi gikk.

Fortsetter under...

Det er jo umulig å gi noen like tips, siden du uansett ikke var hennes første og du bare ikke liker det. Enten så må du bli voksen, eller så må du bytte dame.

Og den nye dama har høyst sansynlig hatt enda flere før deg....så hvis du kun kan akseptere en jomfru er sjansene små for at du finner HENNE (der alt annet er "riktig") og mindre blir de for hvert år som går....

Mvh

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg synes det er helt jævlig at kjæresten min har hatt andre enn meg. Hun er min første.

Ser at det er endel som er negative til det du sier. Til det kan jeg bare si at de får snakke for seg selv og slutte å være sneversynte.

KaVa sier at du møtte ærligheten hennes på en merkelig måte. Hvilken planet befinner du deg på KaVa? At den er meningsforskjeller må jo aksepteres. Slike mennesker som KaVa er jo umulig å diskutere med siden det KUN er deres mening som er riktig.

Lora skriver at du er eiesyk. For noe tull! Det er ikke snakk om å være eiesyk fordi noen faktisk ikke synes noe om at kjæresten/partneren har hatt andre/flere sexpartnere enn seg selv. Jeg lurer virkelig hvor slike folk får det fra?

Men til slutt må jeg si til deg Heiheii at det *er* vanskelig i begynnelsen men det blir litt lettere etterhvert. Det er viktig å snakke med henne om det selv om det kan være vanskelig å snakke om. Det er greit at du bare må godta at slik er det, men hun må faktisk også bare godta at du sliter litt med det. Et godt forhold vil ikke ta slutt på grunn av en slik sak, men det er lurt å prøve å få det ut av systemet. Det er ikke bra at slike saker bare blir liggende og plutselig kommer frem i en helt annen diskusjon.

Prøv å snu litt på det og tenk at hun faktisk har valgt deg å være sammen med og ikke den tidligere partneren. Du kan uansett ikke gjøre om fortiden desverre selv om du og jeg og mange med oss gjerne skulle ønsket at det var slik.

Prøv å tenke positivt!

Ønsker deg lykke til, og ikke ta deg nær av alle tullesvarene du har fått.

KaVa har gitt et meget godt og reflektert svar, i motsetning til deg.

Du skriver "Ser at det er endel som er negative til det du sier. Til det kan jeg bare si at de får snakke for seg selv og slutte å være sneversynte."

Du har et poeng når det gjelder sneversyntheten - men du har bare ikke oppdaget at det er du som lider av den.

Forsøk heller å forstå hva KaVa forsøker å si - for det er meget gode råd hun kommer med.

Mvh

Først hadde jeg tenkt å gi deg et skikkelig syrlig svar.

Men vet du hva: Hvis dette å være først er kjempeviktig for deg, og du likevel er forelsket i henne og sammen med henne selvom du ikke var hennes første - da tror jeg dette er ekte kjærlighet.

Tygg litt på den, du.

Og fokuser på å ta vare på noe så fantastisk som ekte kjærlighet.

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg synes det er helt jævlig at kjæresten min har hatt andre enn meg. Hun er min første.

Ser at det er endel som er negative til det du sier. Til det kan jeg bare si at de får snakke for seg selv og slutte å være sneversynte.

KaVa sier at du møtte ærligheten hennes på en merkelig måte. Hvilken planet befinner du deg på KaVa? At den er meningsforskjeller må jo aksepteres. Slike mennesker som KaVa er jo umulig å diskutere med siden det KUN er deres mening som er riktig.

Lora skriver at du er eiesyk. For noe tull! Det er ikke snakk om å være eiesyk fordi noen faktisk ikke synes noe om at kjæresten/partneren har hatt andre/flere sexpartnere enn seg selv. Jeg lurer virkelig hvor slike folk får det fra?

