Gjest veldiganonymnåja Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Hvis jeg nå har en elskerinne, og både hun og jeg er gifte, hvor skal man treffes da? Finnes det hoteller som leier ut rom på timebasis? Eller må man leie et rom for et døgn? Eller er det andre steder man kan møtes ... ute blir litt kaldt, ja. 0 Siter
naiv Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 I bilen? Ford Transit med madrass? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Ford Transit med madrass? Som gynger ! 0 Siter
Spenning Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Ford Transit med madrass? På butikken, loppemarkedet, i bilen, hoppbakken, skogen, campingvogna, hyblen hennes, på kontorpulten, i vaskehallen, i heisen, på loftet, i kjellern, på rasteplassen, ved elvekanten, på badestranda, ekslusivt på hotellrom ( litt risikabelt?) på toget, baksetet i bussen, prøverommet i butikken, i barnehagen etter stengetid, låne kammerats hybel, mulighetene ermange, bare fantasien setter grenser, Stort sett glammer man hvor man er når det tar av;-))) *tror jeg* :-)) 0 Siter
naiv Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Som gynger ! Ja, da er man avslørt. 0 Siter
naiv Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 På butikken, loppemarkedet, i bilen, hoppbakken, skogen, campingvogna, hyblen hennes, på kontorpulten, i vaskehallen, i heisen, på loftet, i kjellern, på rasteplassen, ved elvekanten, på badestranda, ekslusivt på hotellrom ( litt risikabelt?) på toget, baksetet i bussen, prøverommet i butikken, i barnehagen etter stengetid, låne kammerats hybel, mulighetene ermange, bare fantasien setter grenser, Stort sett glammer man hvor man er når det tar av;-))) *tror jeg* :-)) Du har tydeligvis bred erfaring med dette? 0 Siter
terningkast6 Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Det virker ikke som om de som velger å være utro mot sine respektive partnere ser slike hindringer som et sted å være. Knulle kan man vel til og med gjøre på jobben hvis det er så om å gjøre? 0 Siter
Amiga Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Ford Transit med madrass? Det kommer jo helt an på hvilken bil de har til disposisjon det! 0 Siter
Spenning Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Du har tydeligvis bred erfaring med dette? bare antyder muligheter :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.