Gå til innhold

Finnes det noen undersøkelse om prostitusjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

24

• Sør

8

• Wulfi

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Hvis du gjør om spørsmålet ditt til å dreie seg om hvor mange mannfolk som en eller flere ganger har benyttet seg av prostituerte, i stedet for å spørre om hvor mange mannfolk som BENYTTER seg av prostituerte, så vil jeg tro tallet er rimelig høyt.

Jeg tror jeg fint kan komme opp i mellom 30 og 50 % av de jeg kjenner, som har benyttet seg av prostituerte, en en eller flere ganger, om man tar med ferier i syden, etc.

Jeg tror ikke dette er unormalt.

Nå får jeg selvsagt kjeft og beskjed av diverse jenter om at alle mine venner har et grusomt kvinnesyn, og dette er selvsagt ikke normalt blant andres venner, men det må også sies at ingen jenter i gjengen, uansett hvor godt de kjenner folka, vet om dette.

Har ingen eksakte tall ,men det er nok en god del menn. På de største massasje instituttene i Oslo jobber det ca 30 jenter. (Og hvor mange massasje institutter det er ,er jeg ikke sikker på da...Vet bare om 5-6)

I tillegg så kommer gate prostituerte, som også selger sex.

Så da må det jo bety at det er marked for det vaffal. Tror nok dette er mer vanlig enn det folk er klar over.

Så lenge det finnes menn , vil det alltid være noen som kan tjene penger på dem. He,he....

Hvis du gjør om spørsmålet ditt til å dreie seg om hvor mange mannfolk som en eller flere ganger har benyttet seg av prostituerte, i stedet for å spørre om hvor mange mannfolk som BENYTTER seg av prostituerte, så vil jeg tro tallet er rimelig høyt.

Jeg tror jeg fint kan komme opp i mellom 30 og 50 % av de jeg kjenner, som har benyttet seg av prostituerte, en en eller flere ganger, om man tar med ferier i syden, etc.

Nå får jeg selvsagt kjeft og beskjed av diverse jenter om at alle mine venner har et grusomt kvinnesyn, og dette er selvsagt ikke normalt blant andres venner, men det må også sies at ingen jenter i gjengen, uansett hvor godt de kjenner folka, vet om dette.

Jeg tror deg ikke. Opptil 50% av dine venner? Nei. Hvis ikke dette er svææært enkle typer, da...

Har ingen eksakte tall ,men det er nok en god del menn. På de største massasje instituttene i Oslo jobber det ca 30 jenter. (Og hvor mange massasje institutter det er ,er jeg ikke sikker på da...Vet bare om 5-6)

I tillegg så kommer gate prostituerte, som også selger sex.

Så da må det jo bety at det er marked for det vaffal. Tror nok dette er mer vanlig enn det folk er klar over.

Så lenge det finnes menn , vil det alltid være noen som kan tjene penger på dem. He,he....

"På de største massasje instituttene i Oslo jobber det ca 30 jenter. (Og hvor mange massasje institutter det er ,er jeg ikke sikker på da...Vet bare om 5-6)"

insinuerer du at alle som jobber ved masasjeinstituttene er prostituerte?

Gjest papirtiger

OPP til 50%??? Få deg nye venner. Æsj.

Hvis ikke du har kjøpt sex selv. Noe du ikke ville innrømmet her selvsagt.

Annonse

Gjest lille myrull

Hmm jeg er litt nysgjerrig på deg jeg...

Har lest et par poster av deg her og der og svarene du gir.

ER du en sånn fyr med tatoveringer og piercinger ?

hehe..neida.

jeg må ha en ganske uskyldsren guttegjeng da ingen guttr der igjengen kan tenke seg tanken på å betale for sex.

(noen er såklart hypp på stripping og sånt da)

men bare så det er sagt, jeg er en åpen jente,så de tør å si alt til meg - jeg får jaffal vite mer enn hva kjærestene ders får.

Og du virker som en liten sexpert selv du :)

Med preferanser innen det meste av sex, inkludert analsex.

Du er meg en liten skrue som jeg alltid fantaserer om hvordan ser ut og hvordan du ville vært som kjæreste...hihi!

