lynnda Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har noen et godt råd for hvordan jeg skal klare å suge kjæresten min? (Vær så snill å les hele innlegget før du svarer) Jeg har alltid vært litt sjenert og hemmet i senga, men har jobbet mye med meg selv for å overvinne dette. Nå går det stort sett bra, men det virker som at jeg har en barriere jeg ikke klarer å krysse: Hver gang jeg prøver å nærme meg penisen til kjæresten min for å suge, stivner jeg, og klarer bare ikke å putte DEN i munnen. Kjæresten min er veldig hensynsfull, og har aldri prøvd å presse meg til noe. Han er også renslig og frisk, så det er heller ikke noe problem. Vi har vært sammen i over et år, og jeg stoler på han. Jeg har veldig lyst å suge han, både fordi jeg vet at han ville like det, og fordi jeg tror jeg også ville syntes det var opphissende, hvis jeg bare klarte å slappe av og nyte det. Jeg er redd for at jeg ikke skal like lukten eller smaken av væsken som pipler ut av penisen. Jeg tror jeg kommer til å synes det er ekkelt å få det i munnen. Jeg er redd for at jeg skal brekke meg. Jeg er redd for at det skal føles ydmykende. Men fremfor alt har jeg en psykisk barriere som går på at "Tenk om han ikke synes jeg er flink?" Jeg vet at alle jentene som kjæresten min har vært sammen med har sugd han med en gang etter at de har blitt sammen. Jeg tenker at alle har sikkert hatt masse øvelse, og er sikkert kjempeflinke i forhold til det jeg kan klare å prestere. Siden det er over et år siden vi ble sammen, føler jeg at han har veldig store forventninger til dette og at veldig mye står og faller på det. Jeg er redd for at han skal synes at hvem som helst var bedre til å suge enn jeg er. Det jeg trenger er først og fremst gode råd for hvordan jeg kan venne meg til å ha penisen i munnen, slik at jeg ikke synes det er ekkelt. Men gjerne også hvordan jeg steg for steg skal suge han, og hvordan jeg kan jobbe med meg selv for å ellers klare å slippe meg mer løs i sengehalmen. Takknemlig for seriøse svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74237-t%C3%B8r-ikke-suge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 For det første; godt at du har god kommunikasjon med kjæresten din. Det finnes flere glimrende "oppskrifter" på suging/slikking av penis på sexforum skrevet av guttene selv. Bruk søkefunksjonen oppe til høyre og søk på oralsex f.eks. Nyvasket penis er et fint utgangspunkt når du er redd for lukt og smak:) Ikke tenk på det at du må svelge spermen. Det er slett ikke et must for å suge. Mange liker det ikke og gutten kan få utløsning over brystene dine f.eks. istedenfor. Prøv helt forsiktig å smake med tunga på penisen hans. Slikke skaftet, hodet og overgangen mellom. Også ballene. Bruk gjerne en hånd til å runke han litt med og/eller kile litt på ballene. Ikke stress -og ta litt av gangen i begynnelsen. Så kan du prøve å ta den litt i munnen. Det er ikke hvor langt inn som gjelder, og aldri så langt at du føler at du brekker deg. Det er ikke ekkelt -tvert i mot veldig digg:) Prøv deg frem og snakk med kjæresten din underveis. Bruk tid, så skal du se at du kommer til å like det når du blir litt tryggere på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74237-t%C3%B8r-ikke-suge/#findComment-369628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 svarer selv om jeg er gutt jeg... ikke vær redd, han kommer helt sikkert ikke til å synes at du er dårlig eller "talentløs". gleden han kommer til å føle over at du faktisk tar mot til deg og prøver kommer til å være overveldende. så slapp av og følg noen av rådene som Tigern under her skisserer... ellers lykke til med sexlivet og dets gleder... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74237-t%C3%B8r-ikke-suge/#findComment-369874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skrekk og gru Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Og det viktigste av alt. HUSK på at du kan avbryte når som helst. Du kan begynne å slikke han,og hvis du da ikke liker det så er det bare å slutte. Prøv igjen senere da. Og si til han at han må fortelle deg like før han spruter slik at du kan slutte å suge/slikke,men husk å runk videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74237-t%C3%B8r-ikke-suge/#findComment-371887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skrekk og gru Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Og det viktigste av alt. HUSK på at du kan avbryte når som helst. Du kan begynne å slikke han,og hvis du da ikke liker det så er det bare å slutte. Prøv igjen senere da. Og si til han at han må fortelle deg like før han spruter slik at du kan slutte å suge/slikke,men husk å runk videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74237-t%C3%B8r-ikke-suge/#findComment-371888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minima Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei! Vil bare komme med et forslag til dge som kanskje kan hjelpe. Det hjalp iallefall meg, men vi er jo ikke alle like. Men....... Jeg har også vært veldig sjenert og føler til tider at det er en sperre som gjør at jeg ikke tør å si hvordan jeg vil ha det i senga, osv. Da jeg skulle suge kjæresten min for første gang, stivnet jeg også til og prøvde så godt jeg kunne å ikke vise at jeg ikke turde. Han oppdaget dte jo allikevel, og vi snakket om det. Vi ble selvfølgelig enige om at jeg ikke måtte føle meg presset og gjøre dte bare for hans del, men også fordi jeg selv ville. Første gangen foreslo jeg at jeg kunne binde ham fast på hendene og ta et bind for øynene hans, noe han var svært positiv til. Jeg følte da at han ikke kikket på meg for å vurdere, men heller bare føle det jeg gjorde. Jeg følte meg litt klønete, men han klaget ikke og skrøt heller. Jeg sugde ikke så lenge, men jeg følte etterpå at jeg nå var nesten helt gjennom den sperren jeg følte innvendig. Når det først er gjort, og man ser at man liker det og at partneren får en stor glede av det er det med ett lettere å utføres de neste gangene. Ønsker du at han skal ha bind for øynene til du føler deg tryggere på det du gjør, gir du bare beskjed. De fleste gutter liker å bli bundet fast og få bind for øynene, har jeg hørt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74237-t%C3%B8r-ikke-suge/#findComment-375961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.