Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har bare vært inne og lest her den siste tiden, det har blitt lite skriving. Føler meg ikke hjemme verken her eller der akkurat nå.

Vel, jeg er 13+2 uker på vei i dag med tvillinger, og jeg føler meg egentlig OK. Har som tidligere skrevet at jeg har slitt litt med blødninger/lysebrun utflod, og det gjør jeg forsåvidt enda, selv om det kommer seg litt. Har vært inne og sjekket de søte små 3-4 ganger p.g.a at jeg har vært så redd og hver gang har de vokst. Nå beveger de seg og er blitt noen små minibabyer!!!! De ser ut som noen små turnere, der de roterer rundt i fostersekkene sine.

Gynekologen mener det er toeggede, og det er jo også mest sannsynlig siden jeg fikk satt tilbake 2 egg. Har bestemt oss for å vite kjønnene, da det er mest praktisk.

Vel, jeg følger fortsatt med dere her inne, og ønsker alle som er i dette tøffe gamet lykke til.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74185-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sats, du er savnet - dine gode og livlige innlegg var så hyggelig å lese her inne!!!

SÅ GLAD for at alt går fint med deg og dine små! Beundrer ditt pågangsmot og optimisme i forsøkene dine, det gir motivasjon til oss andre!

Håper snart å komme etter.....:-)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74185-oppdatering-fra-meg/#findComment-369327
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...