Jeg tror deg ikke. Opptil 50% av dine venner? Nei. Hvis ikke dette er svææært enkle typer, da...

tja...bruk av prostituerte er i stor grad kulturelt betinget. I en del samfunn så er bruk av prostituerte en del av manndomsritene.

Jeg tror det er feil å avfeie horekunder til å være en liten minoritet i den norske befolkning. Ett av de største problemene med å måle anndel som har benyttet seg av prostituerte er stigmatiseringen (også den man øver på seg selv), og de feilkilder som ligger i det å åpne seg om noe mange fortrenger.

Tidligere studier i Norge har vanligvis endt opp med en andel på 5-15%...dette tror jeg for egen del er en grov underrapportering.

Hehe, jeg synes også selv det høres mye ut.

Jeg har ikke tellt veldig nøye, men jeg kommer i farta på 10-12 stk som jeg vet at en eller flere ganger har benyttet seg av prostituerte.

Ofte i syden, og enkelte på massasjeinstitutt.

Og det er de jeg _vet_.

Uansett: Markedet taler jo egentlig for seg selv. I oslo er det vel rundt 30 massasjeinstitutter som man _vet_ om, i tillegg finnes det haugevis av jenter som arbeider fra diverse leiligheter, i tillegg til et par tusen gateprostituerte.

Med flere horehus enn frisørsalonger i Oslo, så sier det seg selv at det er mange som benytter seg av dette.

Hmm jeg er litt nysgjerrig på deg jeg...

Har lest et par poster av deg her og der og svarene du gir.

ER du en sånn fyr med tatoveringer og piercinger ?

hehe..neida.

jeg må ha en ganske uskyldsren guttegjeng da ingen guttr der igjengen kan tenke seg tanken på å betale for sex.

(noen er såklart hypp på stripping og sånt da)

men bare så det er sagt, jeg er en åpen jente,så de tør å si alt til meg - jeg får jaffal vite mer enn hva kjærestene ders får.

Og du virker som en liten sexpert selv du :)

Med preferanser innen det meste av sex, inkludert analsex.

Du er meg en liten skrue som jeg alltid fantaserer om hvordan ser ut og hvordan du ville vært som kjæreste...hihi!

"jeg må ha en ganske uskyldsren guttegjeng da ingen guttr der igjengen kan tenke seg tanken på å betale for sex."

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er.

Jeg tror heller ikke at det var noen av mine venner som hadde kjøpt seg hore i en alder av 20.

Men som jeg sa. INGEN av jentene vet om dette. Selv ikke de som har kjent oss alle i alle år, så hva får deg til å tro at du ville visst noe?

Selvsagt forteller man ikke sånt til jenter.

OPP til 50%??? Få deg nye venner. Æsj.

Hvis ikke du har kjøpt sex selv. Noe du ikke ville innrømmet her selvsagt.

Jeg ville innrømmet det her om jeg hadde gjort det.

Jeg har vært på massasjeinstitutt etter et par fuktige byturer, og fått helt ordinære massasjer.

Jeg betaler derimot ikke for sex.

Du svarer for øvrig akkurat det jeg skrev at noen ville svare.

Med mange tusen horer i Oslo, så sier det seg selv at det er mange som benytter seg av dem.

Du er kanskje noe naiv hvis du tror at det er veldig uvanlig å ha gjort dette.

Det jeg derimot tror er uvanlig er å gjøre det pga annet enn nyskjerrighet og spenning. Altså holder det nok med en gang for de fleste.

"På de største massasje instituttene i Oslo jobber det ca 30 jenter. (Og hvor mange massasje institutter det er ,er jeg ikke sikker på da...Vet bare om 5-6)"

insinuerer du at alle som jobber ved masasjeinstituttene er prostituerte?

Neida , slett ikke. De som jobber i resepsjonen er ikke prostituerte (vanligvis).

MESTEPARTEN av de som jobber på rommene er nok prostituerte. (har ennå ikke møtt noen som IKKE er det.)

Gjest lille myrull

"jeg må ha en ganske uskyldsren guttegjeng da ingen guttr der igjengen kan tenke seg tanken på å betale for sex."

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er.

Jeg tror heller ikke at det var noen av mine venner som hadde kjøpt seg hore i en alder av 20.

