Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan!

Leste nettopp på gravidforum at fødsel er nært forestående. Får meg ikke til å skrive noe på det forumet, til tross for at jeg nå er 13+2 på vei med to smårollinger.

Jeg tenkte bare jeg skulle spørre om følgende:

Når begynte det å vise at du var gravid? Jeg synes nemlig bare at jeg har en liten kul som ikke er så veldig synlig.

Skal til jordmor Anita som holder til i samme lokalet som Braut, er hun OK eller?

Lykke til med den store begivenheten.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74112-til-mtd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sats!

Så kjekt å høre at det går bra med deg! Har det gått opp for dere at dere skal ha tvillinger? Det har ikke gått opp for oss enda,- sånn var det da vi ventet sønnen vår også. Da kunne jeg ikke tro at det var sant før jeg holdt han etter fødselen. Tror det har noe med at det har lenge sett så utenkelig ut, og så har det sikkert litt med forsvarsmekanismer i forhold til "ditt og datt". :-)

Magen var jo der i.f.m. overstimuleringen, men den ble ganske flat igjen fra uke 8-12 (cirka). Begynte med mammaklær fra uke 12-13. Jeg har jo vært gravid før, og da kommer ofte magen tidlig.

Nå er det magen som vokser og resten av kroppen ser ut som et beinrangel... Satser på å få apetitten opp igjen når det blir litt bedre plass inni der.

Jeg går ikke til Braut, så jeg vet ikke hvordan jordmora der er. Har bare vært en gang hos Braut, og han er utrolig OK. Tok seg så god tid og hadde masse kunnskaper. Jeg går til Bergh og han er også veldig flink! Jeg har gått til jordmor på helsestasjonen på gamle Sandnes togstasjon (det røde bygget ved Mega Brueland). Sist gikk jeg til Helga. Denne gangen har jeg bare vært en gang, men har hatt en del telefoner med jordmor. Hun heter Solfrid. Jeg skal til henne i neste uke (hvis jeg ikke har født), for Braut og Bergh skulle på en konferanse.

Oj, dette ble langt. Trenger du mamma klær, forresten?! Hvis du er innom naboen min en gang, så må du bare stikke opp. Jeg har kjempemasse klær, og har kjøpt meste parten på Bittens, så det er "ordentlige" og fine klær. Synes det er så greit å ha litt ok klær å velge i.

Jeg bor i nr. 5.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74112-til-mtd/#findComment-368598
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...