Gå til innhold

ubehag ved sex.

Anbefalte innlegg

Jente 22:

Har problemer med å være veldig tørr i skjeden til tider. Har prøvd en type glidemiddel (Original Aqua Glide), og for en liten periode virket den som den skulle.Men så har det begynt å gjør vondt under samleie. Det er akkurat som vi støter på noe i den ene siden, og det føles som om det er noe "sand" der inne, altså på dette man støter mot. Det er så ubehagelig at jeg nesten ikke tør ta penis ut igjen.

Jeg lurer fælt på hva dette kan være, om det er glidekremen eller noe helt annet.

Og en annen ting...når han er helt i bunnen, så kommer det også en følelse som jeg ikke får bestemt for om er god eller vondt. Noen ideer?

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74087-ubehag-ved-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Var borti liknende problem når det gjalt glidekrem,men hos eksen min var den vond fra første stund,virket som den inneholdt noe som hun ikke tålte.Vet ikke,men mulig du har utviklet en skalgs kontakteksem(ikke riktig ord,men håper du skjønner)..Uansett,vi testa en annen krem og da var det ikke no problem(husker ikke navnet).

Det du snakker om et punkt hvor du ikke vet om det er godt eller vondt kan muligens være g-punktet ditt(om du ikke vet hvor det er fra før da).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74087-ubehag-ved-sex/#findComment-369155
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...