Men som jeg sa. INGEN av jentene vet om dette. Selv ikke de som har kjent oss alle i alle år, så hva får deg til å tro at du ville visst noe?

Selvsagt forteller man ikke sånt til jenter.

fordi en av gutta driver å gnåler om hvor mye lyst han har på analsex med kjæresten sin, en annen forteller meg stadig vekk om sine seksuelle fantasier osv.

Jeg er veldig åpen med dem og de med meg.de sier stadig vekk at jeg er den eneste venninna de kan snakke med sånt om uten at jeg reagerer.

guttene er mellom 23-25.

det er ikke en REGEL at ALLE gutter ikke sier sånne ting til venninner vet du :)

Annonse

fordi en av gutta driver å gnåler om hvor mye lyst han har på analsex med kjæresten sin, en annen forteller meg stadig vekk om sine seksuelle fantasier osv.

Jeg er veldig åpen med dem og de med meg.de sier stadig vekk at jeg er den eneste venninna de kan snakke med sånt om uten at jeg reagerer.

guttene er mellom 23-25.

det er ikke en REGEL at ALLE gutter ikke sier sånne ting til venninner vet du :)

"fordi en av gutta driver å gnåler om hvor mye lyst han har på analsex med kjæresten sin, en annen forteller meg stadig vekk om sine seksuelle fantasier osv."

Det er laaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra det å snakke om analsex og sexuelle fantasier til det å benytte seg av horer.

Jentene tror selvsagt at de vet alt om meg og andre også, men INGEN vet noe om horegreine.

Jeg er rimelig sikker på at du ikke hadde fått vite det uansett hvor ærlige de er om alt annet!

Nå må det for øvrig sies at jeg ikke vet hvor du bor, og faren for å ha benyttet seg av slikt er selvsagt liten om du ikke bor i Finmark, eller i Oslo-området.

Selv om mange gjør det i syden.

"det er ikke en REGEL at ALLE gutter ikke sier sånne ting til venninner vet du :)"

Jo, det tror jeg det er.

Enkelte ting sier du ikke i frykt for å bli dømt, og dette er utvilsomt en av de tingene.

Gjest lille myrull

"fordi en av gutta driver å gnåler om hvor mye lyst han har på analsex med kjæresten sin, en annen forteller meg stadig vekk om sine seksuelle fantasier osv."

Det er laaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra det å snakke om analsex og sexuelle fantasier til det å benytte seg av horer.

Jentene tror selvsagt at de vet alt om meg og andre også, men INGEN vet noe om horegreine.

Jeg er rimelig sikker på at du ikke hadde fått vite det uansett hvor ærlige de er om alt annet!

Nå må det for øvrig sies at jeg ikke vet hvor du bor, og faren for å ha benyttet seg av slikt er selvsagt liten om du ikke bor i Finmark, eller i Oslo-området.

Selv om mange gjør det i syden.

"det er ikke en REGEL at ALLE gutter ikke sier sånne ting til venninner vet du :)"

Jo, det tror jeg det er.

Enkelte ting sier du ikke i frykt for å bli dømt, og dette er utvilsomt en av de tingene.

hmm svært negativ du skulle være til det?

en kompis av guttegjengen som jeg ikke kjenner veldig godt, men som jeg er på hei med, har sagt til guttene at han går jevnlig til horer, og de har igjen sagt det til meg.

og det vet han kompisen til guttegjengen! Og han bryr seg ikke.

så da tror jeg ikke at alle gutter har reservasjoner mot å si det.

og hvorfor skulle det da også være så vanskelig?

hvis jeg brukte en mannlig hore så hadde jeg vel aldri hatt noen problemer med å innrømme det.

selv ikke ovenfor en kjæreste.

men det jo meg da.

nei, sierDuDet...jeg tror de ville sagt det....

Hei,

Det kan jo være at man vil ha venner som ikke har for vane å kjøpe mennesker da...

Med vennlig hilsen

Ingen av de har gjort noe ulovlig, og jeg ser uansett ikke problemet.

Jeg påpeker bare at dette er vanligere enn man tror.

