Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan og hoppsan!

Uff, jeg er visst litt privat her inne for tiden, men det er eneste måten å få kontakt med enkelte på!!!!

Det høres betryggende ut at du heller ikke fikk mage før uke 13-14. Selv kommer jeg ikke oppi dongeribuksene og skjørtene mine for tiden. Det blir til at jeg går i treningsklær (som jeg forøvrig har nok av). Har fått låne endel mammaklær, spes. bukser av en venninne, men om det var helt min smak, vet jeg ikke. Kan jo hende jeg tar turen oppom, hvem vet om noen uker.

Kjekt å høre at det går greit med deg også, selv om du er farlig nær nå. Det har knapt gått opp for meg at jeg er gravid, og så skal vi endatil ha to. Har roet meg litt ned, men liker ikke at det stikker og strekker i magen og på sidene i tide og utide.

Ha det bra.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74184-til-mtd-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sats!

Ville bare si noe om "stikking og strekking"... :-) Det har jeg hatt mye av denne gangen, og det har vært VONDT!! Den ene gangen var vi i bilen på vei til Kristiansand, og da fikk jeg så vondt at jeg begynte å grine. Sikkert litt fordi jeg ble redd, men det var så vanvittig vondt. Tenkte at dette ikke kunne være normalt. Men det er det. Det er to små som vil ha plass inni der, og livmoren skal strekkes skikkelig nå framover.

Gled deg! Det blir spennende framover! Og bare stikk innom en dag. Jeg er bare glad hvis noen kan bruke klærne mine. Vet jo ikke hvilken størrelse du er, men jeg er 170/62.

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74184-til-mtd-igjen/#findComment-369278
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...