Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, alle dere, både "gamle" og nye!

Jeg har i perioder vært ganske aktiv her inne, men etter to negative forsøk i vår, måtte jeg bare legge DOL litt ifra meg, og konsentrere meg om å ha en fin sommer. - Og det har vi hatt!!!

Har nå samlet krefter til å ta fatt på 3. forsøk hos Maigaard i DK - vi må nemlig ha operativt sæduttak. Setter i kveld sprøyte nr. 7, og begynner å bli klar for avreise til Danmark. Skal ha UL på fredag, så nå begynner det å krible!!! Kjenner ikke mye til at eggposene har vokst, og det bekymrer meg litt - kjenner litt sånn av og til bare. Er langt fra stinn, men får håpe det er noen der inne!

Dette er 4. søskenforsøk for oss - fikk en datter etter 1. forsøk i 97 hos Ciconia.

Vel det var litt fra meg. Er veldig avslappet til dette forsøket - vet ikke om det skyldes at fallhøyden blir desto mindre, eller at jeg etter hvert begynner å bli "proff"??? MEN: jeg ER positiv - vi gir oss ikke før vi klarer det!

Stooor klem til alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74210-oppdatering-fra-meg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...