Det er trossalt et marked for dette i og med at det finnes mange tusen horer i Oslo, og dette selv om man ikke tar med de gateprostituerte og bare snakker om de som tjener 2000 + for et ligg.

hmm svært negativ du skulle være til det?

en kompis av guttegjengen som jeg ikke kjenner veldig godt, men som jeg er på hei med, har sagt til guttene at han går jevnlig til horer, og de har igjen sagt det til meg.

og det vet han kompisen til guttegjengen! Og han bryr seg ikke.

så da tror jeg ikke at alle gutter har reservasjoner mot å si det.

og hvorfor skulle det da også være så vanskelig?

hvis jeg brukte en mannlig hore så hadde jeg vel aldri hatt noen problemer med å innrømme det.

selv ikke ovenfor en kjæreste.

men det jo meg da.

nei, sierDuDet...jeg tror de ville sagt det....

"en kompis av guttegjengen som jeg ikke kjenner veldig godt, men som jeg er på hei med, har sagt til guttene at han går jevnlig til horer, og de har igjen sagt det til meg. og det vet han kompisen til guttegjengen! Og han bryr seg ikke."

Det er en MEGET vesentlig forskjell på det å jevnlig gå til horer, og det å ha gjort det en gang.

Jeg hadde også "dømt" noen som jevnlig gjorde det, og jeg snakker ikke om noen som gjør dette gang på gang, men som har gjort det ca 1 gang bare for å prøve.

Det er det jeg ikke tror er så uvanlig: det å _prøve_.

"så da tror jeg ikke at alle gutter har reservasjoner mot å si det."

Ikke alle, men har de noe mellom øra holder de kjeft. Det fordi dette ikke er akseptert.

En fyr som jevnlig går til horer har sannsynligvis ikke mye mellom øra i utgangspunktet.

"og hvorfor skulle det da også være så vanskelig? hvis jeg brukte en mannlig hore så hadde jeg vel aldri hatt noen problemer med å innrømme det. selv ikke ovenfor en kjæreste. men det jo meg da."

Jeg tror det blir annereledes. F.eks. har jeg aldri hørt noen hyle og skrike om at jenter utnytter svake menn når de kjøper en mannlig hore.

Mannen gjør det jo selvsagt for moro skyld og for å tjene penger, mens damene gjør det fordi de ble sexuelt rævpult som barn.

Noe av dobbeltmoralen i samfunnet her.

Gjest lille myrull

"en kompis av guttegjengen som jeg ikke kjenner veldig godt, men som jeg er på hei med, har sagt til guttene at han går jevnlig til horer, og de har igjen sagt det til meg. og det vet han kompisen til guttegjengen! Og han bryr seg ikke."

Det er en MEGET vesentlig forskjell på det å jevnlig gå til horer, og det å ha gjort det en gang.

Jeg hadde også "dømt" noen som jevnlig gjorde det, og jeg snakker ikke om noen som gjør dette gang på gang, men som har gjort det ca 1 gang bare for å prøve.

Det er det jeg ikke tror er så uvanlig: det å _prøve_.

"så da tror jeg ikke at alle gutter har reservasjoner mot å si det."

Ikke alle, men har de noe mellom øra holder de kjeft. Det fordi dette ikke er akseptert.

En fyr som jevnlig går til horer har sannsynligvis ikke mye mellom øra i utgangspunktet.

"og hvorfor skulle det da også være så vanskelig? hvis jeg brukte en mannlig hore så hadde jeg vel aldri hatt noen problemer med å innrømme det. selv ikke ovenfor en kjæreste. men det jo meg da."

Jeg tror det blir annereledes. F.eks. har jeg aldri hørt noen hyle og skrike om at jenter utnytter svake menn når de kjøper en mannlig hore.

Mannen gjør det jo selvsagt for moro skyld og for å tjene penger, mens damene gjør det fordi de ble sexuelt rævpult som barn.

Noe av dobbeltmoralen i samfunnet her.

hmm men synes du sa at noen av kompisene dine gjorde det hver gang de reiste til syden (eller flere ganger skrev du vel)...så da er du jo venner med folk du sier du ville "dømt".

øh,,,den analogien om at kvinner som kjøper seg,ble rævpult som barn? hva mener du? det er jo ikke tilfellet?

eller var du ironisk der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...