Men til slutt må jeg si til deg Heiheii at det *er* vanskelig i begynnelsen men det blir litt lettere etterhvert. Det er viktig å snakke med henne om det selv om det kan være vanskelig å snakke om. Det er greit at du bare må godta at slik er det, men hun må faktisk også bare godta at du sliter litt med det. Et godt forhold vil ikke ta slutt på grunn av en slik sak, men det er lurt å prøve å få det ut av systemet. Det er ikke bra at slike saker bare blir liggende og plutselig kommer frem i en helt annen diskusjon.

Prøv å snu litt på det og tenk at hun faktisk har valgt deg å være sammen med og ikke den tidligere partneren. Du kan uansett ikke gjøre om fortiden desverre selv om du og jeg og mange med oss gjerne skulle ønsket at det var slik.

Prøv å tenke positivt!

Ønsker deg lykke til, og ikke ta deg nær av alle tullesvarene du har fått.

Hei hei, Rumle!

Stort sett befinner jeg meg på planeten Tellus. Og jeg mener at ærlighet i et forhold er ganske OK,og at en forutsetning for dette er at man er voksne nok til å takle den andre parts ærlighet. Det gjør Heiheii etter min mening dårlig, da han ikke kan akseptere det et faktum som ikke er reversibelt. De kan da ikke herske meningsforskjeller om at jomfrudommen skaffes tilbake?

Mulig du mener jeg er umulig å diskutere med, men jeg kan ikke akkurat si at du har forsøkt? Så kom igjen: På hvilken måte mener du han møtte hennes ærlighet på? Hva var det i mitt innlegg som gjorde at du klassifiserte meg som en alien?

Og jeg har aldri sagt at MINE meninger er de eneste rette. Jeg er såpass gammel at jeg har lært meg at det er få meninger som er helt "rette" da hver enkelt virkelighetsoppfatning er individuell, og det som er rett i DIN virkelighetsoppfatning, samsvarer selvsagt ikke nødvendigvis i det som er rett i MIN virkelighetsoppfatning.

mvh

Ut fra 'problemstillingen' er dere antakelig svært unge. En annen 'tok jomfrudommen hennes' sier du. Og så da? Nå er jo din også tatt. Det betyr jo ikke at du på noen som helst måte er 'oppbrukt' for eventuelt senere kjærester.

Glem hele greia, det er mitt råd. Nyt kjæresten din og la henne nyte deg :)

Annonse

At det ikke var du som fikk "ta jomfrudommen" hennes er jo fryktelig lite å få gjort noe med nå da ... Syns du skal være glad for at hun har vært ærlig mot deg, jeg.

Og jeg ville nok heller satset på å blitt hennes siste, hvis jeg var deg, enn å sitte og tenke over at du ikke fikk bli hennes første..

Huff håper at sønnen min ikke blir sånn. Han får raserianfall hver gang han ikke er først inn av døra her hjemme! Eller først i bilen, først til tannpuss, først til postkassa, først i butikken.

Får intensivere opplæringa i at man ikke kan være først hele tiden!

Ha-ha (ler høyt!!) Bedre kan det ikke sies!

Jeg mener ikke å være ovenfra og ned, men jeg tror muligens du kommer til å vokse av deg dette.

Mitt tantebarn spurte engang om hva det betydde å elske noen. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare (for å gi han nyansen i det "å være glad i", men jeg svarte at når han holdt en kattepus, så kunne han kjenne at han var veldig glad i den og ikke ville den skulle gå. Det var å være glad i. Å elske kjentes ut som om man kunne klemme noen i stykker - så hardt, så hardt, man ville aldri slippe og man ble så redd for at de skulle bli borte.

Hvorfor jeg sier dette? Vel, jeg tror nok at det å elske kan føles sånn noen ganger - iallefall når man er veldig ung - man vil eie . fullt og helt. Etterhvert så skjønner man at å elske har flere nyanser, man slipper folk fri og man tør tro på at de kommer tilbake til deg uansett hva de har opplevd før eller hva de kommer til å oppleve når du ikke er tilstede.

Du trenger litt erfaring - i å tro på at kjærligheten er en kraft i seg selv - og at NÅ er det DU som er viktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...