Gå til innhold

Hvor treffer man sin elsker/elskerinne?

Anbefalte innlegg

Gjest veldiganonymnåja

Hvis jeg nå har en elskerinne, og både hun og jeg er gifte, hvor skal man treffes da?

Finnes det hoteller som leier ut rom på timebasis? Eller må man leie et rom for et døgn? Eller er det andre steder man kan møtes ... ute blir litt kaldt, ja.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74166-hvor-treffer-man-sin-elskerelskerinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ford Transit med madrass?

På butikken, loppemarkedet, i bilen, hoppbakken, skogen, campingvogna, hyblen hennes, på kontorpulten, i vaskehallen, i heisen, på loftet, i kjellern, på rasteplassen, ved elvekanten, på badestranda, ekslusivt på hotellrom ( litt risikabelt?) på toget, baksetet i bussen, prøverommet i butikken, i barnehagen etter stengetid, låne kammerats hybel, mulighetene ermange, bare fantasien setter grenser, Stort sett glammer man hvor man er når det tar av;-)))

*tror jeg* :-))

På butikken, loppemarkedet, i bilen, hoppbakken, skogen, campingvogna, hyblen hennes, på kontorpulten, i vaskehallen, i heisen, på loftet, i kjellern, på rasteplassen, ved elvekanten, på badestranda, ekslusivt på hotellrom ( litt risikabelt?) på toget, baksetet i bussen, prøverommet i butikken, i barnehagen etter stengetid, låne kammerats hybel, mulighetene ermange, bare fantasien setter grenser, Stort sett glammer man hvor man er når det tar av;-)))

*tror jeg* :-))

Du har tydeligvis bred erfaring med dette?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...